• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۳
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082418961
  • منبع : نمایندگی خراسان رضوی

جزئیاتی از برنامه‌های هفته کتاب شهرداری مشهد

جزئیاتی از برنامه‌های هفته کتاب شهرداری مشهد
عکس تزئینی است.

ایسنا/خراسان رضوی معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار مشهد گفت: به مناسبت گرامی‌داشت هفته کتاب و کتابخوانی ۱۶ عنوان برنامه در سطح محلات و مناطق مختلف شهر و کانون‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

سید مجتبی منتظری اظهار کرد: محوریت این برنامه‌ها برگزاری کارگاه‌هایی آموزشی، دورهمی‌های فرهنگی و خوانش، اکران شهری، تجهیز و توسعه کتابخانه‌ها و مسابقه خواهد بود.

وی ادامه داد: ویژه برنامه «با کتاب شادتری» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با موضوع کتاب و با مشارکت فرهنگسراها، مناطق سیزده گانه و تشکل‌های فرهنگی با نظارت انتشارات بوی شهر بهشت در مشهد برگزار می ‌شود. همچنین جشن کتاب و کتابخوانی به صورت یکپارچه در مناطق سیزده‌گانه شهرداری توسط ادارات فرهنگی و اجتماعی، تشکل‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار خواهد شد. اکران طرح‌های گرافیکی در بیلبورد و استرابوردهای شهری از دیگر اقدامات هفته کتاب خواهد بود.

منتظری تصریح کرد: اجرای مسابقه بزرگ قهرمان محله من، برگزاری مسابقه کتابخوانی خوانش کتاب و برپایی مسابقه کتابخوانی ویژه خانواده شهرداری که از طریق اتوماسیون اداری برگزار می‌شود، از جمله مسابقه‌های فرهنگی تدارک دیده شده در این ایام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد وی خاطرنشان کرد: اجرای پرفورمنس‌های شهری، تولید تیزرهای متنوع با هدف معرفی کتابخانه‌های فرهنگسراها و تجهیز کتابخانه‌های فرهنگسراها در هفته کتاب محقق خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد اضافه کرد: هشت روایت تا بهشت، کتاب نردبان مهارت، یک لقمه کتاب، کارگاه مادران قصه‌گو، برنامه یک عصر یک نویسنده، کافه کتاب، کارگاه آموزشی داستان‌نویسی، صندلی کتاب و نذر کتاب از دیگر عناوین این پروژه است که به صورت موضوعی در فرهنگسراها و کانون‌های فرهنگی شهرداری مشهد برگزار می‌شود و پذیرای مردم کتابخوان مشهد خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha