• پنجشنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۸
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1400082721477
  • خبرنگار : 71157

مجموعه شعر آرش نصرت‌اللهی بررسی می‌شود

مجموعه شعر آرش نصرت‌اللهی بررسی می‌شود

نشست بررسی و جشن امضای مجموعه شعر «صدای من را از خواستن می‌شنوید»، پنجمین مجموعه شعر آرش نصرت‌اللهی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، این نشست توسط خانه هنر سپندارمذ در روز جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳ بعدازظهر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا برگزار می‌شود.

نشست بررسی و جشن امضای مجموعه شعر «صدای من را از خواستن می‌شنوید» با شعرخوانی آرش نصرت‌اللهی همراه خواهد بود و منتقدان نشست، فواد نظیری، کبوتر ارشدی، مازیار نیستانی و مریم امامی هستند. طرح و اجرای پوستر برنامه را نیز یلدا حاجی‌خانی به عهده داشته است.

خانه هنر سپندارمذ در تهران، خیابان فاطمی، نرسیده به وزارت کشور، شماره ۹۹ واقع است.

در معرفی این مجموعه شعر عنوان شده است: مجموعه شعر «صدای من را از خواستن می‌شنوید»، پنجمین مجموعه شعر آرش نصرت‌اللهی، در ۱۲۸ صفحه و با قیمت ۲۶ هزار تومان توسط نشر مروارید منتشر شده و امکان خرید آنلاین آن در سایت ناشر فراهم است. این کتاب شامل ۶۵ شعر و یک شعرداستان است و با یادداشتی در مورد خواستن با عنوان «خواستن، من و شعر» که به فلسفه خواستن و اهمیت آن در کیفیت زیست می‌پردازد، آغاز می‌شود. همچنین سه بخش شعر دارد با عنوان‌های «دو لبه یک زخم‌ایم»، «چند تکه کوچک از یک دوست داشتن بزرگ» و «هر چه می‌نویسم تمام نمی‌شوی».

شعر کوتاهی از این مجموعه:

روزی 
قفسه سینه‌ام را باز خواهم کرد
و به دردهایم خواهم گفت:
«شما آزادید»

از آرش نصرت اللهی، شاعر و منتقد ادبی، پیش‌تر چهار مجموعه شعر به نام‌های «رفته‌ام خودم را بیاورم» انتشارات فرهنگ ایلیا، «تو/تهران/۱۳۸۵» نشر ثالث و «فصل کاشتن کلمات» و «رویاها برگشته‌اند؟!» نشر چشمه منتشر شده است و در کارنامه ادبی او دیده می‌شود: برگزیده جایزه «شعر بهاران» در سال ۹۷، نامزد دریافت جایزه «شعر الوند» برای کتاب «رویاها برگشته‌اند؟!» و نامزد دریافت جایزه «شعر نیما» به عنوان شاعر دهه ۸۰.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha