• دوشنبه / ۲۴ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۱۵
  • دسته‌بندی: آمریکا و اروپا
  • کد خبر: 1400082419097
  • خبرنگار : 71145

رغد صدام برای سیف الاسلام قذافی پیام فرستاد

رغد صدام برای سیف الاسلام قذافی پیام فرستاد

رغد صدام بعد از نامزدی سیف الاسلام قذافی برای انتخابات ریاست‌جمهوری لیبی برای او پیام فرستاد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، رغد صدام دختر دیکتاتور سابق عراق در توییتر نوشت: برادر بزرگوارم، سیف الاسلام قذافی با اهتمام بسیار، من و تمام دوستدارانت برای مرحله آینده منتظر شما هستیم.

او اضافه کرد: دعای من برای شما این است که به جایگاهی که شایسته شماست بازگردید و به لیبی خدمت کنید و کشورتان را به جایگاه واقعی خود بازگردانید.

سیف الاسلام قذافی روز گذشته برای انتخابات ریاست‌جمهوری لیبی که قرار است ماه دسامبر بزگرار شود، ثبت نام کرد.

اما امروز به رغم انتشار خبری درباره رد نامزدی «سیف الاسلام قذافی» برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور، «عماد السایح» رئیس مرکز اطلاع رسانی کمیسیون در یک نشست خبری آن را تکذیب کرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی کمیسیون انتخابات لیبی اظهار کرد که رد نامزدی سیف الاسلام قذافی فرزند معمر قذافی دیکتاتور سابق این کشور صحت ندارد و بیانیه توضیحی در این خصوص متعاقبا منتشر خواهد شد.

وی در واکنش به انتشار خبر رد نامزدی سیف الاسلام در صفحه فیسبوک کمیسیون انتخابات لیبی گفت که صفحه فیسبوک کمیسیون هک شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۴ ۲۱:۲۷

جنایت کاران همدیگر را پیدا می کنند البته چون سرانجامشان جهنم است

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۰:۰۰

این زن یک موجود کثیف تر از صدام هست باید شرش کنده شود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۸:۲۷

پسر کو ندارد نشان از پدر

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۹:۳۷

چه ورقایی دارند به هم تبریک میگویند واویلا

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۰۹:۴۹

و صد البته چه ورقهایی هم اینجا دارن نظر میدن ، شما اگر قدرتی بدست بیارید روی همون صدام و قذافیرو سفید میکنید .

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۰:۲۵

انشالله که سیف الاسلام قذافی دوباره به رهبری لیبی برسه چون اگه واقعا وضعیت مسلمانان جهان برامون اهمیت داره مردم مظلوم لیبی بد ازمرگ معمر قذافی به قه قها رفتن مردم لیبی در زمان قذافی همه پولدار بودن ولی الان دارن در فقر دست پا میزنن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۰:۵۳

ببینید قذافی چه کار هوایی برای مردم لیبی انجام داده بود بعد قضاوت کنید فقط میگن دیکتاتور خدا کند دیکتاتور باشند ولی به مردم شأن خوب بریم درلیبی آب برق گاز برای همه مجانی تحصیل رایگان بیکار از دولت هم طراز مدرکش حقوق دریافت میکرد برای ازدواج بهر ذوج ۶۰ هزار دلار برای خرید مندل پرداخت میکرد قببون اون دیکتاتور

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۱:۰۰

گفتی اب برق گاز تلفن رایگان یاد سخنرانی امام افتادم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۱:۰۱

قربان دیکتاتوری که به فکر آحاد مردمش باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۱:۲۱

خاورمیانه درست بشو نیست همیشه انسانهای کثیف حکمرانی میکنن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۳:۰۲

ابلیس بغل گوشمون داره نعره میزنه اولین و مهمترین برنامه و کار بایست نابودی همچون افرادی مثل قذافی و ابلیس صدام ملعون هستش.. الا لعنت الله قوم ظالمین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۳:۱۵

قضاوت کار خداست ما از دور هرچی میگم به خودمون بنگرم

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۳:۱۹

درود بر قذافی و فرزندش سیف. شانس آوردند ملت لیبی که اندک فرصتی برای جبران دارند. معمر زنده است

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۱۳:۲۹

خدالعنتشون کنه دخترطاغوت بݝدادوپسرقذافی ملعون دوتاظالمن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۰:۰۹

اگر واقعا اجازه نامذی در انتخابات به پسر قذافی دادشود باید یک احسن به مسئولین لبیی باید این انسانیت و شجاعت و اختیار واقعی که به مردم کشورشان داده اند گفت با این کار به ‌عور مردم خود احترام گذاشته‌اند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۲:۳۲

در ود بی‌پایان نثار قذافی پسر

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۳:۴۸

اگه قذافی و صدام خوب بودند الان این اوضاع کشورشآن نبود همه این بدبختی های لیبی و عراق بخاطر خودخواهی قذافی و صدام بود

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۰۹:۳۰

مردم لیبی به شدت از سرنگونی سرهنگ قزافی پشیمان و ناراضی اند.قزافی کشور خوبی درست کرده بود.تجربه ثابت کرده هیچ بدی نرفته خوب بیاد جاسُ و بگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۵:۵۵

با کشته شدن قذافی لیبی ۵۰ سال عقب خواهد ماند! روزی که مردم از کرده خود پشیمان شوند نزدیک است ! وجود قذافی با تمام دیکتاتوری و معایبش برای مردم لیبی لازم و مفید بود . بروید سطح رفاه اجتماعی؛ اموزش و پروش ؛ درامد خالص داخلی؛ بورسیه های تحصیلی ؛ سطح درامد مردم ؛ قدرت نظامی ؛ سطح بهداشت و درمان عمومی و .... و ... و.. را مطالعه کنید تا بدونید قذافی که بود و چه کرد ! امان از مردمی که نمیفهمند !!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۶:۰۹

زنیکه رو ببین

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۰۲

۱- در دوران قذافی بدون بهره به مردم لیبی وام داده می شد. ۲-دانشجویانی که در رشته های تخصصی آموزش می دیدند از دریافت یک دستمزد معمولی بهره می بردند تا آموزش آنها تمام شود . ۳-اگر کسی قادر نبود کار پیدا کند دولت تمام حقوق اورا تا زمانی که کار دیگری پیدا کند می پرداخت (حقوق دوران بیکاری) ۴-آن هنگام که کسی ازدواج می کردد زوج بطور مجانی صاحب یک آپارتمان مجانی از سوی دولت می شد. ۵-هرکسی می توانست در هرجای دنیا به تحصیل اشتغال پیدا کند در آنصورت دولت 2500 یورو به اضافه هزینه اتومبیل را به او می داد.- ۶-اتومبیل ها به قیمت تمام شده کارخانه فروخته می شدند ۷- لیبی به هیچ کشوری در دنیا یا دستگاهی بدهکار نبود حتی یک سنت. هیچ کس در دنیا طلبی از لیبی ندارد. ۸- آموزش رایگان برای همه شهروندان مهیا بود ۹-25% از جمعیت لیبی دارای تحصیلات دانشگاهی هستند. ۱۰-گدا در شهر های این کشور نبود، بی خانمان و کارتن خواب نداشته است تا زمانی که بمباران های اخیر آغاز شد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۰۹

چرا آمریکا و دیگر کشور های سرمایه داری لیبی را دوست نمی دارندچون قذافی تمایلی برای دریافت وام از بنیاد پولی جهانی یا بانک جهانی که از بهره بالا برخوردار است نداشت. در زبان ساده تر لیبی یک کشور مستقل بود! این یکی از دلایلی است که جنگ با لیبی آغاز شد. لیبی تنها کشوری است که تولیدنفت می کند ولی پول آنرا نه به دلار آمریکا ونه به یورو دریافت می کرد بلکه طلا را جایگزین آن کرده بود. این می تواند دیگر کشور های جهان را به ورشکستگی بکشاند زیرا کشور های غربی اغلب ذخیره طلا به اندازه کافی ندارند تا در مقابل پول های بی رویه ای که چاپ می کنند پشتوانه ای باشد.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۱۵

پس دوستان وهم میهنان عزیز بیاید درموردکسی که شناخت کافی ازش نداریم فقط چشم دوختیم به رسانه ها باید قبول کنیم رسانهها هم همونی را چاپ ووبهمردم اطلاع رسانی میکنند که دولت مردان تصمیم میگیرند هیچ رسانه قادربه پخش حقایق درمورد اشخاص نیست پس کسی که دستش ازدنیای کثیف کوتاه شده طلب امرزش کنیم وفاتحهای برروح آن شخص بفرستم بلکه خداونداز گناهان آن شخص بگذرد واستغفار کنیم وقضاوت نکنیم درمورد کسی که شناخت کافی نداریم