• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۲۶
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400082620174
  • خبرنگار : 50473

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در مشهد برگزار می‌شود

بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی در مشهد برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع غذایی همزمان با دهمین نمایشگاه تخصصی نوشیدنی‌ها، صنایع و ماشین آلات وابسته‌، چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات صنایع‌غذایی و همچنین نهمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار می‌شود.

علی جلوه در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه از امروز، ۲۶ دی ماه لغایت ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه افزود: در این دوره از نمایشگاه تعداد ۱۴۰ شرکت داخلی و دانش‌بنیان حضور خواهد داشت. همچنین تعداد ۲۰‌ شرکت نیز در قالب نمایندگی کشورهای خارجی حضور داشته و به ارائه و معرفی محصولات خود می‌پردازند. 

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد با اشاره به حوزه فعالیت شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه عنوان کرد: در این دوره از نمایشگاه شرکت‌کنندگان از حوزه‌هایی همچون تولیدات صنایع غذایی، ماشین‌آلات صنایع غذایی،چاپ و بسته‌بندی و همچنین ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی حضور خواهند داشت.

جلوه به برگزاری جلساتی با حضور هیات‌های خارجی در طول برگزاری نمایشگاه اشاره و تصریح‌ کرد: در خلال برگزاری این نمایشگاه جلساتی با هیات‌های تجاری و روئسای اتاق بازرگانی دیوانیه و دیالی عراق برگزار و هیات‌های خارجی از کشورهای اندونزی، افغانستان، عراق، ترکمنستان و پاکستان از این نمایشگاه بازدید خواهد شد.

وی ادامه‌ داد: این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و در مبادی ورودی هر سالن سلامت بازدیدکنندگان از طریق دستگاه‌های تب سنج‌ مورد بررسی قرار خواهد گرفت‌. همچنین مسیرهای رفت و آمد بازدیدکنندگان نیز به طور مداوم ضدعفونی می‌شود.

مدیر نمایشگاهی شرکت نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: به همین منظور علاقه‌مندان و متخصصان کشور می‌توانند از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ آبان ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۵ الی ۲۰ با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha