• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400082922330
  • خبرنگار : 50037

پلمب ۲۳واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد

پلمب ۲۳واحد صنفی فاقد پروانه کسب در اسدآباد

ایسنا/همدان مدیریت بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از پلمب ۲۳واحد صنفی فاقد پروانه کسب این شهرستان از ابتدای آبان‌ ماه تاکنون خبر داد.

هادی نامور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در یکماه گذشته ۵۱۶ واحد صنفی در سطح شهرستان به منظور کنترل کارت واکسن متصدیان مورد بازدید قرار گرفته که این بازدیدها با توجه به آغاز اجرای طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بیش از ۸۵ درصد متصدیان واحدهای صنفی سطح شهرستان نسبت به  واکسیناسیون خود اقدام کرده‌اند و دارای کارت واکسن هستند، افزود: فعالیت اصناف مشروط به تزریق واکسن بوده و واحدهایی که فاقد کارت واکسن باشند اجازه فعالیت ندارند و پلمب می‌شوند.

نامور همچنین  با اشاره به بازرسی از ۵۰۹ واحد صنفی سطح شهر و روستا شهرستان  در آبان ماه جاری خاطر نشان کرد:در بازدیدهای انجام شده ۲۰واحد متخلف صنفی به تعزیرات معرفی شده‌اند که عدم درج قیمت و نصب نرخ نامه، عدم ارائه فاکتور خرید اجناس و اقلام و کالاهای داخل صنوف و تعطیلی غیر مجاز نانوایی‌ها از عمده تخلفات صنفی شناسایی شده در این بازرسی‌ها بوده است.

وی در ادامه از بازدید و بازرسی ۵۹ واحد نانوایی شهری و روستایی این شهرستان در مدت فوق  خبر داد و تصریح کرد: تعداد شکایات مردمی منجر به تشکیل پرونده ۱۶  فقره، تعداد گشت‌های مشترک ۱۱فقره، تعداد اخطارهای ماده ۲۷و ۲۸  ق، ن، ص داده شده جهت ساماندهی صنوف جمعٱ ۶۳ فقره را از دیگر اهم عملکرد واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان در آبان ماه سال جاری می توان برشمرد.

نامور  با اشاره به اینکه طی مدت فوق ۲۱ واحد صنفی سطح شهرستان  نیز فک پلمب شده اند ،بیان کرد: همشهریان شهرستان اسدآباد می‌توانند هر گونه تخلفات صنفی را به شماره سامانه ۱۰۰۰۱۲۷ واحد بازرسی و نظارت ارسال کنند تا در اولین فرصت کلیه گزارشات مردمی توسط بازرسان اتاق اصناف و ضابطان تعزیرات حکومتی بررسی و پیگیری شود.

به گزارش ایسنا ، شهرستان اسدآباد دارای ۳۰۰۰ واحد صنفی در رسته‌های مختلف  در قالب ۱۶  اتحادیه  است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha