• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082418841
  • خبرنگار : 90047

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید!

برگزاری مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی بدون ثبت رکورد جدید!

رییس انجمن پارادوومیدانی گفت: مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی در شرایطی پس از ۲ سال برگزار شد که با افت رکورد ورزشکاران مواجه بودیم و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

غلامرضا کمانه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور پارادوومیدانی در بخش مردان را به خاطر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردیم با تعداد محدود برگزار کنیم تا مشکلی برای برگزاری نداشته باشیم. البته این مسابقات چون در فصل بدنسازی برگزار شد با افت رکورد ورزشکاران مواجه بودیم و رکورد جدیدی به ثبت نرسید.

وی گفت: دوومیدانی کارانی که رکورد آنها در حد رکورد نفر چهارم پارالمپیک توکیو بوده و یا در ۴ سال گذشته رکوردهای قابل توجهی را ثبت کرده باشند، در لیست بلند نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین گنجانده خواهند شد.

رییس انجمن پارادوومیدانی درباره حضور ملی پوشان در مسابقات قهرمانی کشور، گفت: اکثر ملی پوشان به دلیل این که در بدنسازی مطلق بودند با هماهنگی فدراسیون در قهرمانی کشور شرکت نکردند، البته اسامی این افراد نیز در اختیار کمیته ملی پارالمپیک قرار خواهد گرفت تا در لیست بلند نفرات اعزامی به بازیهای پاراآسیایی چین گنجانده شوند.

کمانه همچنین از برگزاری مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور در اردیبهشت سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری مرحله دوم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که اردیبهشت سال آینده برگزار می‌شود، نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان ژاپن در شهریور سال آینده و بازیهای پاراآسیایی چین مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از عملکرد دوومیدانی کاران در قهرمانی کشور راضی بودید، اظهار کرد: این مسابقات در شرایطی راضی کننده بود که در تمام مواد دوومیدانی برگزار می‌شد نه در چند ماده دوومیدانی. امیدوارم در مسابقات بعدی شاهد حضور تمام ملی‌پوشان در تمام مواد دوومیدانی باشیم.

رییس انجمن پارادوومیدانی در پایان از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور زنان از فردا سه‌شنبه ۲۵ آبان به مدت یک روز در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب خبر داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha