• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400082620355
  • منبع : سازمان شهرداری‌ها

درجه ۱۴ شهرداری ارتقاء یافت

درجه ۱۴ شهرداری ارتقاء یافت

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقاء درجه ۱۴ شهرداری از جمله باقرشهر، گناباد، هشتپر، آق قلا، بندر خمیر و حمیدیه و ابلاغ درجات جدید از سوی وزیر کشور به استانداری ها خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین رجب صلاحی با اعلام خبر مطلب فوق افزود: درجات جدید پس از بررسی مدارک و مستندات مربوط به درجه بندی در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها در معاونت امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری ها تعیین و  از سوی وزیر محترم کشور به استانداران ابلاغ شد.
 
وی همچنین یادآور شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می توانند پیشنهاد ارتقاء درجه خود را بعد از تائید استانداری به سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ارسال نمایند.
 
وی در ادامه گفت: در استان تهران درجه شهرداری باقرشهر، در استان خراسان رضوی درجه شهرداری گناباد و در استان گیلان درجه شهرداری هشتپر به ۸ ارتقاء یافت.
 
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اضافه کرد: در استان گلستان درجه شهرداری آق قلا، در استان هرمزگان درجه شهرداری بندرخمیر و در استان خوزستان درجه شهرداری حمیدیه به ۷ ارتقاء یافت.
 
وی افزود: در استان اصفهان درجه شهرداری پیربکران به ۶ ارتقاء یافت.
 
رجب صلاحی همچنین اعلام کرد: در استان اصفهان درجه شهرداری های وزوان و کمشجه، در استان همدان درجه شهرداری ازندریان و در استان زنجان درجه شهرداری سجاس به ۵ ارتقاء یافت .
 
وی ادامه داد: در استان خوزستان درجه شهرداری چوئبده، در استان آذربایجان شرقی درجه شهرداری خواجه و در استان کرمان درجه شهرداری کیانشهر به ۴ ارتقاء یافت.
 
به گفته رجب صلاحی، ارتقاء درجه شهرداری ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیات وزیران و اصلاحیه های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام می شود.


بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، با راه‌اندازی سامانه درجه بندی شهرداری‌ها، از این پس شهرداریها صرفا از طریق بارگذاری اطلاعات و مستندات موردنیاز در این سامانه، از آخرین وضعیت درجه شهرداری خود آگاه می شوند و به مکاتباتی در زمینه درجه بندی شهرداریها پاسخ داده می شود که ثبت اطلاعات و بارگذاری قبلاً از طریق این سامانه انجام شده و شهرداری کد رهگیری دریافت نموده باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha