• دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۲:۳۸
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090100435
  • خبرنگار : 71469

درخواست فدراسیون چوگان از ۲ وزیر!

درخواست فدراسیون چوگان از ۲ وزیر!

فدراسیون چوگان از مسعود سلطانی‌فر و حمید سجادی درخواست کرده است تا مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار این فدراسیون قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، به تازگی مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) از سوی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به دلیل اتمام تاریخ قرارداد پلمب و به همین دلیل فدراسیون چوگان نیز که در محل این مجموعه مستقر است با پلمب مواجه شد.

ابراهیم نوزایی، رییس فدراسیون چوگان در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه چوگان رشته ورزشی درآمدزایی نیست و برگزاری هر مسابقه‌ای حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هزینه ایجاد می‌کند، اظهار کرد: چوگان یک رشته ورزشی ملی است و باید همگان در توسعه و فراگیری آن همکاری داشته باشند و از وزارت ورزش و جوانان درخواست داریم که مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت کامل در اختیار فدراسیون چوگان قرار گیرد و به مرکز ملی چوگان کشور تبدیل شود تا شاهد توسعه هرچه بیشتر چوگان در ایران باشیم.

وی ادامه داد: اوسط سال گذشته بود که طی نامه‌ای به مسعود سلطانی‌فر، وزیر سابق ورزش و جوانان درخواست کردیم که مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار فدراسیون چوگان قرار گیرد چرا که این مجموعه به عنوان اثر ملی در فهرست آثار ملی غیرمنقول ایران ثبت شده است.

رییس فدراسیون چوگان در ادامه با اشاره به اینکه وزیر سابق ورزش و جوانان با این طرح که مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار فدراسیون چوگان قرار گیرد موافقت کرد اما متاسفانه در اجرای آن تعلل شد.

نوزایی افزود: به همین دلیل مجددا نامه‌ای از سوی فدراسیون چوگان به حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان نگاشته شد و درخواست کردیم که مجموعه چوگان و سوارکاری شهدا (قصر فیروزه) به صورت پایلوت در اختیار این فدراسیون قرار گیرد.

وی با بیان اینکه هنوز جوابی به نامه دوم فدراسیون چوگان از سوی وزیر ورزش و جوانان داده نشده است، گفت: امیدوار هستیم که این مسئله از سوی وزیر ورزش نهایی و تعیین تکلیف شود تا بتوانیم به بهترین شکل و بدون دغدغه خاطر از نظر مکان استقرار به توسعه رشته چوگان در کشور بپردازیم و شاهد مسائل این چنینی نظیر پلمب که در شان فدراسیون چوگان و ورزش کشور نیست، نباشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha