• جمعه / ۲۸ آبان ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400082821800
  • خبرنگار : 71638

پیروزی فرانسه با حضور فیروزجا در دور ششم شطرنج قهرمانی اروپا

پیروزی فرانسه با حضور فیروزجا در دور ششم شطرنج قهرمانی اروپا

نماینده شطرنج فرانسه در دور ششم مسابقات قهرمانی شطرنج تیمی اروپا به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی شطرنج تیمی اروپا از ۱۲ تا ۲۱ نوامبر (۲۱ تا ۳۰ آبان) در هتل Toplice در شرق اسلوونی در حال برگزاری است. این مسابقات در دو بخش آزاد و زنان به طور هم‌زمان کار خود را پیگیری می‌کند.  

علیرضا فیروزجا، شطرنج باز ایرانی الاصل  که نماینده تیم فرانسه است در دور ششم این رقابت‌ها مقابل نماینده یونان قرار گرفت و به پیروزی راحت دست یافت. فیروزجا درحالی به پیروزی رسید که او با ریتینگ ۲۷۷۰ در این مسابقات شرکت کرده و حریف او دارای ریتینگ ۲۶۱۹ بود.  

تیم فرانسه در این بازی کار سختی نداشت و توانست ۳ بر یک یونان را شکست دهد.  

در دیگر دیدارهای این دور، تیم شطرنج روسیه که مدعی قهرمانی این رقابت‌ها به شمار می‌آید در یک بازی نزدیک توانست مجارستان را با نتیجه ۲.۵ بر ۱.۵ شکست دهد.

تا پایان دور ششم این رقابت‌ها تیم روسیه در صدر این مسابقات با ۴ پیروزی و ۲ تساوی قرار دارد. آذربایجان و اوکراین به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این مسابقات جای گرفته‌اند.  

تیم فرانسه باحضور نابغه ایرانی با ۴ پیروزی و ۲ شکست  در رده نهم این رقابت‌ها ایستاده است. فیروزجا در این رقابت‌ها شکستی در کارنامه خود ندارد و با ۵ پیروزی و یک تساوی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۸ ۱۴:۲۷

از كجا و از كي اين فرد نابغه شد؟ اگر عقل داشت براي يك لغو شركت در يك مسابقه كشورش را رها نمي ساخت. فرانسه با 4 برد داشته كه يكي اين فرد است سه برد ديگر هم هست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۰۹:۳۷

تا کور شود هر آنکه نتوان دیدن

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۱۶:۴۵

کارش و بازیش حرف نداره. چند تا از بازیهاشو تحلیل رایانه ای بزنید متوجه میشید که اغلب حرکاتشو رایانه هم متوجه نمیشه. واقعا نابغه هستش. یعنی هرکسی از کشورش بره نابغه نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۳۰ ۰۴:۱۵

اینجا هیچ آینده ای نداشت خوب کاری کرد از ایران رفت

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۳۰ ۲۲:۵۸

نابغه بود و هست و خواهد بود به جای این حالا واقعیت رو ببینیم بهتره

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۸ ۲۰:۳۳

مبارکش باشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۰۰:۲۵

لطفاً اخبار این خائن رو منتشر نکنید کشورمان موضوعات واجبتری داره که اونا رو منتشر کنید نخبه اون جوانانی بودن که به خاطر وطن جان دادن میفهمید جان ،نه این خائن بی چشم و رو

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۰۸:۳۴

ااتفاقا عاقل بود که رفت ...اگر اینجا بود ۴سال دیکه باید اسنپ کار میکرد

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۱۵:۱۰

فقط نظرات بیسوادانی که اسم خودش هم مردم گذاشته پخش نکنید لطفا...از دست همین آدمها، جوونهای نخبه و بدرد بخور هر روز فرار میکنند و اینها هستند که خائن به مملکتشون هستند..

avatar
۱۴۰۰-۰۸-۲۹ ۲۳:۰۱

سلام دوستان علیرضا بهترین کار ممکن رو کرد؛ چرا خودش رو هزینه هم میهنانی کنه که قدرش رو نمی دونند، این ویرانه درست شدنی نیست، خدا هم تنها یکبار به انسان مهلت زندگی کردن می ده، پس هر کس رفت پیروز واقعی است، بقیش شعار و حرف بی ارزشه!