• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۰۸:۵۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082922203
  • خبرنگار : 50453

معاونان تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و فرهنگی_دانشجویی علوم پزشکی همدان منصوب شدند

معاونان تحقیقات و فناوری، غذا و دارو و فرهنگی_دانشجویی علوم پزشکی همدان منصوب شدند

ایسنا/همدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا برخی معاونان حوزه علوم پزشکی را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد مهدی مجذوبی در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دکتر علیرضا فضائلی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی معرفی کرد و از زحمات دکتر زهرا اصغری معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تقدیر بعمل آمد.

دکتر مجذوبی همچنین در حوزه معاونت غذا و دارو دکتر قدرت اله رستمی متخصص فارما سیوتیکس را به عنوان سرپرست معاونت غذا و دارو معرفی کرد.

وی همچنین دکتر شکوهی را به عنوان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی معرفی کرد و در این آیین از دکتر بشیریان تقدیر بعمل آمد.

دکتر مجذوبی با اشاره به اینکه سال‌های متمادی با فعالیت‌های حوزه پژوهشی آشنایی داشته‌ام، اظهار کرد: با توجه به اشرافی که در شرایط عضویت در هیئت علمی بالینی به دست آوردم، می‌دانم که ایده‌ها و ظرفیت‌های متعددی در حوزه بالینی وجود دارد که می‌توانیم برای اقدامات پژوهشی از آنها بهره ببریم و به توفیقات بیشتری دست یابیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان در آیین معرفی معاونت تحقیقات و فناوری علوم پزشکی افزود: در بودجه پژوهشی، عدالت‌محوری مد نظر قرار خواهد گرفت و تلاش می‌کنیم سرمایه‌گذاری بیشتری در این حوزه صورت گیرد.

وی همچنین حوزه تحقیقات و فناوری را یکی از حوزه‌های بسیار مؤثر در تولید علم برشمرد و عنوان کرد: تقویت این حوزه می‌تواند دستاوردهای درخشانی هم برای دانشگاه و هم برای میهن عزیزمان داشته باشد که نباید از نتایج و اثرات معنوی این مهم غافل شویم.

به گزارش ایسنا؛ در حال حاضر در حوزه معاونت درمان، معاونت بهداشتی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و ریاست دانشکده‌های علوم پزشکی تغییری انجام نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha