• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400082922680
  • خبرنگار : 71603

سرپرست دانشگاه علم و صنعت:

دانشگاه باید دانش آموخته اثرگذار تربیت کند

دانشگاه باید دانش آموخته اثرگذار تربیت کند

سرپرست دانشگاه علم و صنعت در رابطه با اهمیت توجه به اقدامات فرهنگی دانشجویان گفت: دانشگاه علم و صنعت ایران به کمک و با حمایت اساتید و مسئولان باید بتواند به نحوی دانشجو تربیت کند که دانش‌آموخته آن در همه عرصه‌ها در کشور اثرگذاری داشته باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر منصور انبیاء در همایش مجازی که با حضور اولیای دانشجویان نوورود دانشگاه علم و صنعت که با حضور مسئولان این دانشگاه برگزار شد، با تاکید بر اینکه دانشگاه علم و صنعت ایران، امسال نود و دومین سال تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد و از قدیمی‌ترین و پرافتخارترین دانشگاه‌های کشور است، اظهار کرد: دانشجویان نو ورود در آغاز مسیر پر فراز و نشیبی قرار گرفته‌اند که عبور از آن، نیازمند توجه ویژه ما به عنوان خادمین آنها در دانشگاه است و به نظر می‌رسد بیش از هر چیزی، دانشجویان به حمایت شما خانواده‌های محترم نیاز دارند. 

وی ادامه داد: دانشگاه علم و صنعت از اولین دانشگاه‌های کشور است که شعار دانشگاه دوست‌دار خانواده را عنوان کرده و در این راستا، معاونت فرهنگی ما برنامه‌های متنوعی در قالب کارگاه، سمینار و وبینار برای افزایش سطح تعامل تدارک دیده که به عنوان رییس دانشگاه تقاضا دارم خانواده‌ها در این برنامه‌ها مشارکت فعال داشته باشند.

توصیه دیگر دکتر انبیاء، تشویق دانشجویان از سوی خانواده‌های آنان برای مشارکت در فعالیت‌های غیر درسی برنامه‌ریزی شده در دانشگاه بود که برخی از آنها در راستای اهداف درسی و برخی به عنوان فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل به شمار می‌روند.

وی در این رابطه تاکید کرد: تجربه ما در همه این سال‌ها می‌گوید اگر این اتفاق رخ دهد، شخصیت دانشجویان ما در همه ابعاد به درستی شکل می‌گیرد.

 سرپرست دانشگاه علم و صنعت خاطرنشان کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران به کمک و با حمایت اساتید و مسئولان باید بتواند طوری دانشجو تربیت کند که دانش‌آموخته آن در همه عرصه‌ها در کشور اثرگذاری داشته باشد و باید در همه زمینه‌ها برای جمهوری اسلامی ایران کادرسازی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha