• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400082620676
  • خبرنگار : 71594

درخواست نماینده گرگان از کمیسیون آموزش برای تسریع در بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان

درخواست نماینده گرگان از کمیسیون آموزش برای تسریع در بررسی طرح رتبه‌بندی معلمان

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون آموزش و تحقیقات خواست که رتبه بندی معلمان را سریعا بررسی کند.

به گزارش ایسنا، رمضانعلی سنگدوینی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس جمهور که با توجه به دغدغه فرهنگیان در اسرع وقت به معرفی وزیر آموزش و پرورش پرداخته است، بیان کرد: ان شاءالله در اولین فرصت مجلس شورای اسلامی در جهت بررسی سوابق وی برنامه ریزی کرده و به این موضوع خواهد پرداخت.

وی افزود: یکی از آرزوهای دیرینه ایثارگران و فرزندانشان استخدام است بنابراین از رئیس جمهور، وزرای مربوطه و سازمان اداری استخدامی کشور درخواست می کنم که تا پایان سال به مشکلات این قشر در این رابطه رسیدگی کنند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از ظرفیت های مطلوبی که در کشور وجود دارد مجمع خیرین و امور خیریه ها است که گلایه های بسیاری دارند و این در حالی است که آنها می توانند کمک شایانی به دولت و مناطق محروم داشته باشند، بنابراین لازم است مشکلات آنها و مالیات شان در بودجه سال ۱۴۰۱ اصلاح و ساماندهی شود.

سنگدوینی با بیان اینکه بررسی رتبه بندی معلمان بسیار طولانی شده است، گفت: از کمیسیون آموزش و تحقیقات درخواست می کنم با توجه به اینکه مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومانی که دولت برای این بخش تقبل کرده است، در جهت تسریع ارسال آن به صحن اقدام کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ساماندهی حقوق بازنشستگان از دیگر موضوعاتی است که باید دولت و سازمان اداری و استخدامی کشور به آن ورود کرده و آن را اجرایی کنند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در تذکر به وزرای تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صمت، یادآور شد: کشاورزان و توتون کاران هم در خصوص کشت و هم فروش سرگردان هستند، بنابراین برای رفع مشکلات آن ها باید برنامه ریزی شود.

سنگدوینی افزود: منطقه آزاد اینچه برون از اهمیت به سزایی برخوردار است که نیاز است برای آن مدیری قوی انتخاب شده و برنامه ریزی شود. همچنین وزیر نیرو باید موضوع مهم تنش آبی در گلستان را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha