• دوشنبه / ۱ آذر ۱۴۰۰ / ۱۶:۳۱
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1400090100754
  • منبع : شهرداری تهران

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران:

استعلام انتصابات در شهرداری مناطق تهران با سرعت و دقت انجام می شود

استعلام انتصابات در شهرداری مناطق تهران با سرعت و دقت انجام می شود

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در بازرسی برای استعلام انتصابات این آمادگی را داریم ظرف مدت ۲ تا ۳ روز جواب استعلام افراد را بدهیم.

به کزارش ایسنا، داوود گودرزی  در نشست با شهرداران مناطق ۲۲ گانه پایتخت که با حضور علیرضا زاکانی شهردار تهران برگزار شد، گفت: مسئله انتصابات در شهرداری تهران موضوع مهمی است . مسئله اصلی در بحث انتصابات هماهنگی بین ما در مدیریت شهری است و در این حوزه سرعت و دقت در دستور کار قرار دارد تا هم پای قول و قرار خود بمانیم و هم کار اداره شهر قفل نشود.

سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران افزود: ما در بازرسی برای حوزه استعلام انتصابات آمادگی داریم ظرف مدت  ۲-۳ روز جواب استعلام افراد را بدهیم و کمیته های لازم نیز تشکیل شده و به مانند سابق استعلام از معاونت های تخصصی نیز در دستور کار قرار دارد.

گودرزی با تاکید بر این موضوع که در حوزه استعلامات سرعت، دقت و هماهنگی باید در دستور کار باشد و برای سرپرستی افراد نیز در کوتاه ترین زمان جواب می دهیم بیان کرد:  بررسی ها نشان می‌دهد تعدادی از انتصابات دوستان بدون اخذ استعلام انجام شده است و ما قول می دهیم با سرعت و دقت جواب استعلام افراد را بدهیم و شما در مناطق هم مد نظر داشته باشید بدون هماهنگی انتصاب نداشته باشید.

بر اساس گزارش سایت شهر، او با اشاره به طرح تحول نگهداشت شهر گفت: در بحث نگهداشت شهر نیز ، تمام تلاش خود را انجام میدهیم که به کمک شما بیاییم تا به کمک هم اتفاقات خوب را رقم بزنیم و باید حساسیت وجود داشته باشد تا کار به درستی انجام شود و ما به عنوان سازمان بازرسی دستور العمل ویژه ای تدوین کردیم و در این امر به شکل کامل با معاونت امور مناطق هماهنگ هستیم تا مسئله نگهداشت شهر را جدی بگیریم تا شاهد اتفاق ملموس در شهر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha