• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400082419000
  • خبرنگار : 71506

علیرضا دبیر: عزیزی شاهرگش را هم برای کشتی تهران می‌دهد!

علیرضا دبیر: عزیزی شاهرگش را هم برای کشتی تهران می‌دهد!

رییس فدراسیون کشتی در دیدار با جمع زیادی از مربیان و پیشکسوتان کشتی تهران تاکید کرد:عبدالله عزیزی شاهرگش را هم برای کشتی تهران می‌دهد.

به گزارش ایسنا، پس از انتقادات برخی مربیان مطرح کشتی استان تهران از بی‌توجهی مسوولان هیات کشتی تهران و هم‌چنین اوضاع نه چندان مساعد کشتی پایتخت طی سال‌های اخیر، سرانجام علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، با حضور در سالن هفتم تیر تهران، جلسه‌ای را با حضور مسوولان هیات کشتی پایتخت، رییسان هیات‌های کشتی شهرستان‌های تهران و تعداد زیادی از مربیان و پیشکسوتان کشتی تهران برگزار کرد.

در این جلسه علاوه بر مسوولان هیات کشتی تهران، ناصر نوربخش رییس انستیتو فدراسیون کشتی، ملاجعفری نایب رییس اداره کل ورزش و جوانان تهران و محسن کاوه مسوول مربیان استان تهران نیز حضور داشتند و مربیان و رییسان هیات‌ها به بیان نظرات و انتقادات خود پرداختند.

طبق اعلام هیات کشتی تهران، دبیر در این جلسه با وجود انتقادات از عملکرد رییس هیات کشتی پایتخت، اظهار کرد: بنده شاهدم که آقای عزیزی شاهرگش را نیز برای کشتی تهران می‌دهد. بنده اعلام می‌کنم در کنار آقای عزیزی هر کاری از دستم بیاید برای کشتی تهران انجام می‌دهم.

رییس فدراسیون کشتی هم‌چنین تاکید کرد: مربیان باید به کمک هیات کشتی بیایند، نه این که تمام تقصیرها را به گردن هیات کشتی تهران بیندازند.

وی هم‌چنین گفت: آماده‌ایم خوابگاه بعثت و سالن هفتم تیر را با همکاری اداره ورزش و جوانان استان، جهت برگزاری مسابقات ملی و استانی بازسازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۲:۰۷

فدراسیون کشوری ست. نه استانی... وسیع تربنگرید. درضمن کشتی کرمانشاه راازاختصارمحبی ها خارج کنید. و...

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۸:۱۸

آقای دبیر که پست‌دکترای رفیق بازی دارند بابت انتصابشان (نه انتخابشان) دِینی بی اندازه به آقای عزیزی دارند؛ چطور ممکنست از ایشان بگذرند؟

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۲:۵۵

به جای اینکه شاهرگش روبده ، اخلاق و ادب داشته باشه، حرمت و احترام مربیان زحمتکش و مسئولین هیئت ها رو رعایت کنه، تبعیض و بی عدالتی رو از شیوه ی مدیریتی خودش حذف کنه، به جای اینکه همیشه در حال جنگ باشه بیاد حمایت کنه از مربیان سازنده و هئیت های فعال

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۷:۴۲

بیش ازیک دهه کشتی تهران دست فرداست که بجز عقب افتادن کشتی تهران ازسایراستانها دلسردی مربیان سازنده و رفیق بازی درانتخاب سرمربیان رده های سنی ...سوداگری برای کشتی تهران نداشته است.به زحمت یه کشتیگیرازاستان تهران درمعییت تیمهای ملی پیدا میشه کرد!جمعیت تهران رابامازندران مقایسه کنید!!و نتایج کشتی گیران این دواستان را!!!دکترازچی حمایت میکنی!چطورشمادرفدراسیون به نتایج درخشان تیمهای ملی افتخارمیکنید!!ولی در تهران...

avatar

این چه نوع ادبیاتی هست دبیر بکار میبره نیاز ی به شاهرگ نیست باید مدیریت درست داشته باشه