• سه‌شنبه / ۲۵ آبان ۱۴۰۰ / ۲۱:۴۱
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082520036
  • خبرنگار : 71572

آزمون بهترین بازیکن دیدار ایران - سوریه شد

آزمون بهترین بازیکن دیدار ایران - سوریه شد

بازیکن تیم‌ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم مقابل سوریه شد.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون، بازیکن تیم ملی فوتبال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و سوریه انتخاب شد. آزمون زننده یکی از سه گل ایران مقابل سوریه بود.

این دیدار امشب (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر برگزار شد و با برتری ۳ بر صفر ایران به پایان رسید. شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی ۱۶ امتیازی شدند و جایگاهشان را در رده نخست گروه A تثبیت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۲:۱۶

سردار بازیکن خوبی است اما اگه حقیقت بخواهید وحید امیری بهترین بازیکن میدان بود چون گل اول با پاس مستقیم او به سردار وگل دوم هم پنالتی گرفت و تا اخرین ثانیه ها با شجاعت و خالصانه و بی ادعا دوید و کار کرد ،شما ببینید وحید بازیکنی است که مربیان هرچه بهش واگذار می کنند به خوبی جواب مربیان را میده،گاهی مواقع جلو بازی میکنه گاهی هافبک است گاهی در دفاع کار می‌کند،کدوم بازیکن این همه ویژگی‌های مثبت را داره،دوردسلام به وحید امیری و همه بچه‌های تیم ملی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۵ ۲۳:۲۶

وحید امیری عالی بود

avatar

با عرض سلام وارادت خاص به همه ی هموطنان عزیزم الحمدالله رب العالمین همه بچه ها خوب بودند و من به همه اشون یه خسته نباشید جانانه میدم و به احترامشون می ایستم و یک احترام نظامی میگذارم.بنظرمن وحید امیری با غیرت و باتعصب خاصی بازی میکند و خستگی ناپذیراست و به نظر بنده در این دوبازی اخیر ایشون بهترین بازیکن میدان بوده است. ولی اشکالی ندارد سردار آزمون هم پسر این ملت است و برادر همه ی ماست و برادر وحید امیری است و خداوند نگهدار همه ی بربچه های تیم ملی باشد .کوچیک شما فرامرز نجاتی

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۴:۱۴

همه خوب بودن مخصوصا وحید امیری

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۱۴

سلام دوستان همه خوب بودن دلشون گرم