• پنجشنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400082721489
  • منبع : شهرداری تهران

رییس پلیس پیشگیری ناجا:

شرایط فنی و امنیتی پایدار در متروی تهران حاکم است

شرایط فنی و امنیتی پایدار در متروی تهران حاکم است

رییس پلیس پیشگیری ناجا گفت که از لحاظ فنی و هم از لحاظ امنیت یک شرایط قابل قبول و پایداری در مجموعه مترو حاکم است.

به گزارش ایسنا، سردار مهدی معصوم بیگی در بازدید از ایستگاه‌های خطوط یک و ۲ مترو و مرکز فرمان متروی تهران و حومه گفت:‌ شاید کمتر خانواده‌ای در تهران باشد که از خدمات متروی تهران استفاده نکند. بنابراین این خدمت رسانی بسیار ارزشمند است و جای تقدیر و تشکر دارد. طبق اطلاعاتی که در این بازدید به من دادند، اقدامات بسیار خوبی در این شرکت انجام شده است و این اطمینان حاصل می‌شود که هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ امنیت یک شرایط قابل قبول و پایداری در این مجموعه حاکم است.

معصوم بیگی با اشاره به نقش مهم مردم در متروی تهران افزود: همه ما وقتی در یک فضای عمومی قرار می‌گیریم باید نسبت به رعایت مقررات ملزم باشیم چون مشمول حق الناس است و اگر نظامات رعایت نشود دیگران متضرر می شوند چرا که می تواند خدمت رسانی را دچار مشکل کند.


رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه همکاری مردم با خادمین خود باید یک همکاری تنگاتنگ باشد، خاطرنشان کرد: هرچه مردم همکاری کنند طبیعتا امکان خدمتگذاری بیشتری هم مهیا می شود. به عنوان مثال مسئله واگن ویژه بانوان را باید خودمان رعایت کنیم. این جدا از حق الناس یک حق اجتماعی برای بانوان است و باید رعایت شود. 

علی عبداله پور، مدیرعامل شرکت بهره داری شرکت متروی تهران و حومه نیز در این بازدید ضمن خوش آمدگویی به رییس پلیس پیشگیری ناجا و قدردانی از زحمات پلیس مترو گفت: تلاش ها و رشادت های این عزیزان باعث شده تا امروز مترو یک محل امن برای خانواده‌ها جهت سفرهای درون شهری خود باشد. 


بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، وی با بیان اینکه درحال حاضر ۷ خط  با حدود ۲۷۰ کیلومتر طول در متروی تهران فعال است، افزود: روزانه درمتروی تهران حدود ۲۱۰۰ حرکت قطار برای خدمت رسانی به مردم انجام می شود و ما به صورت لحظه ای تمام خطوط مترو را کنترل می کنیم و تمهیدات لازم برای حفظ امنیت مردم و خدمات رسانی به موقع در این شبکه دیده شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha