• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۰:۴۰
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400082922361
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

امام جمعه موقت اصفهان:

مسئولان صدای مردم اصفهان را شنیدند

مسئولان صدای مردم اصفهان را شنیدند

ایسنا/اصفهان امام جمعه موقت اصفهان گفت: تجمعات مردم زمانی که برای رسیدن به یک حق مشروع و به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شود، ستودنی است همان طوری که روز گذشته نمونه آن را در اصفهان دیدیم.

محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا درباره تجمع مسالمت‌آمیز مردم اصفهان در بستر خشک رودخانه زاینده‌رود و خواسته آنان برای جاری شدن دائمی رودخانه زاینده‌رود، اظهار کرد: مسئله آب و کم‌آبی در اصفهان و شرق این شهر که منطقه بسیار گسترده‌ای از نظر کشاورزی است یک موضوع جدی است که نیاز به کار کارشناسی و مطالعات دقیق دارد تا این مشکل هرچه زودتر مرتفع شود و کشاورزان بتوانند به زمین‌های زراعی خود برگردند.

وی افزود: زمانی که نماینده مردم در مجلس بودم همین مشکلات و مطالبات وجود داشت. تجمعات مردم زمانی که برای رسیدن به یک حق مشروع و به شکل مسالمت‌آمیز برگزار شود به طوری که مورد سوء استفاده دشمنان قرار نگیرد ستودنی است همان‌طوری که روز گذشته نمونه آن را دیدیم و مردم اصفهان به شکل متمدنانه خواسته و مطالبه به حق خود را مطرح کردند.

امام جمعه موقت اصفهان، تصریح کرد: رسانه ملی هم اجتماع عظیم و مسالمت‌آمیز مردم اصفهان را به خوبی به تصویر کشید. رئیس‌جمهور هم در جلسه‌ای که شب گذشته داشته بر حل مشکل آب در سراسر کشور تأکید کرده است. مسئولان باید به مطالبه مردم درباره آب توجه جدی کنند و امیدوار باشیم که با عنایت خداوند بارش‌های بیشتری را شاهد باشیم.

مسئولان صدای مردم اصفهان را شنیدند

رهبر گفت: بدون شک صدای مردم اصفهان را مسئولان شنیدند و باید برای حل مشکل آب برنامه‌ای جدی داشته باشند. البته موضوع آب را نمی‌توان یک ساعته یا ظرف چند روز حل کرد و باید حل این مشکل در دستور کار دولت باشد. کارشناسان باید این مشکل را به طور میدانی رصد کنند و امیدوار هستیم که دولت سیزدهم که عزم جدی برای حل مشکلات کشور دارد بتواند مشکل آب را حل کند و به طور حتم خواسته مردم بدون جواب نخواهد ماند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha