• یکشنبه / ۳۰ آبان ۱۴۰۰ / ۲۰:۰۴
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1400083023929

دیدار استاندار قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین 

دیدار استاندار قم با مادر شهیدان مهدی و مجید زین الدین 

ایسنا/قم سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با حضور در منزل شهید زین الدین با خانواده و مادر مکرمه شهیدان زین الدین دیدار و گفتگو ‌کرد.

سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم یکشنبه شب در دیدار با خانواده معظم شهیدان زین الدین طی سخنانی با اشاره به جایگاه والای شهدا، بر لزوم تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

استاندار قم با گرامیداشت یادوخاطره شهدای استان قم‌در دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم، ادای دین مسئولان نظام به شهدا و ایثارگران را ضروری دانست و افزود: تلاش مسئولان برای خدمت به مردم در سطح کشور و استان نشان پایبندی مدیران و مسئولان به آرمان های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و وصایای شهدای عظیم الشان می باشد.

مادر شهیدان زین الدین نیز در این دیدار با اشاره به مجاهدت شهدا و ایثارگران بر لزوم خدمت رسانی به مردم و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطح جامعه تاکید کرد.

ایشان با اشاره به اقدامات نیروهای جهادی وانقلابی در طول مسیر انقلاب افزود: تلاش فراگیر و همه جانبه در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات ایشان در این شرایط حساس ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: کوتاهی در رفع مشکلات مردم اثرات و لطمات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

در این دیدار که حجت الاسلام والمسلمین اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه ، سردار موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع)، حجت الاسلام هنرمند مدیر کل بنیاد شهید  و آقای احمد حاجی زاده معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار حضورداشتند سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم با اهدای لوحی از مقام مادر شهید تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha