• چهارشنبه / ۲۶ آبان ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۸
  • دسته‌بندی: دین و اندیشه
  • کد خبر: 1400082621088
  • خبرنگار : 71290

پیام تسلیت آیت الله اختری در پی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) در پیامی درگذشت آیت الله مجتهد شبستری را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام آیت الله محمد حسن اختری بدین شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و إنا الیه راجعون
ارتحال عالم و دانشمند فرزانه، وارسته، متواضع و مجاهد و سرباز وفادار و شاگرد حضرت امام خمینی و یار و یاور مقام معظم رهبری، آیت الله مجتهد شبستری، رئیس سابق شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام موجب تألم و تأسف و اندوه فراوان شد.
این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای دام ظله العالی، مردم شریف و ولایتمدار آذربایجان شرقی و بیت مکرم و معزز و بازماندگان و شاگردان آن مرحوم مغفور جنت آشیان از طرف خود و اعضای معزز و بزرگوار شورای عالی اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم .
آن عالم مجاهد و عامل فی سبیل الله عمر پر برکت و معنویت خود را در راه نشر معارف اسلام و مکتب اهل بیت علیهم السلام و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران و حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه و خدمت به مردم شریف ایران مصروف نمود.
آن مرحوم مغفور در تحکیم مبانی و ارزشهای والای انقلاب اسلامی خدمات ارزنده و ماندگار برجای گذاشت و با قبول مسئولیت‌های خطیر و حساس و تعیین‌کننده نقش موثر و ارزنده‌ای به یادگار گذاشت از جمله نمایندگی ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امامت جمعه تبریز، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری و ریاست شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام را در صفحه زرین و درخشان زندگی خود به یادگار گذاشت که از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم ذخیره ای در میزان حسنات وی در روز قیامت گردد.
محمد حسن اختری
رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست جمهوری و رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام
۲۶ آبان ۱۴۰۰
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha