• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۱
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1400082418597
  • خبرنگار : 50204

رعیتی فرد عنوان کرد:

مدیران هپکو به بازاریابی توجه ویژه داشته باشند/لزوم حمایت تولیدکنندگان از محصولات ایرانی

مدیران هپکو به بازاریابی توجه ویژه داشته باشند/لزوم حمایت تولیدکنندگان از محصولات ایرانی

ایسنا/مرکزی معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: از اصحاب تولید و نیازمندان به محصولات تولیدی شرکت هپکو تقاضا داریم حمایت ویژه ای از تولید محصول ایرانی داشته باشند تا این کارخانه و دیگر صنایع استان رونق تولید داشته باشند.

علی حسین رعیتی فرد روز دوشنبه ۲۵ آبان در جریان بازدید از شرکت هپکو اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تغییر سهامدار و سهامدار شدن سازمان تامین اجتماعی در هپکو با دستور آیت‌الله رئیسی و گشایش اعتبار صورت گرفته برای مجموعه و کارت بازرگانی، اتفاقات خوبی در این شرکت رقم خورده و می توان آینده خوب و روشنی را برای این صنعت پیش بینی کرد.

وی با بیان اینکه امیدواریم که چرخ هپکو پررونق تر بچرخد و مشکلات و دغدغه کارگران حل شود، افزود: اگر شرکت هپکو که مجموعه ای محصول محور است، سفارش تولید محصول داشته باشد دغدغه کارگران رفع خواهد شد و هپکو با این قدرت و توان متخصصینش می تواند با تولیدات خود نیازهای موجود در حوزه ماشین الات معدنی و راهسازی را برآورده کند.

معاون روابط کار وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی تصریح کرد: از اصحاب تولید و نیازمندان به محصولات تولیدی این شرکت تقاضا داریم حمایت ویژه ای از تولید محصول ایرانی داشته باشند تا این کارخانه و دیگر صنایع استان رونق تولید داشته باشند. امید است با اتفاقاتی که رقم خورده هپکو همانند قبل پررونق بتواند ادامه دهد و معوقات و مشکلات کارگری این شرکت نیز حل شود.

رعیتی اضافه کرد: هپکو در حال حاضر با ظرفیت پایین فعالیت دارد و امید است با گشایش هایی که در حال انجام است ظرفیت تولید شرکت نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: مدیران این صنعت نیز باید بازاریابی و برنامه ریزی خوبی برای دریافت سفارش داشته باشند. دولت نیز در برنامه دارد که از واردات کالاهای مشابه تولید داخل جلوگیری کند و مردم و متقاضیان نیز باید از تولیدات داخل حمایت کنند.‌

به گزارش ایسنا، معاون وزیر کار در نشست با مدیران و اعضای شورای کار هپکو نیز ضمن تاکید بر پیگیری مشکلات این شرکت اظهار کرد: انتظار می رود که قانون کار حداقل در کارخانه ها و صنایع وابسته و زیرمجموعه وزارت کار، به درستی اجرا و تامین نیازمندی های مورد نیاز برای اجرای قانون، حداقل در مجموعه های وابسته رقم بخورد که دستور توجه به این مهم در مجموعه های تولیدی زیرمجموعه وزارت کار توسط وزیر صادر شده است.

وی افزود: مطالبات مربوط به بازنشستگی نیز باید از سوی استان پیگیری شود تا دغدغه پرسنل این مجموعه کاهش یابد، با اتفاقات خوب صورت گرفته برای این شرکت، روزهای خوبی پیش روی هپکو قرار خواهد گرفت و امیدواریم روزهای پررونق سال های گذشته مانند تولید 2100 دستگاه در سال ۸۶ مجددا تکرار شود.

رعیتی فرد تصریح کرد: حمایت از تولید نیز باید مورد توجه متقاضیان اینگونه محصولات باشد، دریافت سفارش و انجام کار دغدغه های جامعه کارگری  است و امیدواریم مدیران هپکو با تلاش بیشتری برای این مجموعه تلاش کنند تا بازهم شاهد تولیدات این شرکت باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha