• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082620348
  • خبرنگار : 71572

استقلال و پرسپولیس تبلیغات محیطی می‌گیرند

کارگزاران جدید در یک قدمی تبلیغات محیطی لیگ برتر

کارگزاران جدید در یک قدمی تبلیغات محیطی لیگ برتر

کارگزاران جدید در آستانه در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی کل لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، تبلیغات محیطی لیگ بیست و یکم به محل تقابل باشگاه‌ها و سازمان لیگ فوتبال تبدیل شد اما پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور مسوولان فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه‌ها، اختلافات تا حدود زیادی برطرف شد. در نهایت نتیجه این جلسه ادامه فرآیند پیشین تبلیغات محیطی و ادامه کار سازمان لیگ به عنوان متولی این امر بود.

پس از برگزاری این جلسه اما استقلال هم‌چنان به دنبال پیدا کردن راهی برای در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی‌اش بود و این پیگیری‌ها در نهایت منجر به برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، نمایندگان سازمان لیگ فوتبال، مهدی علی‌نژاد به عنوان نماینده وزارت ورزش و نماینده کارگزار استقلال شد.

در این جلسه مقرر شد که تبلیغات محیطی لیگ برتر به سه بخش تقسیم شود به این ترتیب که یک بخش مربوط به باشگاه استقلال، یک بخش مربوط به باشگاه پرسپولیس و بخش آخر مربوط به باقی باشگاه‌ها باشد، که بر این اساس، کارگزار باشگاه استقلال و پرسپولیس و سازمان لیگ بعنوان کارگزار سایر باشگاه‌ها مشترکا تبلیغات محیطی را انجام خواهند داد.

البته با وجود انجام توافق نهایی بین طرف‌ها، سازمان لیگ فوتبال منتظر ارائه تضامین لازم از سوی کارگزاران استقلال و پرسپولیس (پس از معرفی) است تا پس از ارائه این تضامین، تبلیغات محیطی لیگ برتر در اختیار کارگزاران جدید قرار بگیرد.

هم‌چنین سازمان لیگ فوتبال در اقدامی قابل توجه شروع به برگزاری جلساتی با مدیران مالی باشگاه‌های لیگ برتری کرده است. در این جلسات ضمن ارائه گزارش‌های مالی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، درباره نحوه دآمدزایی و تقسیم‌بندی آن بین باشگاه‌ها به مدیران مالی توضیحاتی ارائه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۵:۱۴

تبلیغات محیطی ورزشگاهها خیلی پتانسیل بیشتری نسبت به وضع فعلی دارند.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۷:۱۶

عالی خبر واقعی لطفا