• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400082620627
  • خبرنگار : 71518

علی دایی: هیچ مذاکره‌ای با سوریه نداشتم

علی دایی: هیچ مذاکره‌ای با سوریه نداشتم

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران مذاکره با فدراسیون فوتبال سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته اخباری در برخی رسانه‌های عربی مبنی بر این منتشر شد که فدراسیون فوتبال سوریه به دنبال برکناری نزار محروس است و از این رو مذاکراتی با علی دایی برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال سوریه انجام داده اشت.

در همین رابطه علی دایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن رد خبر مذاکره با فدراسیون فوتبال سوریه اظهار کرد: هیچ مذاکره‌ای با فدراسیون فوتبال سوریه انجام نداده‌ام.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۳:۳۷

آقای دایی با مصاحبه ای که بر علیه اسکوچیچ انجام داد شخصیت خودش را زیر سوال برد مخصوصا خودش در زمان مربی گری بر علیه علی کریمی همین بر خورد را داشت وهمه مردم از حسادت علی دایی حرف می زنند

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۴:۰۵

با سلام. ضمن عرض تبریک به بازیکنان، سرمربی و کادر فنی بابت پیروزی های تیم ملی فوتبال ایران و تقریبا صعود به جام جهانی قطر. در باره اقتدار تیم ملی فوتبال ایران، ذکر چند نکته ضروری به نظر می رسد. اول اینکه نه کادر فنی نه بازیکنان نه فدراسیون فوتبال نمی توانند به قطع و یقین پیروزی ها را به نام خود مصادره کنند. درست است که تمام عوامل زحمت کشیده اند ولی به نظر اینجانب که یک پیشکسوت ورزشی هستم، شرایط موجود دنیا یعنی (کرونا) نقش اساسی در پیروزی های تیم ما داشت.همیشه جمع و جور کردن ورزشکاران گروهی، در سفر های برون مرزی بسیار سخت و حتی در بعضی مواقع غیر ممکن است. البته این موضوع تنها مختص به کشور ما نیست بلکه در سایر کشور ها نیز مسبوق سابقه است.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۶ ۱۵:۱۰

سوریه مثل عمان که برانکو رفت.انشالله علی دایی درجامجهانی 2022قطر سرمربی ایران شود.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۱۳:۴۱

دایی نمی تواند آروم بنشیند مخصوصا الان که از موفقیت تیم ملی عصبانی شده هر روز یه بازی در میاره و سعی داره تمرکز تیم ملی رو به هم بریزه . خنده دارترین حرکتش هم عمل جراحی بود که به تیم ملی ربطش داد یعنی 27 سال پیش .