• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۱۶:۱۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082620895

معاون ورزش و جوانان فارس مطرح کرد:

کیفیت مطلوب نمایشگاه فناوری‌های نرم جهاددانشگاهی فارس

کیفیت مطلوب نمایشگاه فناوری‌های نرم جهاددانشگاهی فارس

ایسنا/فارس معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به همکاری‌های جهاددانشگاهی فارس با این اداره کل در راستای توانمندسازی کارآفرینان، نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی شیراز را مطلوب توصیف و بر لزوم تداوم آن تاکید کرد.

لیلا نورافشان چهارشنبه ۲۶ آبان در حاشیه بازدید از نمایشگاه فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی فارس که به میزبانی پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی استان برپا شده است، بیان کرد: علی‌رغم اینکه تعداد غرفه‌های نمایشگاه زیاد نبود اما با کیفیت بسیار بالایی برگزار شد. 

او حضور جوانان در این نمایشگاه را نشان از اهمیت حمایتی دانست که باید از آنها انجام شود و به طرح اجرایی مشترک اداره کل ورزش و جوانان با جهاد دانشگاهی فارس تحت عنوان “منش” اشاره کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در طرح منش آموزش‌های لازم در راستای کارآفرینی و توانمندسازی به افراد ‌ارائه می‌شود، گفت: سال گذشته بیش از ۵ هزار نفر در این طرح شرکت کردند و بیشتر آنان را زنان سرپرست خانوار یا بانوان فعال در حوزه اشتغالزایی تشکیل می‌دادند. 

نورافشان همچنین به ارائه وام‌هایی به صورت سهمیه‌ای توسط صندوق کارآفرینی امید و بانک رسالت اشاره کرد و گفت: افرادی که علاقمند هستند تا در حوزه کارآفرینی فعالیت داشته باشند می‌توانند از این وام بهره مند شوند. سقف این وام‌ها مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان است.

معاون جوانان و امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان فارس همچنین خاطرنشان کرد: دیگر متقاضیان می‌توانند با تفاهم نامه‌ای که ورزش و جوانان با اداره کار دارد در قالب ثبت شرکت تعاونی، تا سقف ۲.۵ میلیارد تومان تسهیلات دریافت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha