• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۱۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400082519798
  • خبرنگار : 50294

فرزند شهیده فاطمه اسدی:

تنها گناه مادرم عدالت‌خواهی بود

تنها گناه مادرم عدالت‌خواهی بود

ایسنا/کردستان دختر شهیده فاطمه اسدی گفت: از اینجا به دژخیمان و ستمگران خواهم گفت به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید، زنی که تنها سلاح وی عدالت خواهی و آزادی طلبی است چه زیبا گفت امام حسین(ع) "اگر دین ندارید آزادمرد باشید".

کشور محمدی امروز (۲۵ آبان) در آیین تشییع شهیده فاطمه اسدی، اولین زن شهید تفحص شده کشور اظهار کرد: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش است؛ چه شهدایی که با جان و مال خود در راه اعتلای این سرزمین گام برداشتند و  شهیده فاطمه اسدی تنها نمونه‌ای از رشادت‌های رزمندگان این مرز و بوم است، مادری دلسوز و فداکار که جان و مال خود را در طبق اخلاص قرار داد تا همسر خود را از چنگال ایادی غاصب نجات دهد.

محمدی ادامه داد: از اینجا به دژخیمان و ستمگران خواهم گفت به کدامین گناه جان مادرم را ستاندید، زنی که تنها سلاح وی عدالت خواهی و آزادی طلبی است چه زیبا گفت امام حسین(ع) "اگر دین ندارید آزادمرد باشید".

وی در سخنرانی خود خطاب به برادر ۸ ماهه‌اش عنوان کرد: بهاءالدین برادر عزیزم نفیرها و فریادهای مظلومانه تو در پی مادر مهربان و فداکار که عرش کبریایی را به لرزه درآورد در عجبم که چگونه ارض و آسمان فریادهای مظلومانه این طفل شیرخواره را تحمل کرد چگونه روح عدالت‌خواه مدافعان حقوق بشر جریحه‌دار نشد، به کدامین گناه؟

محمدی خطاب به پدر خود بیان کرد: پدرجان چشم به راه پیکر همسر فداکارت بودی و با نذر و نیاز و کمک به نیازمندان و بیماران که شاید خبری از مادر بیابی، تو اکنون نیستی و مادر به خانه برگشته و چه وجدان هایی که از این همه ظلم به درد آمده‌اند.

وی در پایان سخنان خود از  گروه تفحص، سپاه پاسدران و کمیته مفقودین و مردم منطقه که در بازگرداندن پیکر مطهر آن شهیده شبانه روز تحقیق و تفحص کردند قدردانی و خاطرنشان کرد: از ملت شریف ایران که مادرم را همچون فرزند خود تشییع و از او حمایت کردند مراتب سپاس و قدردانی دارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha