• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1400090201280
  • خبرنگار : 71234

مقتدایی: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان درحال انجام است

مقتدایی: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان درحال انجام است

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که واریز پاداش پایان خدمت فرهنگیان برحسب استان ها درحال انجام است.

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه پیگیری های مستمری برای پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان انجام شد، گفت: پس از پیگیری از وزارتخانه های آموزش و پرورش و اقتصاد، مشخص شد که گره این مشکل در سازمان برنامه و بودجه است.

مقتدایی ادامه داد: پس از اینکه سازمان برنامه و بودجه توجهی به مکاتبات و تذکرات نمایندگان نداشت، با معاون اول رییس جمهور و شخص اقای رییس جمهور مکاتبه کردم. آقای مخبر دستور اقدام را صادر کرد و رییس دفتر رییس جمهور نیز دستور بررسی و اقدام دادند ولی بعد از گذشت مدت زیادی همچنان این موضوع انجام نشده است. معاون اقتصادی رییس جمهور نیز پیرو نامه ام با رییس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد مکاتبه کرد، ولی نتیجه ای نداد.

نماینده اصفهان اضافه کرد: سازمان برنامه و بودجه به تعبیری عنوان می کند اعتبار و پول لازم را ندارد. ما هم از ابزارهای نظارتی همچون تذکر و مکاتبه استفاده کردیم، ولی نتیجه ای حاصل نشد، بنابراین با همکاری سایر نمایندگان، اعمال ماده ۲۳۴ (شکایت) علیه سازمان برنامه و بودجه را کلید زدیم.

وی در پایان گفت: با پیگیری ها مطلع شدیم که پرداخت آغاز شده و استان به استان درحال واریز است. با خزانه داری کل کشور صحبت کردم و واریز ها برحسب استان درحال انجام است و تاکنون تعداد قابل توجهی از استانها واریز شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۱۲:۱۶

این دست از اخبار صنفی است وذینفعان از کانالهای مربوطه مطلع میشوند بجای اعلام اخبار مالی فرهنگیان وباز نشستگان به دیگر مشکلات آنان بپردازید.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۱۳:۰۴

باسلام اگرواقعا پرداخت شده چراتاحال هیچکدام ازسایت های رسمی آموزش وپرورش این موضوع راپوشش خبری نداده است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۱۵:۴۵

تاواریز نشد حرف هست .ممنون از پیگیری نماینده محترم اما آیا استانی هست که تائید کند واریزی داشته ؟جناب مقتدایی عزیز اگر این خبر درست نباشد هم یاس درفرهنگیان بوجود خواهد آمد هم شما بی اعتبار .پس لطفا پیگیر شوید نه بی اعتبار.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۲ ۲۳:۳۹

استان چهارمحال و بختیاری که هنوز ندادن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۶

در استان خوزستان هم تا الآن خبری از واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی سال 99 نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۸:۰۳

کدوم استانها پرداخت شده؟ اسم ببرید ، قابل توجه !!!! شرم کنید،

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۳۴

تهران هم خبری نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۸:۵۷

خراسان رضوی خبری نیست صبورباشید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۷ ۰۸:۱۶

کووووووو؟؟؟؟ چقدر دروغ؟؟؟؟؟ خجالت هم خوب چیزیه!!!!