• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: ورزش بانوان
  • کد خبر: 1400082418428
  • خبرنگار : 90047

تلاش بانوان کاراته‌کای ناشنوا برای کسب سکو در مسابقات قهرمانی جهان

تلاش بانوان کاراته‌کای ناشنوا برای کسب سکو در مسابقات قهرمانی جهان

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا گفت: تلاش بر این است که برای نخستین بار در مسابقات قهرمانی جهان کاراته بر روی سکو قرار بگیریم.

مژگان قربانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان برای نخستین بار به میزبانی تهران ۳۰ آبان برگزار می شود که با برنامه ریزی صورت گرفته و با پشت سر گذاشتن ۷ مرحله اردوی آمادگی سعی داریم بر روی سکوی جهان قرار بگیریم.

وی گفت: این مسابقات در بخش کاتا و کومیته انفرادی و تیمی برگزار می‌شود که امیدوارم هر ۱۱ ورزشکار ما با ارائه بهترین عملکرد خود در کاتا و کومیته بتوانند صاحب مدال شوند. 

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوا در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر تجهیزات و امکانات برای آماده سازی ورزشکاران مشکل خاصی داشتید یا خیر؟ افزود: با حمایت فدراسیون ناشنوایان و انجمن کاراته هیچ مشکلی از نظر تجهیزات و امکانات نداشتیم و تمام امکانات لازم از نظر خوابگاه، محل تمرینات، تغذیه و... به بهترین شکل ممکن در فدراسیون فراهم شد و شرایط راضی کننده بود.

وی پیرامون این پرسش که در بخش کاتا امید به کسب مدال دارید یا کومیته؟ خاطرنشان کرد: چون اکثر ورزشکاران تجربه و سابقه حضور در المپیک ناشنوایان را دارند،  در هر دو بخش شرایط برای کسب مدال راضی کننده است، امیدوارم همان طور که در المپیک صاحب مدال نقره و برنز توسط بانوان شدیم در قهرمانی جهان نیز ضمن تکرار مدالها، رنگ آن را نیز از برنز و نقره به طلا تبدیل کنیم.

قربانی در پایان پیرامون این پرسش که چقدر از حریفان جهانی شناخت دارید، گفت: سخت ترین حریفان بانوان کاراته ناشنوایان از کشورهای روسیه، ترکیه، اوکراین و تایلند هستند که در این مسابقات حضور دارند، امیدوارم با استفاده از حق میزبانی بهترین عملکرد را برابر این تیم ها داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha