• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۰۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082519875
  • خبرنگار : 90047

وزنه برداران معلول به دنبال افتخارآفرینی در جهانی گرجستان

وزنه برداران معلول به دنبال افتخارآفرینی در جهانی گرجستان

رییس انجمن پاراوزنه برداری گفت: مسابقات جهانی گرجستان اولین گام برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است پس برای کسب بهترین نتیجه تلاش خواهیم کرد.

حسین رضازاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: چهارمین اردوی آمادگی وزنه برداران معلول برای شرکت در مسابقات جهانی گرجستان با حضور ۱۰ ورزشکار در محل کمپ تیم های ملی فدراسیون جانبازان و معلولان در حال برگزاری است که این اردو تا پنجم آذر قبل از اعزام تیم به گرجستان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: مسابقات جهانی گرجستان که نخستین گام برای کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس است از ۷ تا ۱۴ آذر برگزار می شود که تلاش بر این است در نخستین گام به بهترین نتیجه دست پیدا کنیم و ضمن کسب سهمیه ورودی بازی های پارالمپیک پاریس، رنگ مدال های خود را نیز نسبت به توکیو خوش رنگ تر نماییم.

وی در پاسخ به این پرسش که وضعیت رکورد وزنه برداران را چگونه ارزیابی می کنید، افزود: طی ۴ مرحله اردوی آمادگی که برگزار کردیم وضعیت رکورد وزنه برداران راضی کننده است و شرایط خوبی دارند.

رضازاده همچنین پیرامون این پرسش که با چه تعداد وزنه بردار عازم گرجستان خواهید شد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۰ ورزشکار در آخرین اردوی آمادگی حضور دارند که هفته آینده طی جلسه ای که با کادر فنی خواهیم داشت و پس از بررسی وضعیت رکورد وزنه برداران، نفرات اعزامی به گرجستان مشخص خواهد شد.

وی افزود: در توکیو ما موفق به کسب یک طلا، ۳ نقره و یک برنز شدیم که امیدوارم در گرجستان با افزایش تعداد مدال های طلای خود به جایگاه بهتر از توکیو دست پیدا کنیم.

رضازاده ضمن تشکر از زحمات کادر فنی قبلی تیم پاراوزنه برداری، گفت: امیدوارم با حضور دوباره حسین توکلی در تیم ملی پاراوزنه برداری،  شاهد موفقیت بیشتر این تیم در رقابت های آینده باشیم.

وی در پایان در خصوص وضعیت وزنه برداران معلول از نظر آسیب دیدگی، گفت: هیچ مشکل خاصی از نظر آسیب دیدگی وجود ندارد و وزنه برداران آماده شرکت در مسابقات جهانی گرجستان هستند.

انتهای پیام  
 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha