• پنجشنبه / ۲۷ آبان ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400082721490
  • خبرنگار : 71496

شفاف‌سازی ام‌بی‌سی درباره نامه منتشر شده درباره بازخرید وزیر اطلاع‌رسانی لبنان

شفاف‌سازی ام‌بی‌سی درباره نامه منتشر شده درباره بازخرید وزیر اطلاع‌رسانی لبنان

یک رسانه عربستانی که به نام آن نامه‌ای درباره بازخرید وزیر اطلاع‌رسانی لبنان منتشر شده، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، گروه رسانه‌ای ام‌بی‌سی عربستان در بیانیه‌ای درباره سندی که برخی فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند و حاکی از یک پرداخت مالی برای جورج قرداحی، وزیر اطلاع‌رسانی لبنان به عنوان غرامت انفصال از خدمت بود، اعلام کرد: این یک نامه جعلی پر از اشتباه‌های اداری و خطاهایی در تاریخ، اتفاقات و جزئیات ساختگی است که عنوان گروه ام‌بی‌سی را با هدف اهانت به آن جعل کرده است.

این گروه رسانه‌ای عربستانی در بیانیه خود تاکید کرد: در پایین نامه امضایی به نام علی الجابر، به عنوان مدیر اجرایی مجموعه دیده می‌شود در حالی الجابر حتی یک روز هم در این سمت نبوده و او از ابتدای حضورش در مجموعه مدیرکل شبکه‌ها بوده و هنوز هم در همین سمت شمغول به فعالیت است.

قرداحی نیز در پی انتشار این نامه بیانیه‌ای را در صفحه فیسبوک خود منتشر و اعلام کرد: طرف‌هایی که از همان روز اول تصدی وزارتخانه، کار را به من سخت می‌گرفتند، امروز به یک دروغ جدید متوسل شدند و آن هم یک نامه جعلی درباره غرامت انفصال از خدمت من با امضای علی الجابر است، این حرکت شیوه‌ای حقیرانه و سخیف در تحریف واقعیت و انتشار شایعه‌هایی مغرضانه است.

وزیر اطلاع‌رسانی لبنان در ادامه تاکید کرد: این یادداشت به دو دلیل اصلی صحت ندارد، اول اینکه علی الجابر در روزهایی که من در ام‌بی‌سی فعالیت داشتم و زمانی که از آنجا بیرون آمدم، در مجموعه ام‌بی‌سی حضور نداشتند و دوم اینکه من آنجا کارمند نبودم بلکه از سال ۲۰۰۲ بر اساس قراردادهایی مرتبط با برنامه‌هایی که ارائه می‌کردم، برای این مجموعه کار می‌کردم به همین دلیل حق دریافت غرامت انفصال از کار را ندارم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha