• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400082519616
  • خبرنگار : 71594

پژمانفر: دستگاه های مسئول نسبت به حوادث غیر مترقبه پیش بینی لازم را داشته باشند

پژمانفر: دستگاه های مسئول نسبت به حوادث غیر مترقبه پیش بینی لازم را داشته باشند

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیش بینی هایی که مرکز اقلیم شناسسی و هواشناسی کرده، باید دستگاه های مسئول نسبت به این پیش بینی ها مقدماتی را برای حوادث غیر مترقبه داشته باشند که ما کمتر شاهد خسارت جانی و مالی برای مردم باشیم.

به گزارش ایسنا، نصرالله پژمانفر در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن تقدیر و تشکر از اقدام قوه قضائیه به دلیل ورود و برخورد با دانه درشت‌ها بیان کرد: از این قوه در مورد احکامی که در مورد افرادی مثل آقای سیف و عراقچی صادر کردند تشکر می کنم، اگرچه احساس عمومی این است که تناسب بین جرم و جریمه رعایت نشده و انتظار عمومی این بود که با مفسدان اقتصادی با اشد مجازات برخورد می شد، اما جای تشکر دارد که در این موضوع ورود کردند.

وی در ادامه افزود: انتظار داریم ایشان در مورد پرونده کرسنت که یکی از پرونده هایی است که مظلومیت جمهوری اسلامی در آن نهفته است ورود پیدا کرده و با عوامل این موضوع همانطور که قبلا پرونده هایی وجود داشته، این پرونده را فعال کنند و ان شاءالله با متخلفین در این موضوع برخورد جدی شود.

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس  شورای اسلامی در تذکری در رابطه با وضعیت هوا خواستار تذکر ویژه به دستگاه های مسئول شد و بیان کرد: با توجه به پیش بینی هایی که مرکز اقلیم شناسسی و هواشناسی کرده، باید دستگاه های مسئول نسبت به این پیش بینی ها مقدماتی را برای حوادث غیر مترقبه داشته باشند که ما کمتر شاهد خسارت جانی و مالی برای مردم باشیم.

پژمانفر یادآور شد: در آستانه مذاکرات هسته ای قرار داریم و انتظار داریم که دولت مجلس را محرم بداند و بی تفاوتی هایی که در دولت قبل نسبت به عدم گزارش در مورد این مسائل به مجلس روا داشته می شد، این دولت نداشته باشد و مسائل را با مجلس در میان بگذارد و مجلس را همان طور که امروز ریاست محترم جمهوری ورود پیدا کردند، تعامل بین مجلس و دولت به صورت جدی برقرار باشد.

نماینده مردم مشهد و کلات در پایان در رابطه با موضوع چک نیز تذکر داد و گفت: دیروز جلسه ای را با رئیس بانک مرکزی داشتیم و نسبت به حل همه مشکلاتی که در موضوع چک وجود دارد، تفاهم خوبی بین کمیسیون و بانک مرکزی وجود دارد.  

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha