• شنبه / ۲۹ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۹
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400082922978
  • خبرنگار : 50441

هفته دوم لیگ دسته دوم فوتبال کشور

پیروزی ایمان سبز در دیداری پرحاشیه

پیروزی ایمان سبز در دیداری پرحاشیه

ایسنا/فارس دیدار تیم های ایمان سبز شیراز و نود ارومیه در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حاشیه های زیادی همراه بود.

به گزارش ایسنا، این مسابقه از ساعت ۱۴ بعد از ظهر روز شنبه ۲۹ آبان در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز آغاز شد.

نخستین حاشیه بازی، اعلام ضربه پنالتی به سود تیم میزبان بود که باعث توقف چند دقیقه ای در مسابقه شد. کادر فنی نود ارومیه در اعتراض به تصمیم داور مسابقه، بازیکنانش را به کنار زمین فراخواند و باعث ایجاد وقفه در مسابقه شد. در نهایت بازیکنان نود به بازی برگشتند اما ضربه پنالتی ایمان سبز که توسط کاپیتان این تیم سید کاظم حیات منش نواخته شده بود توسط رضا منصوری دروازه بان نود ارومیه به کرنر فرستاده شد.

همین دروازه بان در دقیقه ۱۲ مسابقه به شدت آسیب دید و مداوای او بیشتر از ده دقیقه به طول انجامید. در نهایت منصوری به دلیل آسیب شدید از ناحیه دهان، توسط آمبولانس از ورزشگاه خارج شد و بازی از دقیقه ۲۵ ادامه پیدا کرد.

در نهایت نیمه نخست این مسابقه با تک گل دقیقه ۳۵ میلاد امیری به سود ایمان سبز شیراز به پایان رسید، در حالی که داور مسابقه ۱۱ دقیقه وقت تلف شده برای این نیمه محاسبه کرد.

در بین دو نیمه و با پافشاری یحیی بهاری مدیرعامل باشگاه نود ارومیه، کلیه افراد حاضر در جایگاه ویژه ورزشگاه دستغیب توسط نیروی انتظامی و حراست مجموعه به بیرون از ورزشگاه هدایت شدند. این پروسه بیش از ۲۶ دقیقه زمان برد و بدین ترتیب نیمه دوم هم با یازده دقیقه تاخیر آغاز شد.

در تمام طول مسابقه اعتراضات زیادی از سوی کادر فنی و بازیکنان دو تیم به داوری ادامه داشت و باز هم باعث ایجاد وقفه در بازی شد. این مسابقه در نهایت با همان یک گل به سود نماینده فارس به پایان رسید اما حاشیه ها تا پس از پایان بازی هم ادامه داشت و هجوم بازیکنان نود ارومیه به تیم داوری و در ادامه، درگیری فیزیکی و لفظی یکی از عوامل باشگاه نود ارومیه با یکی از عوامل مجموعه ورزشی شهید دستغیب شیراز نیز مساله ساز شد.

بهرام کرمدار مسئول برگزاری رقابت های فوتبال کشوری در شیراز، در صحبت کوتاهی با ایسنا دلیل ایجاد حواشی در ورزشگاه شهید دستغیب را "ممنوعیت ورود تماشاگران به ورزشگاه" دانست و گفت : اگر ورود تماشاگران آزاد شود، دیگر شاهد هجوم افراد غیرمسئول به قسمت جایگاه ویژه که بخشی از آن متعلق به تیم میهمان است نخواهیم بود و از دست حواشی اینچنینی خلاص خواهیم شد.

به گزارش ایسنا، تیم ایمان سبز شیراز با هدایت غلامحسین پیروانی، با کسب دومین پیروزی متوالی ۶ امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم رقابت ها ایستاد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha