• سه‌شنبه / ۲ آذر ۱۴۰۰ / ۱۸:۴۸
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1400090201762
  • منبع : مطبوعات

اصلا از رفیقت بپرس!

اصلا از رفیقت بپرس!

خلیل‌زاده همیشه گفته روزی به پرسپولیس برمی‌گردد و حالا هم با ادبیاتی عجیب‌تر، قید «هر زمان که بخواهم» را به این جمله افزوده است! شاید حتی لیونل مسی هم در مورد حضور دوباره در بارسلونا چنین اعتمادبه‌نفسی نداشته باشد، اما شجاع چرا!

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «ابتدای فصل گذشته شجاع خلیل‌زاده رقم‌زننده یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های فوتبال ایران بود. او با وجود بارها ابراز علاقه به پرسپولیس و حتی طرح این ادعا که حاضر است قراردادی جدید و شش‌ساله با باشگاه ببندد، سرانجام به الریان قطر پیوست و حالا دومین فصل حضورش در این تیم را پشت سر می‌گذارد. هواداران پرسپولیس هیچ‌گاه جدایی خلیل‌زاده را هضم نکردند و خیلی از آنها علیه او موضع منفی گرفتند. در این میان توضیحات شجاع و تلاش او برای انداختن مسئولیت این اتفاق به گردن مدیران سابق باشگاه هم به جایی نرسید؛ تا حدی که جنبش آنفالوی صفحه او در اینستاگرام راه افتاد. با تمام این تفاسیر خلیل‌زاده همیشه گفته روزی به پرسپولیس برمی‌گردد و حالا هم با ادبیاتی عجیب‌تر، قید «هر زمان که بخواهم» را به این جمله افزوده است! شاید حتی لیونل مسی هم در مورد حضور دوباره در بارسلونا چنین اعتمادبه‌نفسی نداشته باشد، اما شجاع چرا!

خلیل‌زاده در حال حاضر مدافع میانی فیکس تیم ملی است و شانس بسیار بالایی برای حضور در جام‌ جهانی آینده دارد. بنابراین شاید نفس گرم فعلی‌اش هم از همین‌ جا بلند می‌شود. با این حال، دنیای فوتبال قواعد خاص خودش را دارد و هیچ‌کس در آن نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند. زمانی جلال حسینی از پرسپولیس جدا شد و به الاهلی قطر رفت. او تصور می‌کرد خیلی راحت می‌تواند به جمع سرخ‌پوشان برگردد، حتی به این منظور با محمدحسین نژادفلاح، مدیرعامل وقت پرسپولیس هم توافق کرد اما برانکو ایوانکوویچ در فصل اول حضورش روی نیمکت پرسپولیس او را نخواست و یک سال در نفت تهران توپ زد. حتی دوست صمیمی شجاع، یعنی سروش رفیعی هم می‌تواند یک شاهد دیگر برای این مساله باشد. او نیز تصور می‌کرد بعد از ترک پرسپولیس راحت به این تیم برمی‌گردد اما اوضاع خوب پیش نرفت. سروش ابتدا پشت پنجره‌های بسته نقل‌وانتقالاتی ماند و بعد هم گابریل کالدرون و یحیی گل‌محمدی این بازیکن را نخواستند. خلاصه این که شجاع باید کمی محتاطانه‌تر حرف بزند. «فردا» را کسی ندیده.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha