• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۹
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400082519890
  • خبرنگار : 71567

دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان

با حکم معاون وزیر علوم، سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان و سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان سازمان امور دانشجویان منصوب شدند.

به گزارش ایسنا، دکتر هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان طی حکمی جداگانه دکتر محمد صالح لباف زاده به سمت سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان و محمد محمدی مسعودی را به سمت سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان این سازمان منصوب کرد.

در این حکم انتصاب لباف زاده آمده است: "نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور دانش آموختگان منصوب می‌شوید.

امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت بـه تسهیل و تدقیق فرآیندهـای ارزشیابـی مدارک و به‌روزرسانی اعتبار علمی دانشگاه‌های خارج از کشور در جهت سیاست‌های کلان علمی کشور همت بگمارید.

از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم".

همچنین در حکم انتصاب دکتر محمدی آمده است: "نظر به مراتب شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، بر اساس پیشنهاد معاون بورس و امور دانشجویان خارج سازمان، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل بورس و اعزام دانشجویان  منصوب می‌شوید.

 امید است با توکل به قدرت لایزال الهی و همکاری دانشگاهیان و کارکنان محترم آن مجموعه در تحقق اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم نسبت به برقراری عدالت و احقاق حقوق مظلومین بر اساس قوانین، احیای فرآیندهای بورس به شکل هوشمند و هدفمندسازی فرصت‌های مطالعاتی بر اساس منافع و نیازهای کشور همت بگمارید.

 از درگاه ایزد منان، دوام توفیق شما را در انجام بهینه و بهنگام امور محوله و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهانم".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha