• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400082418424
  • خبرنگار : 30054

درب های هم جوار: یخچال فریزر ساید بای ساید یا درب فرانسوی، کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟

درب های هم جوار: یخچال فریزر ساید بای ساید یا درب فرانسوی، کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟

یخچال فریزرها با پیشرفت تکنولوژی تنوع بیشتری نسبت گذشته پیدا کرده اند و به جای یخچال های معمولی که فقط چند طبقه برای یخچال و یک یا دو طبقه برای فریزر دارند، در طراحی یخچال فریزرهای مدرن از چند درب مجزا استفاده می شود که هر کدام استفاده خاص خود به عنوان یخچال یا فریزر را دارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، یخچال فریزر ساید بای ساید و درب فرانسوی دو مدل از یخچال فریزرهای مدرن هستند که هر یک مزایای مخصوص به خود را دارند. این مقاله زنبیل در ادامه به مقایسه این دو نوع یخچال فریزر می پردازد تا مشخص شود کدام یک در خرید بر دیگری ارجحیت دارد.

طراحی یخچال فریزر ساید بای ساید و درب فرانسوی

در طراحی رایج یخچال فریزر ساید بای ساید، دو درب برای یخچال در کنار هم در نظر گرفته می شود که یکی به عنوان یخچال و دیگری به عنوان فریزر استفاده می شود (اکثرا درب راست یخچال و درب چپ فریزر می باشد). بسته به مدل و برند، در یخچال فریزر ساید بای ساید ممکن است به جای دو درب، درب های بیشتری روی دستگاه تعبیه شده باشد.
 در طراحی یخچال فریزر درب فرانسوی، مثل ساید بای ساید دو درب در کنار هم قرار دارند اما اینجا از فضای هر دو برای یخچال استفاده می شود. زیر این دو درب، درب دیگری به شکل افقی تعبیه شده که حدودا یک سوم ارتفاع یخچال را شامل می شود، درب پایینی به عنوان فریزر به کار می رود. در یخچال فریزر درب فرانسوی نیز بسته به برند و مدلی که انتخاب می کنید ممکن است به جای یک کشوی افقی برای فریزر، از دو کشوی افقی به این منظور استفاده شده باشد که به شکل جزئی تر در این مدل ها، دسترسی به طبقات مختلف فریزر، میسر می گردد.

درب های هم جوار: یخچال فریزر ساید بای ساید یا درب فرانسوی، کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟


کارآیی و ظرفیت

در نگاه کلی فضای فریزر در یخچال فریزر ساید بای ساید از درب فرانسوی بیشتر است. در عوض یخچال فریزر درب فرانسوی برای کسانی که بیشتر مواد خوراکی را به صورت تازه مصرف می کنند مناسب تر می باشد. در یخچال فریزر درب فرانسوی شما می توانید ظرف های بزرگ را به راحتی جای دهید چرا که به اندازه عرض کل یخچال می توانید از فضای داخلی آن استفاده کنید در حالی که در ساید بای ساید این گونه نیست.
خوراکی های داخل یخچال در طراحی عریض یخچال فریزر درب فرانسوی بیشتر در چشم شما نمود پیدا می کنند و احتمال این که فراموش کنید ماده غذایی خاصی در یخچال دارید یا خیر کمتر می شود.
در یخچال فریزر درب فرانسویَ، کشوی فریزر پایین یخچال قرار دارد این موضوع برای کسانی که با مشکل کمردرد رو به رو هستند یک معضل تلقی می شود. اما در یخچال فریزر ساید بای سای این طور نیست و یک درب دستگاه به طور کامل به عنوان فریزر عمل می کند و برای استفاده از آن لزومی به خم شدن نیست.

قیمت و مصرف انرژی

یخچال فریزرهای درب فرانسوی به طور کلی در مدل های مشابه از نظر امکانات و ظرفیت، قیمت بیشتری نسبت به ساید بای ساید دارند. اما از نظر مصرف انرژی کفه ترازو به نفع یخچال فریزر درب فرانسوی سنگینی کرده و به خاطر نوع طراحی آن که هر درب یخچال فقط دسترسی به بخش خاصی از آن را میسر می کند، اتلاف انرژی کمتری داشته و به این ترتیب، مصرف کلی انرژی در مدل های درب فرانسوی وضعیت بهتری دارد.        

درب های هم جوار: یخچال فریزر ساید بای ساید یا درب فرانسوی، کدام ارزش خرید بیشتری دارد؟


انتخاب نهایی: درب فرانسوی یا ساید بای ساید، کدام بهتر است؟

هر دو مدل یخچال فریزر درب فرانسوی و ساید بای ساید به امکانات روز و جدید مجهز می شوند و از این نظر مزیتی نسبت به هم ندارند. اگر قیمت برای شما اهمیت بیشتری دارد، مواد غذایی را به مقدار زیاد منجمد می کنید و به فضای بیشتری از فریزر احتیاج دارید و از سوی دیگر نمی خواهید برای هر بار باز و بسته کردن فریزر خم شوید، یخچال فریزر ساید بای ساید گزینه مناسبی برای شماست.
اگر معتقد هستید که خوراکی ها باید به صورت تازه مصرف شوند، همیشه نوشیدنی و میوه و سبزیجات را به مقدار زیاد در یخچال نگهداری می کنید و به طور کلی فضای زیادی در یخچال احتیاج دارید و کمتر به سراغ فریزر می روید و بهینه بودن مصرف انرژی برای شما اولویت دارد، یخچال فریزر درب فرانسوی انتخاب معقولی برای شماست.

چگونگی خرید یخچال فریزر ساید بای ساید و درب فرانسوی

اگر قصد خرید یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی، یخچال فریزر درب فرانسوی سامسونگ یا سایر برندهای معتبر موجود در بازار را دارید می توانید به سراغ فروشگاه اینترنتی زنبیل بروید. زنبیل قبل از خرید، هنگام خرید و پس از خرید، همواره از مشتریان خود حمایت می کند.
قبل از خرید: پیش از اینکه خرید انجام دهید، به خاطر داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، اطمینان دارید که زنبیل سایتی معتبر است.
هنگام خرید: تنوع بالای محصولات در انواع یخچال فریزر، تلویزیون و سایر لوازم خانگی، لوازم دیجیتال، سیسمونی نوزاد، تجهیزات ورزشی مثل دوچرخه ثابت و تردمیل و صدها قلم کالای دیگر باعث می شود تمام نیازهای تان را یکجا بتوانید با سایت زنبیل برطرف کنید.
بعد از خرید: از خدمت چتر حمایتی زنبیل که شامل دریافت کالا از مشتری و تحویل به شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش، پیگیری مشکل با شرکت خدمات پس از فروش و دریافت کالا از آن و تحویل به مشتری است، بصورت رایگان برخوردار خواهید بود.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال اسنوا با آخرین قیمت‌ها
لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های  ساید دوو با آخرین قیمت‌ها
لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت ساید سامسونگ
انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha