• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400082620857
  • خبرنگار : 50126

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان:

مسابقات ملی مناظره دانشجویان نویدبخش ارتقاء تفکر خلاق است / هانا اول و نواندیش دوم شد

مسابقات ملی مناظره دانشجویان نویدبخش ارتقاء تفکر خلاق است / هانا اول و نواندیش دوم شد

ایسنا/ایلام رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام گفت: مسابقات مناظره دانشجویان نویدبخش توسعه فرهنگ گفت‌وگو، ارتقای تفکر خلاق، تقویت دانش و تمرین فعالیت‌های گروهی در کشور است.

«سیدغلامرضا حسینی» در مراسم اختتامیه‌ی مرحله استانی دهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران اظهار کرد: در قرن 21 شاهد تغییرات جدی در حوزه‌های مختلف هستیم و این تغییرات نیز نیازهای جدیدی را برای جامعه ایجاد کرده که دانشگاه و دانشگاهیان باید نقش متفاوتی برای رفع این نیازها داشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت کرسی‌های آزاداندیشی، تصریح کرد: قطعا عقلانیت، خردجمعی، خلاقیت و تعامل در حل این نیازها و توسعه علمی کشور اثرگذار است، به همین دلیل کرسی‌های آزادآندیشی یکی از مطالبات جدی‌ و همیشگی مقام معظم رهبری در دیدار با اساتید و دانشجویان است.

رئیس جهاددانشگاهی واحد استان ایلام تصریح کرد: ایجاد یک محیط علمی، اخلاق‌مدارانه و قانونمند و بیان آزادانه دیدگاه‌های موافق و مخالف می‌تواند پیامدهای مطلوب و سازنده‌ای در راستای رشد و تعالی مادی و معنوی کشور داشته باشد.

حسینی تصریح کرد: مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران هر ساله توسط سازمان دانشجویان با شعار مناظره فرصتی برای یادگیری و با اهداف توسعه فرهنگ گفت‌وگو، ارتقای تفکر خلاق، تقویت دانش و تمرین فعالیت‌های گروهی انجام می‌شود.

وی از میزبانی دانشگاه ایلام از این مسابقات تقدیر و ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی شاهد گسترش فعالیت‌های اثربخش در سطح دانشگاه‌های استان باشیم.

دکتر «حمیدرضا امامی‌پور» نماینده هیئت داوران توضیحاتی را درباره مولفه‌های داوری در این مسابقات اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات تیم‌های هانا و نواندیش از دانشگاه ایلام اول و دوم شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha