• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۱
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400082418718
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

سیدجواد امام جمعه زاده، استاد دانشگاه اصفهان درگذشت

سیدجواد امام جمعه زاده، استاد دانشگاه اصفهان درگذشت

ایسنا/اصفهان دکتر سیدجواد امام جمعه زاده - عضو هیئت علمی گروه علوم سیاسی دانشگاه اصفهان درگذشت.

روابط عمومی دانشگاه اصفهان با تایید این خبر به ایسنا اعلام کرد: دکتر سیدجواد امام جمعه زاده - عضو هیئت علمی دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان نیمه شب گذشته پس از یک سال درگیری با بیماری سرطان درگذشت. 

امام جمعه زاده دارای مدرک دکتری علوم سیاسی از دانشگاه بروکسل بلژیک و کارشناسی ارشد معارف اسلامی و علوم سیاسی از دانشگاه امام صادق(ع) بود.

ریاست سابق سازمان صمت استان اصفهان، رایزن سابق بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در مالزی، مدرس نمونه دانشگاه اصفهان، مدرس نمونه دانشگاهی، رئیس دانشکده علوم اداری و اقتصاد، پژوهشگر برتر استان، استاد نمونه فرهنگی و پژوهشگر جامعه علمی کشور برخی از مسئولیت‌های این استاد بود.

از مرحوم امام جمعه زاده، کتب، جزوات، مقالات و پژوهش‌های بسیاری منتشر شده است. راهنمایی ده ها پایان نامه از دیگر افتخارات این استاد علوم دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان است.

دکتر حسین هرسیج - سرپرست دانشگاه اصفهان با صدور پیامی درگذشت دکتر سید جواد امام جمعه زاده استاد دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه اصفهان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: «خبر درگذشت همکار فرهیخته و ارزشمند دانشگاه اصفهان، شادروان جناب آقای دکتر سید جواد امام جمعه زاده، موجب تأسف و تألم فراوان شد. آن استاد بزرگوار در حقیقت متفکری برجسته و استادی فرهیخته بود که خدمات ارزشمندی در عرصه های علمی و اجرایی از خود به یادگار گذاشته است.

 فقدان آن استاد بزرگوار که سالیان متمادی در مسئولیت‌های مهم دانشگاهی و همچنین امر آموزش و پژوهش سرآمد استادان بود و همواره در تعلیم و تربیت دانشجویان این دانشگاه اهتمام ویژه داشته و کارشناسان و متخصصان ارزشمندی را برای ایران اسلامی تربیت کرده است برای همه دانشگاهیان موجب تالم فراوان گردید.  

این مصیبت وارده را خدمت خانواده بزرگوار آن مرحوم، استادان معزز، کارکنان گرامی و دانشجویان و شاگردان بزرگوار شادروان، تسلیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن استاد فقید، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha