• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: حقوقی و قضایی
  • کد خبر: 1400090301899
  • منبع : قوه قضاییه

قوه قضاییه:

حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد

حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد

مرکز رسانه قوه قضاییه از "اجرای حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته به منظور جلب رضایت اولیای دم" خبر داد.

به گزارش ایسنا مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد:

«حکم قصاص آرمان عبدالعالی در پی تقاضا و عدم گذشت خانواده غزاله شکور و علیرغم تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی، شورای حل اختلاف و فعالین فرهنگی و اجتماعی کشور طی سالهای اخیر به منظور جلب رضایت اولیای دم که تا اخرین لحظات هم ادامه داشت، سحرگاه امروز سوم آذر ماه در زندان رجایی شهر اجرا شد.

آرمان عبدالعالی، در سال ۱۳۹۲ مرتکب قتل غزاله شکور شد و به قصاص محکوم گردید.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۰۲

ده بار اعدامش کردید با امید به آزادی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۵

خوب کاری کردند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۵

دونفرزدن وخوردن!!! شماهاچراهمدیگروبانظراتتون عین سگ همومیگیرین؟؟ خجالت نمیکشین واقعا؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۴۴

حقشه اونای میگن نه خاهر خودش باشه بازم میگن نه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۷

شما خودت را بزار جای خانواده مقتول. اگه بازم همین احساس رو داشتی.بیا اینجا این حرف رو بزن.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۰۰

وبشر القاتلین بلقتل کسی که جون یه آدم بی گناه رو میگیره اون شخص هم باید اعدام بشه. اینکه نگفته جسد دختره کجاس احتمال زیاد بلایی سره جسد آورده که خدا میدونه واگر میگفت هرگز خونواده مقتول رضایت نمیدادن ويا می ترسید به همون شکل فجیع قصاص بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۲۱:۴۷

اصلا دختر غلط کرده بی اجازه میره جای تا اونطوری شه دنیای عجب شده چرا اون اشغال جای دختره رو نمیکه مرده شور کفنشو ببره بگو آخه گثافت هر غلطی میخوای بخور چرا دختر مردمو گشتی ..

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۷ ۰۰:۲۴

همدیگه رو تیکه پاره کنین خاک برسرتون با طرز تفکرتون احمقا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۳۳

چقدر بد اعدام شد.کاش بعد از محکوم شدن اعدامش میکردن...اینقدر پدر و مادرش هر دو طرف اذیت نمی شدن...الان داغ هر دو هم فراموش شده بود...خیلی زجر آوره این همه سال نگه داشتن برا رضایت...آخرش گذشتی صورت نگرفت هیچ...فقط هر دو خانواده و آرمان حسابی زجر کشیدند...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۰

واقعاً حقش بود، بايد اعدام مي‌شد، حتي حاضر نشد محل جنازه روبگه!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۰

تو اصلا انسان نیستی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۴

سلام قتل مقتول اعدام وحشتناکه ولی ای کاش جای جنازه دختر را نشان میداد که پدر و مادر غزاله حداقل یک جا برای اشک ریختن سوختن می داشتند واقعا سخته وهیچکس نمی تونن درک کنه هرچند اعدام هم واقعیتی تلخ هست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۲

نه تو انسانی! اگه خواهرت یا دختر جای مقتول بود بازم همینو میگفتی؟؟؟ جواب بده مردک

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۰:۰۳

خانواده غزاله حق داشتن اما ،بی وجدان هم بودن، چون اگر بچه انها یکدفعه رفت ولی اونا بارها و بارها کشتند و خانواده و خود ارمانارمانارمانش سال زجر دادن.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۳۸

کسی که دختربچه مردم میکشه حقشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۵۵

مخالفم با نظرتون .سن نوجوانی ادم امکان داره هر اشتباهی کنه اون موقع ارمان فقط ۱۷ سالش بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۸

خدای ناکرده اگر تو اون شرایط قرار گرفتید شما گذشت کنید.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۴۹

با نظر شما موافقم. مرگش کاملا عادلانه بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۵۵

با نظر شما مخالفم اگر خدای نگرده برای عزیز شما اتفاق می‌افتاد میبخشیدید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۵۶

فرزند خودت بود هم همینو می‌گفتی؟! 17 ساله بچه نیست.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۵

احمق هایی مثل شما هستند که دلشون برای این حیوان صفت ها می سوزه. چون 17 سالش بوده می تونسته آدم بکشه؟ ریدم تو طرز فکرتون

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۴

مرگ حقشه اما یکبار و نیز شکنجه حقش نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۹

من ۱۷ سالمه ، ادرس بده بیام بکشمت ببینم نظر پدر و مادرت چیه...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۲

ناهید خانوم.درسته بچه بوده ولی اینقد مغرور که این همه سال آخر نگفت چیکارش کرده و جنازش کجاست.خودتو بذار جای پدر مادر دختر.اشتباه کردی عیب نداره لااقل بگو جسد دخترشون کجاست تا شاید رضایت بدن اعدام نشی.چندین ساله آخر نگفت چیکارش کرده آخه آدم هم اینقد لجباز

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۳

بی فهم مگه قراره توی سن نوجوانی هر کس دلش خواست هر غلطی بکنه. توهم غلط اضافی نکن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۰

خودشم پسربچه بوده ها

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۷

اهان فقط هفده سالش بود پس کی بالغ عاقل میشه انسان خواهشا بی ربط نحرفید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۵۰

تو اگه خواهرت رو می کشتن و تجاوز بهش می کردن و جسدش رو خدا می‌دونم چیکار کرده باشن باز هم همین رو میگی ؟پسر پولدار حتما فکر می‌کرده دختره رو می کشه و بعد با پول یا وکیل و چیزا دیگه حلش می کنه حقا که حقش اعدام بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۵۱

حالا نمیشه ادم هرغلطی بکنه بعد بگه عب نداره جوون بود!!!بچه خودتم بود میگفتی جوون بود عب ندارع؟میفهمی چی کشید اون مادر؟؟؟منم خوشحال نیسم از اعدامش اما حرفتون خیلی مسخره بود...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۴۰

جامعه ای که اخلاق توش نباشه همینی میشه که الان هست ازاین موردپرونده هاکم نبوده ونخواهدبودبااعدام هم مشکل حل نمیشه هرروزبدترازدیروز

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۴۱

چه حماقتی هر دو نفرشون الان بین ما نیستن سر یه بازی بچگانه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۴۹

تا زمانی که اولیا دم کل نظام قضایی رو به بازی گرفتند و قانونی وجود نداره که از محکومی که در شرایط خاص دست به این عمل زده حداقل حمایت رو انجام بده این وضعیت ادامه خواهد داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۲

اسم نوید رو میاری دهنتو اب بکش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۰

از قاتل حمایت نکن نوید قاتل بود توهم بازیجه ۲ تا رسانه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۸:۵۵

متاسفم که تصویری رو منتشر کردید که بیشتر احساسات مردم رو بر علیه این حکم اعدام تحریک میکنه . فرق شما و خبرگزاری مغرضی مثل رادیو فردا چیه ؟ با همین کارها باعث میشید از قاتل هایی مثل ایشون و نوید افکاری فرشته بسسازن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۱۷

مغرض واقعی تویی، گمنام. تویی که جرئت نداری اسمت رو بنویسی و نظر ارسال کنی. احساسات مردم رو هم می خوای کنترل کنی؟! اصولا در مورد انسان چه فکری می کنی؟! که می کشی تموم می شه؟! ننگ بر تو و امثال تو!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۷

بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۳۷

یعنی چی ؟ خوب عکس خودشونه دیگه اتفاقا خوب کاری کردن منتشر کردن که آدم یاد بگیره خشم خودشو کنترل کنه بخدا من آدمایی رو دیدم که با چند برابر سن این پسر داشن و سر مثلا 1000 تومن کرایه تاکسی به قصد کشت دعوا کردند خدایی نکرده سر طرف بخوره جایی بیفته طرف میشه قاتل یه عمر پشیمانی و آخرش اعدام . اکثر قتل ها نتیجه خشم آنی و در یک لحظه اتفاق می افته .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۰۳

عاقبت مسیر نادرست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۰۶

والعاقبه للمتقین

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۱۱

ارامشی که درگذشت است درانتقام نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۹

پس چیه؟ یعنی اگه در مورد خانواده شما این اتفاق میفتاد، شما انتظار دیگه ای داشتید، یا گذشت می‌کردید؟ سر مقتوله رو منفجر کرده و جنازه اش هم معلوم نشد چه بلایی سرش اومده، بعد میگی اعدام درست نیست، یا مثلا بعضیا میگن سن 17 بوده، مگه 17 کودک بحساب میاد؟ قدیما خیلی ها تو 17 سالگی دو سه تا بچه داشتن، الان اوضاع خراب شده.... عجب قضاوت هایی!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۵

ایشون به امید آزادی حاضر نشد جای جسد رو نشون بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۸

آره ارواح عمه ات. امنیت جامعه را به سخره گرفتی..... پند برای امثال اون جانی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۱۲

موقع وقوع جرم زیر 18 سال بوده. قصاص افراد زیر 18 سال در دنیا منسوخ است. اینکه مجرم را نگه داری تا سنش زیاد شود مسئله را حل نمی کند. البته مجرم قطعا باید به سزای عملش برسد ولی اعدام نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۵۳

جزاي قاتل فقط اعدام است. هر حكم ديگري به معناي نقض عدالت است.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۰

نگه داشتن بلکه خانواده مقتول رضایت بدن در ضمن جسد مقتول هنوز پیدا نشده.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۰

موافقم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۸

هفت روز تا 18 سال فقط فاصله داشته

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۱۷

جسد هنوز پیدا نشده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۳

از اعدام دفاع نمیکنم ولی این پسر تو سن نوجوانی خیلی راحت یه نفر رو کشته جسد رو هم خیلی حرفه ای جوری ناپدید کرده که ردی ازش نمونه و عذاب وجدان و ناراحتی هم نداشته و حتی اخر کار هم باز نگفته جسد کجاست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۶

کسانی مثل محمدعلی نجقی همدبایژد اعدامدمیشد وحیف این مملکت که این مسولین دارند ونجفی چندین سال وزیر آموزش وپرورش بود وچه بلاعی سر آموزش آورد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۸

خدا سر هیچ کس نیاره قضاوت خیلی سخته

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۱

باید همون روز محکومیت اعدام میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۱

نه خیر

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۲۹

هرکی از این کره ی خاکی میرود راحت میشه، فقط بازماندگان رنج میکشند.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۲

سر بی گناه پای دار میره اما بالای دار نمیره قاتل بوده که اعدام شد خوبش کردن اعدامش کردن حقش بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۲۹

انشالله قاتل اصلی هم روزی پیدا بشه .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۳

حا ضر نشد بگه مرده اش کجاست چرا بس رضایت می دادند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۶

اونایی که میگن با قصاص مخالف اند، اگه خدای نکرده قربانی از خانواده خودشون بود مطمئنا نظرشون فرق میکرد! به لحاظ درک و فهم ۱۷‌ سال با ۱۸ سال فرقی نداره. ملاک بلوغ فکریِ حداقلی است که هر دو دارن. اگه ما جمود بر ۱۸ سال داشته باشیم، پس باید بگیم اگر سن قاتل ۱۸ سال منهای یک روز یا یک ساعت بود، نباید قصاص بشه!! درحالیکه این نگاه به وضوح غیر عقلانی است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۶

اگه ازاد میشد با توجه به اینکه تا اخرین لحظه انکار می کرد به قاتل سریالی زنان و دختران تبدیل میشد.مثل تخم مرغ دزد هایی بعد از ازادی از زندان شبکه درست میکنند.امیدوارم این حکم برای دزدهای بیت المال که با اعمالشون میلیونها نفر رو در استانه فساد و تباهی قرار میدن هم اجرابشه.به امید تیر باران دسته جمعی همشون

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۶

قاتل اصلی پدر مادران هر دو خانواده اند که باید به سزای عملشون برسند چرا که بچه هاشونو رها کردن و با اعصاب یه ملت بازی میکنند . اگه نمیتونید بچه هاتونو تربیت کنید و کنترل کنید چرا بچه دار میشین . بله قاتل اصلی چنین والدینی هستند و نه اون بچه های معصوم .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۳۸

ای کاش مادر غزاله خودش سرزنش کنه در حد مرگ چون دخترش جوری تربیت کرد برای روابط آزاد اخه دختر تو رفتی خونه پسصر با اون سنت چیکار والله همون زندان بس بود برای یه دختر بی بندبار

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۱

ینی چون رفته خونه ی یه پسر دیگه انسان نیست؟ دیگه حقش نیست به اندازه یه آدم براش ارزش قائل باشن و قاتلش حکم اعدام بگیره؟ نسرین جان مراقب دخترت باش که بی بند و بار نشه، اون دختر مرده ولی خداش که هست شمایی که داری راجع بهش قضاوت میکنی و توهین بلاخره یه جایی تقاص میدی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۴۴

چرا هیچوقت جسد مقتوله پیدا نشد؟ هیچوقت مشخص نشد چه بلایی بر سر جنازه مقتوله آمده است؟ یعنی قوه قضائیه و پلیس عاجز بودن از اینکه کشف کنند جسد مقتوله کجاس و چه بلایی بر سرش آمده؟ واقعا جای بسی تاسف است!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۸

دعا میکنم دگه شاهد این اتفاقات نباشیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۰۹:۴۹

عزیز دل مردم را کشته و باید کشته میشد. آیا اگر دختر یا خواهر شما را کشته بود شما گذشت میکردید؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۰۶

كسي كه در سن كم مرتكب قتل شود معلوم نيست در آينده مرتكب چه جناياتي شود.به علاوه دختر دسته گلي كه با هزار زحمت بزرگ ميشه چرا كسي جرات كند دست رويش بلند كند ، چه برسد به قتل !

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۲۷

زنده نشد اما قصاص باعث میشه در اینده غزاله های کمتری کشته شوند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۰:۵۷

غزاله زنده نشد ولی دختران دیگه زنده میشوند و‌ لکم فی القصاص حیله یا او الالباب!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۱۷

خب حالا غزاله زنده شد !!!!!!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۱

مقصر خودش بود فکر کرد با نگفتن حقیقت می‌تواند نجات پیدا کند حتی آدرس محل دفن دختر بیچاره را هم نداد پس کاملا مشخص است که این خانواده نرمال نیستن وزیر خاک رفتنش مانع از به قتل رسیدن دختران ساده بیشتریست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۱

خانواده مقتول واقعا بی رحم بودن. اون آقا اگه خطای سهوی کرده اینا خطای عمدی کردن.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۶

خانواده مقتول خطایی نکردن.. حقی بود که خدا بهشون داده بود و از حقشون استفاده کردن.. اگه رضایت می دادن اون آقا زندگی اش رو می کرد و اصلا براش مهم نبود که غزاله ای بوده که این پر پرش کرده..وقتی بعد این همه سال حاظر نشده جای جسد رو بگه ینی عذاب وجدانی نداره.. برای آرمان ناراحتم برای جوونیش..ولی به نظرم حالا مساوی شدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۵

چرا اعدام اونم وقتی ارمان زیر ۱۸ سال مرتکب قتل شده کار غیر قابل بخشش هست ولی حکمش اعدام نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۱

جان مادرت برو ثبت احوال این فامیلت رو عوض کن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۵۷

دمت گرم گل گفتیییییی🤣🤣🤣🤣🤣

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۴:۱۹

حقش‌از‌اعدام‌بدتره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۶

حقش نبود باید گذشت بکردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۵

بااحساس وعواطف قاتل وخانواده اوبازی کردن ایگاش ازهمون روزاول اثبات جرم خودمجرم درخواست قصاص میکردتاالان هم هردوفراموش شده بودن این همه مدت درزندان هرروزصحنه اعدام توی ذهنش تداعی میشده مرک یک دفعه شیون هم یک دفعه متاسفم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۵

اگه خواهر خودت بود همینو میگفتی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۴

حقش نبود؟؟؟باید گذشت میکردن😕😕خدا خیرت بده دختر مردمو کشته هشت سال آخرم نگفت جسد رو چیکار کرده خانواده دختره گفتن بهمون بگه جسد کجاست رضایت میدیم ولی بازم حاضر نشد بگه.خودتو بذار جای خانواده دختره.یعنی چی حقش نبود😐😐

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۳

هر وقت کسی پیدا شد دختر یا خواهر تو رو بکشت !!! تو هم به نصحیتت عمل کن و گذشت کن ... نشستی کنار آتیش و چای داغ هورت میکشی و آروغ حقوق بشر میزنی ؟ قصاص کار درستی بود ولی نه ده سال زیر قصاص نگهش داشته باشن تا روزی هزار بار بمیره . همون ابتدا باید خلاص اش میکردن تا این همه زجر نکشته . یا بیان حکم قصاص رو تبدیل به جریمه کنن مثل سنگسار که بخاطر ذهن اسلام تغییرش دادن. راه زیاد ولی کاسب های اعدام نمیذارن که جامعه آرامش داشته باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۲۸

اگه میگفت جسدو چیکار کرده، شاید بخشیده میشد، ولی اینکه نگفت با جسد چیکار کرده، حتما کاری بارها بدتر از تجاوز با دختر بیچاره انجام داده شاید مثل کاره بابای بابک خرمدین من که میگم حقش بوده!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۱

حتی حاضر نشد بگه جسد چیکارش کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۳۲

حقشه زده دختر مردمو کشته اون خانواده هم یه بچه بیشتر نداشتن . درسته هنوز چند ماه مونده بوده به ۱۸ سال برسه اما کاملا خوب و بد رو تشخیص میداده و میدونسته نباید آدم بکشه سایت های خارجی که نوشتن اعدام کودک ..... درصورتی ایشون چند ماه مونده بوده که به سن جوانی برسن قرار نیست چون کسی سنش به سن قانونی نرسیده هر غلطی میخواد بکنه کسی که آدم میکشه حکمش قصاصه قصاص

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۰

حقش بود تا درس عبرتی بشه برای بقیه،یه حیوان کم بشه از این دنیا جای شکر کردن داره،اگه اعدام نمیشد وخانواده غزاله میبخشیدن بقیه هم این کار رو انجام میدادن ،

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۱

اینجا اولین مقصر خانوادس ، چرا نباید روی بچشون نظارت نداشته باشن !اگر پدر اون دختر و پسر ببشتر روی رفتارای بچه هاشون تمرکز می کردن و ادمیت و یادشون می دادن این اتفاق نمی افتاد ،ادمای ول عاقبتشون همینه!هیچکسم از این قضایا درس عبرت نمبگیره!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۱

آیه قرآن؛ *وفی القصاص حیاه* در قصاص زندگی است. اگه دستورات قرآن اجرا نشه و ما با عقل ناکافی خودمون بخواهیم اجرای حکم کنیم عدالت در جامعه تحت الشعاع قرار میگیره. درضمن اونایی که معترضند کافیه یک لحظه فکر کنند که این آقا خواهر کوچولوی شمارو عمدا کشته... چیکارش می کنی؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۵

به نظرم آرمان که خوب مسلما قاتل اما خانواده دختر هم قاتل محسوب میشه وقتل اون خانواده خیلی بدتر از قتل آرمان هست طول این مدت هزار بار کشته شده خداهردوتاشون بیامورزه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۸

روحش شاد ...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۹

ادم از این همه سنگدلی وافول اخلاق درجامعه افسردگی می گیره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۴۸

ظاهراً خانواده قدرتمندی داشته و وکلای خوبی براش گرفته بودن و هرگز اعتراف نکرد. از قوه قضائیه بابت عزم راسخ و قانون مداری تشکر می کنم. خون بی گناه هرگز پایمال نخواهد شد.قابل توجه حقوق بشری های حراف اگر قوه قضائیه جدیت نداشته باشه شهرهامون می افتن دست مافیاها

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۰

قانون اجرا بشه به نظرم ای کاش اختلاس هم اعدام داست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۳

با اون سن کم چقدر کثیف بوده هم بچه یه خانواده رو کشته هم جسد و تحویل خانواده ش نداد ۱۰۰۰بار قصاص هم کمه برای همچین موجود بی وجدانی لعنت بهت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۰:۵۷

دلم برای پدر و مادر آرمان میسوزه خیلی سخته هشت ستله که دارن زجر میکشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۳

کسی که کسی رو بکشه باید کشته بشه اگر این جوان آرزو داشت گناه داشت اون دختر خانم هم آرزو داشت گناه داشت الان برابر شدن باهم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۵

چطور زیر ۱۸سال متوجه حالیش میشه دوست دختر داشته باشه بعد حالیش نمیشه قتل کشتن آدم چیه جالبه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۸

خدا رحمتش نکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۰۹

هردو طرف حق داشتن ولی لذتی که عفوداشته انتقام نداره.کاش رضایت میدادن.هرچند دیگه کاشکی ها و اگرها گفتنشون دیرشده.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۰

مشخص نشد جسد چی شده خیلی مبهمه خوب شد اعدام شد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۰

ای کاش دزدها رو هم اعدام میکردند که دزدیها کمتر شه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۱

مرگ حقست غزال عمرش تموم شده بود بخشش لازم بود. یاحق

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۲

نمیشه حرفی زد بالاخره کشتن به مثابه مرگ بشریت است و اگر باز حق اولیای دم را نادیده گرفت عدالت زیرسوال میرود اما اگر به قدر الهی ایمان داریم باید بپذیریم که کوچک تر از ان هستیم که برای نفسی که ما مالک ان نیستیم کسی را اعدام کنیم دستگاه قضایی باید با صلابت در مورد این گونه مسائل و خصوصا اعدام ها قانونی را جایگزین کند. بالاخره این جوان میتوانست شروع تولدی دوباره باشد کاش میبخشیدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۳

جسد دختر بیگناه رو چیکار کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۱۶

دوستان محترم یک نفر میرود اسلحه تهیه میکند وبانقشه قبلی میرود فردی را به قتل میرساند.....اما دختری با پسری دوست میشود وهردوزیر ۱۸ سال هستند ومرتب به خانه پسر میرود و دریکی ازاین ملاقات های غیر شرعی با پسر بگو مگو میکند وبه قتل میرسد.آیا این دوحادثه با هم فرق ندارند؟؟؟درهردو حالت باید قاتل اعدام شود؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۰۹:۰۴

واقعا متاسفم برای تفکر آدمی مثل تو مگه دختر بی اجازه رفته خونه پسر ! پسره راهش داده تو آدمی مثل شما خبر تجاوز هم بشنوه میگه کرم از خود درخته 😒😒

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۸

گذشت کنین الان با کشته شدن آرمان چه دردی از شما رو دوا می‌کنه فقط میخواین خانوادشو داغدار کنین این همه سال زحمت کشیدن این بچه رو بزرگ کردن همتون یک مشت آشغالین که همش به فکر انتقامین اون اگه شما رو داغدار کرده شما این کار رو نکنین 😭گذشت کنین

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۳۶

اشرار که نیود. دزد که نبود . دعوا در حد جنون با معشوقه اش بود. بدون‌مجازات که نباید باشه. اما اعدام در چنین جرمهایی هم خارج از انسانیته. البته کار اون جوان هم غیر انسانی بوده‌ . اما اعدام برای اینجور درگیریها و قتل ها بیش از حد مجازات بزرگیه .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۱

اگر بقیه مردم را هم کشت چه کار کنیم , شما قبول میکنی د. همسایگی قاتل باشی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۸

چند بار حکم خواست اجرابشه ولی هر بار وکیلش اون را امید داد وبا دلیل واهی اوردن حکم را عقب انداخت به هر حال سخته اعدام جوان ولی حال پدر ومادر اون دختر را هم باید درک کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۲۹

کسی که آدمرمی کشه از این بدترا حقشه .... مرگ یه پایان خوبه...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۳۳

چه بد بود این پرونده... همه حق با خانواده دختر بود مخصوصا که بعده قتل جسد گم و گور شد... خب آدم دیوانه میشه... ولی تموم شد اینجوری، حالا دلم واسه اینم سوخت... دردناکه چقدر... شبیه یه غمنامه طولانیه... طومار در طومار... این داستان واقعی ازون غمها داره که از هر طرف استخوون همه رو جویده... اول پدر قاتل و پیر بابک خرمدین خیلی راحت مرد و بعد این جوان با چنین قصاصی... خدایا به تو پناه میبریم... مواظب ما و عزیزان ما باش...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۴

خوبش کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۲

عزیزان حتی اگر اعدام نمیشد دیگه اون آدم سالمی از لحاظ روانی نبود و ممکن بود که هم به خودش وهم به دیگران آسیب بزنه واین حادثه وعذاب وجدان همیشه اون رو شکنجه میداد. راحتترین کار مرگه!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۴

خوبه به شرطی که با گردن کلفها هم همینطوری برخورد بشه .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۴۹

کاش خانواده ها یه کم دقت میکردن تو تربیت بچه هاشون هم کار دختره غلط بوده هم پسره بقیه عبرت بگیرن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۱

علت اینکه جنایت و کشتن خیلی راحت زیاد شده اینه که خود مسئولین رده بالای هرشهرستان باعث میشن وهرروز میرن پیش خانواده مقتول تا رضایت بگیرن و این باعث میشه جوان هم میگه میکشم و بالاخره روزی رضایت خانواده مقتول را میگیرن و آزاد میشم و فقط یکصدم افراد مثل آرمان پیدا میشن که نمیتونن رضایت بگیرن و اعدام میشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۱

پدرمادرها مواظب بچه هاتون باشید نتیجه دوست پسر دختری که یاد بچه هاتون میدید این میشه درست زندگی کردن رو یاد بچه هاتون بدید و مواظبشون باشید اون دنیا همین بچه ها از پدرمادرهاشون شاکی میشند که چرا راه درست رو بهشون نشون ندادند وقتی یکی جان یکی رو میگیره در مقابل باید جانی رو بده چون هر دو جان و هر دو انسان عزیزند و نفس کشیدن و زنده ماندن یک انسان آنقدر مهمه که حتی کسی حق ندارد خودش جان خودش رو بگیره فقط خوب و درست زندگی کردن رو یاد بگیریم و به بچه ها و اطرافیانمان یاد بدیم. خدا و ائمه تنها کسانی هستند که درست زندگی کردن رو به ما یاد میدند از راه خدا و قرآن دور نشیم و خدا رو همیشه ناظر اعمالمون بدونیم. خدا همه مارو میبینه و از همه کارهای ما باخبره پس مواظب باشیم گناه نکنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۳

خدابه پدرمادرهردوشان صبربدهد حیف از جوانیشان

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۳

حرف زیادی نزنین خواهشا حقش بود اعدام بشه ،مادر دختره گفت جاشو بهم بگی اعدامت نمیکنم میبخشمت ولی ارمان نگفت پس حقشه بمیره دختر مردم رو تیکه تیکه کرده ،دختر خودتون رو این کار میکرد با میگفتین حقش اعدام نبود هان هان پس همه خفه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۱:۵۹

هر دو خانواده مقصر این حادثه هستن معلومه اصلا روی رفتار بچه هاشون مدیریت نداشتن خانواده غزاله بیش از حد به دخترشون آزادی داده بودن که اشتباه بزرگی کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۱

آخه با عقل جور در نمیاد که طرف بدونه حتی ۱% جایی که حالا اون دختر رو خاک کرده یا هر چیزی که شاید بهش برای آزادیش و رضایت گرفتن از خانواده مقتول کمک کنه رو بگه ولی تا لحظه آخر هم بازم چیزی نگه واقعا جای سوال برام

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۵

تشکرازقوه قضاییه.احسنت به خانواده دخترکه باتلاش وزحمت نتیجه حق گرفتند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۵

خیلی دختره و خانواده گناه دارن پدر و مادر پسر هم خیلی زجر کشیده چند بار مردن وزنده شدن ولی اگر رابطه نداشتن این دختر و پسر شاید این اتفاقات فجیع نمی افتاد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۸

امروز چهارشنبه س برای غافل گیری اموات صلاوات

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۰۹

حقش بود اما دادن دیه ازطرف خانواده ولی دم معنای ندارد قاتل باید قصاص بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۰

توجنگ‌‌یک‌مرد۱۷الی۱۸ساله‌یه‌گردان‌نیروررااداره‌می‌کرد‌پس‌نگین‌نوجوان.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۲

سلام..حرفی میزنم که فکرنکنم تمام مردم یادشان باشه.مولاعلی قاتلشونبخشید.به امام حسن فرمود.همون یک ضربت بهش بزنید...یک سوزن به خودت بزن یک جوالدوزبه دیگران....ای کشته کراکشتی چنین کشته شدی زار.هرعملی راعکس العملی است...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۳

اگه مقتول جنازه دخترخانم نشون میداد شایت پدرومادر ش رضایت میداد پردا آزاد میشد بازهم دلش سنگ بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۳

خدا رحمتش کنه و گناهانش ببخشه چرا آدم کاری کنه که به اینجا برسه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۱۷

بیچاره اون مادری که قبریم برای گریه کردن نداره من جای پدر غزاله بودم به جنازشم رحم نمیکردم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۰

به نظر من نباید از انسان نما های قاتل و بیرحم گذشت،سزای چنین عمل وحشیانه وغیر انسانی قصاص است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۱

حقش اعدام بود ولی ماش جنازه دختر معصوم رو میگفت چیکارکرده و یه عمر پدر مادرشو عذاب نمیداد!!!!!! لعنتی چطور تونستی دختر مردم رو سر به نیست کنی ؟/

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۳

ایقد وحشیانه کشته بود طرفشو ک ترسید جای جسدو لو بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۵

چرامیگید حقش نبود حقش بود اعدام.بقول شمازیر۱۸سال . بوده همچی جرمی کرده فردا میخایت۲۰ساله بشه ک اوباش میشد امقد عوضی ک حتی اعتراف نکرده جسدکجاست این جانور کجاش ببخش داشت....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۷

این مدت ک حکمش بتعویق افتاد پدر ومادر ونزدیکانش را هم ازبین رفتند کاش زودتر حکمش را دیده بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۹

خدا هر دوتاشون رحمت کنه به خانوادهاشون صبر بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۲۹

خداوند به هر دو خانواده صبر بدهد...حتی فکر کردنش هم سخت است برای هر دو خانواده....خدایا عاقبتمان را ختم بخیر کند...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۳

خداوند در قرآن درکتاب محکم الهی اش می فرماید. چشم در مقابل چشم .انگشت در مقابل انگشت.خون در مقابل خون قصاص حق واجب ولازم اولیای دم هست هم چنان که بخشش هم می توانند داشته باشند وخداوند به انسان هایی که اولیای دم نیستند اجازه ی دخالت واختیار در کار والدین مقتول رانداده است والعاقبه للمتقین

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۵

اگه جای جنازه رومیگفت شاید خانواده دختر میبخشیدن آخه حتی روسنگ قبر قبردخترشون هم نتونستن برن منم خودم جای خانواده دخترگذاشتم منم باشم میگم اعدام کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۷

خیلی قضاوت سخته ولی من خودم دختر دارم امروز که این خبر رو خونده .خدایا منو ببخش . دلم خنک شد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۹

با سلام.حکم قصاص «آرمان عبدالعالی» اجرا شد. خبر بسیار تامل بر انگیز، که هر انسانی را به واکنش می کشاند که باعث می شود به این موضوع خیلی بیشتر فکر و به علت ان بپردازیم. این درست که خانواده محترم غزاله شکور، بر اساس قانون حق داشته به زندگی ارمان خاتمه دهد. اما و اما، ما انسانهای بالغ و حتی تحصیلکرده بعضی وقت ها به علت عصبانیت عنان از کف می دهیم و بی اختیار واکنشی از خود نشان می دهیم که هرگز و هرگز در ارامش حتی به ان موضوع فکر هم نمی کنیم. اگر جوان و نوجوان در حالت عصبانیت قرار بگیرد که به طور کلی ماجرا متفاوت می شود. وقتی پدر و مادری در صحت و سقم و عادی، علی رقم درخواست قضات محترم و سایر عزیزان مبنی بر عفو قاتل اقدام نمی کنند. پس دیگر چه انتظاری می توان داشت از یک نوجوان که در هنگام جرم، عنان خود را از دست داده است!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۳۹

کاش از اول اعدام میشد وقتی قرار بر رضایت نبود چقدر عذابش دادن روح هر دو در آرامش خدا به هر دو خانواده صبر بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۰

خدا به هر دو خانواده صبر بدهد....خیلی سخت است...وهیچ کس نمی‌داند فردا چه خواهد شد...وهیچ کس نمی داند که فردا چه خواهد شد...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۱

احمق درست غزاله زنده نشد ولی عبرت میشه واسه کسایی دیگه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۵

خیلی خوب شد اعدام شد.اول زجر کشش کردن بعد کشتن.تا درس عبرت برای این مدل افراد بشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۴۷

سال ۹۲ یعنی ۸سال بعد تازه یادشون افتاده؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۵۲

این ماجرا که تموم شد. ولی درست نیست قوه قضاییه در جایگاه حامی قاتل ظاهر بشه و حکم رو دیر بده به امید گذشت اولیای دم. قتل های بدتر از این هم دیدم که روال طوری تنظیم شده که خانواده مقتول رضایت بدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۵۶

۱۷ ساله بود که بود . اتفاقا باید بچه ها دلشون پاک تر باشه که نبود .این بلایی سر دختر بیچاره آورده بود بعد جنازه رو نیست و نابود کرده بود . امثال این برن جامعه بازم آدم نمیشن . اعدام یا گذشت حق انتخاب خانواده غزاله بود . اونا هم فکر کنم پسره رو خوب شناختن که گذشت نکردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۲:۵۹

سلام نه همه شما در صحنه قتل بودین نه میدونین چی شده که یکی شده مقتول یکی شده قاتل به جای این حرفا قضاوت رو بزارین به عهده ی خدا ا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۵

اخی عزیزم 😭😭😭

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۵

حکم قاتل اعدامه بدون در نظر گرفتن حکم اسلام قاتل باید اعدام بشه تا جنبه تنبیه ای و بازدارندگی داشته باشه حالا اگر خانواده ی مقتول رضایت داد که خوب اعدام نمیشه آیا قاتل کار انسانی انجام داده که حکم انسانی برایش در نظر بگیریم ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۷

باید می گفت کجا کشته شده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۰۸

ینی چی بچه بوده نره غول 18 سالشه بوده خبره مرگش همین حرفا چهار تا ننه بابا مث شما این حرفا رومی زنن اینان دور برمیدارن زده دختره بدبخته ملت و کشته میگید اعدام نکنید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۳

قابل توجه اونایی که موافق اعدام هستند ..آیا با اعدام فساد در جامعه کم شده یا هر روز شاهد بدترین فسادها در جامعه هستیم ...؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۴

آرمان دختر مردم رو به معنی واقعی کلمه سربه نیست کرده و زیر بار کاری هم کرده بود نرفت ، خودش راهی برای خانواده غزاله باقی نگذاشت جز قصاص !!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۱۹

قصاص حق خانواده مقتوله

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۲۰

زدی ضربتی ضربتی نوش جان کن. .... .دختر مردم چه گناهی داشت که جان آن را بگیری بعد انتظار بخشش هم داشته باشی.ان افرادی که میگن می‌بایست ببخشن خودشان را را بگذارن جای مقتول اگر خانواده خودشان بود چه میکردن.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۲۴

سلام لااقل قاتل به خانواده مقتول بگوید جنازه دختر عزیزشون چی شده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۲۶

اینم که ورزشکار بود پس چرا #نه_به اعدام نزدید؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۳۱

بعد 8 سال گناه داشت دیگه تقاص داده بود تو زندان حالا این جوان بدبخت رو فرستادید سینه قبرستان راحت شدی دخترت زنده شد کاش از همون اول درست تربیتش میکردی که سر خونه پسر مردم درنمی آورد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۳۲

بعضیا میگن بهتر بود زود تر اعدامش میکردن دوست عزیز قوه قضاییه اینجوری میکنه که شاید گذشت چند سال دل خانواده مقتول رو نرم تر کنه بعد یه ماه که دیگه کسی نمی بخشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۳۶

کار قضاوت سخته گناه همدیگه رانشورید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۵

درود بر شما

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۴۰

ناهیدشکوهی آرمان بیگناه رابابیرحمی بالای دارکشید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۰:۰۳

حتما از فامیل های ارمان هستی یک لحظه دختر خودتو جای غزاله بزار بازم اینجوری میگی حتی مادر غزاله میگف تو ۸ سال یکبار مامانش نیومد رضایت بگیره و هیچ تلاشی واسه نجات پسرشون نکردن حتما پشتشون بجایی گرم بو هیچ حرکتی نمیزدن .چرا حقو نباید داد به مادر غزاله که سنگ قبر دخترشم نداره چقد واقعا سنگدل هستین .اونوقت ارمان و مامان باباش گناه داشتن ولی غزاله و مامانش نه سنگدل بودن.عجب

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۵۰

چقدر تو این عکس شبیه هم هستن..!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۳:۵۲

به نظر من اعدام واقعا حقش بود چون اون دونسته این کار رو انجام داده بعضی وقتا ناخواسته مثلا طرف رو هول داده یا چیزی شبیه این ولی این شخص خواسته این کار رو کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۰

من زندانبان هستم.با اعدام دردی دواء نخواهد شد.بلکه بذر کینه و نفرت در جامعه پراکنده میشه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۲

هر دو خوب مجازات شدن دختر کارش چه بود با این سن خونه یه پسر‌ پسر دلیلش چه بود یه دختر ببره خونش کار غیر اخلاقی رفتار کردار منحرف نتیجه بد داره حالا هرکاری باشه اینم نتیجه رفتن به یه راه بد منحرف بود برا دونفر نتیجه اش هم ازین بهتر نمی تونست بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۹

خانواده‌های قصی القلبی هستند. توفیق گذشت به هر کسی داده نمی شود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۰۹

سلام لطفا قضاوت الکی نکنین تواون دنیابایدجواب پس بدین هرچی باشه خداخودش اونجا بوده دیده نیازبه قضاوت مانداره الکی دارین برای خودتون گناه درست میکنین بجای این حرفا یک فاتحه به اون دختر بیچاره بفرستین

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۱۷

باید حکم حبس ابد میخورد بدون مرخصی، بجز خداوند بزرگ هیچ شخصی حق قتل و دستور قتل دادن رو نداره حالا به هر دلیلی، فقط خداست که توسط از طریغ ازرائیل میتونه چنین کاری کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۳

من اگه بودم بدون شک می بخشیدم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۹

خدا بیامرزدشون. عاقبت دوستی دختر و پسر و ارتباط نادرست همینه، تا تربیت دینی نباشه روزگار همینه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۲۹

بهتر بود اول دست و پاش قطع میکردن بعد ی سال هم قصاص اون آدام های که میگن نباید قصاصش میکردن حتما خودشون قاتلی دزدی چیزی هستن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۸

به قاتل جماعت نباید رحم کرد.حکم خدا رو باید اجرا کرد....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۳۹

دختره چرا بلند بشه بره تنها خونه پسره؟؟؟ پدر مادرش اون موقع کجا بودند چرا نظارت نمیکردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۴۲

باسلام بایدبررسی کنیم باتوجه به سن کم ودرصورت پشیمانی کامل ودرصورتی که فرد به طورکامل توبه کند وبه سمت خدابرود این چنین فردی قابل گذشت هست.من اگه خواهرم یایکی ازاعضای خانواده ام هم کشته بشوند زمانی ببینم قاتل واقعا پشیمان هست ویک فردکاملا خوبی شده گذشت میکنم.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۴۷

اخرشم جای دفن جنازه دختر بیچاره نگفت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۴۷

میخوام بدونم وقتی، یکی قصاص میشه دیگه قاتل حساب نمیشه و یا اینکه اون دنیا چیزی بهش نمیگن!!؟ اینو برام یکی اگه میدونه پاسخ بده ممنون میشم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۴۹

از اینکه بالاخره قاتل اعدام شد و حق به حقدار رسید خوشحالم. امیدوارم دیگر شاهد کشته شدن هیچ دختری در جهان و بخصوص سرزمین نبااشیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۴:۵۱

کاملا درسته اگه اینجور ادما اعدام نشن دیگه سنگ رو سنگ بند نمیشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۳

قوه قضائیه این دیگه چه مدل اعدام بود؟ اگه امیدی به بخشش خانواده مقتول نبود چرا این بیچاره رو زجر کش کردین پنج بار بردین پای چوبه دار

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۴

خدا صبر بدهد به خانواده مرحومه غزاله ، آقا این برنامه ای که قوه قضائیه راه آن راه انداخته چی هست جمع کنید یکی با اسید یا اسلحه سرد و گرم میزد بچه مردم را میکشد دنبالش می افتند بیا رضایت بده بدانید با اینکار متخلفین جسورتر میشوند و قانون شرع اسلام زمین میماند واقعا اگه میخواهد کاری انجام بدهید برید؟ پیشگیری کنید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۵

بازم قاتل قبر دارد مقتول بی چاره معلوم نیست جنازه اشچی شده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۶

باسلام خدمت همه دوستان واحترام به نظرات شما. چیزی که من شنیدم میگفت جسدوانداخته توسطل زباله ورفته دوباره که اومده کیف یاکفش دختروبندتره توهمون زباله اثری جناره نبوده..بنظرتون چه اتفاقی افتاده راست میگه دروغ میگه!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۰۸

حکم قران کریمه . در مورد حکم الهی نباید نظر داد . خداوند متعال عالم به همه چیزه و هر حکمی حکمتی داره.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۱۴

آخرش همه میریم حالا این زودتر رفت مشکلی نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۱۶

حقش بود که اعدام بشه. کسی که تو ۱۷ سالگی یک انسان رو کشته تو سنین بالاتر انسانها را قطعاً می‌کشت.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۲۲

ای کاش میبخشید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۲۱

ایکاش بجای اعدام ،حبس ابد می‌بود که هم این صحنه های فجیع اعدام دیده نمیشد و هم شخص خطاکار تا عمر داشت باید تاوان اشتباهش رو هر روز و ماه و سال میدید تا عمرش بسر برسه ،در هر صورت عزیزان دل شما ا بخدا هیچ قضاوتی نکنید هر دو خانواده داغدارن ،واقعا در دنیا هیچ داغ و تالمی بالاتر از ،،از دست دادن فرزند نیست خداوند هر دو خانواده را تسلی دهد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۲۴

قضاوت کردن کار خیلی سخت و پیچیده ایه و حتماً حقش بوده که محکوم شده و اجرای حکم اعدام قاتل مرحمی بر زخم خانواده مقتول است.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۲۸

خواهرزاده من چهارسالش بود امیرعلی ،پارسال کشتنش اون آشغال۱۷ سالش بود الان باید قصاص نشه ؟؟؟؟داغ دلمونو تازه نکنین بچه چهارساله په گناهی داره ؟؟؟؟؟؟جواب بده اونی که ادعای روشن فکری داری جواب بده گناه انیر علی چی بود ؟؟؟؟؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۰۴

امیرعلی هیچ گناهی نداشته بله اماباگذشت یک حیوان به انسان تبدیل میشه ومیتونه انسانیت رابه جهانیان هدیه بدهداماوقتی اعدام میشه دیگه انسانیت معنا نمیدهد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۴۰

این مشکلات به خاطر اینه که بچه هر چی میخاد پدر ومادر فکر میکنن موظفن مهیا کنن خودشونو جر میدن تا تمامی خواسته های بچه فراهم بشه نمیدونن یه وقت بزرگ میشه ودیگه نمیفهمه قرار نیست هر چی اون میخاد بشه البته منظورم پدر ومادر آرمان نیست ولی توجه به این موضوع ممکنه از مشکلات آینده بچه کم کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۴۴

ای کاش جای قصاص بهش حبس ابد میدادن اینطور هم مجازات میشد و اگه روزی، یک در میلیون، اگر غزاله پیدا میشد اونهم آزاد میشد جدا حیف شد دو جوان در این داستان با هزاران امید و آرزو از بین رفتند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۴۶

آخه یکی بگه دختر غریبه با پسر مردم چیکار داشته که رفته خونه ی مردم غریبه ونامحرم مقصر اصلی دختره و خانواده ش اند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۵۰

۸سال پدر ومادر مقتول چه عذابی کشیدند.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۵:۵۹

سلام برهمه دوستان خداوند متعال هردونفر راببخشد هم مقتول که حریم محرم ونامحرم رارعایت نکرده وهم قاتل را که مرتکب گناه شده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۰۱

من هم با نظر کاربر میتی موافقم 😂😂😂

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۰۱

اونایی که گفتن سن ۱۷ سال بچه نیست قبلا میگفتید ازدواج زیر ۱۸ سال بچه هستند!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۰۶

جناب مثلا خبرگزاری دانشجویان چرا از تظاهرات مردم در شهرکرد و قبلش در اصفهان تیتر اصلی یا حتی فرعی نمیری، رفتی جزء رسانه های زنجیره ای .....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۲۸

سلام ایسنا از تجمعات این شهرها خبر و گزارش تصویری داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۱۱

شاید هم قتلی در کار نبوده و دختره زنده باشه. شاید گروگان جایی مخفی باشه و شایدهای دیگر. هزاران احتمال وجود داره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۱۲

نمیدونم چی بگم بسی افسوس دارہ

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۱۸

اعدام کار خوبی نیست و اگر طرف حبس طولانی مدت بکشه براش زجر آور تره ضمن اینکه جسد پیدا نشده و ممکنه مقتول زنده باشه چون یک نوجوان نمیتونه اینقدر حرفه ای عمل کنه که جسد پیدا نشه یادر مسیر انتقال جسد دستگیر نشه ضمن اینکه یکی از عوامل بالا رفتن آمار قتل همین مجازات اعدام هست در دوران خدمتم پرونده هایی داشتیم که یک نفر از یک طایفه یک نفر را کشته بود نفر دوم از طایفه مقتول هم یک نفر را از طایفه قاتل میکسه و برای هم رضایت دادند و هر دو قاتل آزاد شدند در این پرونده تعداد قتل ها دو برابر شد ولی مورد داشتیم قتل تا ۱۸برابر شد و کسی هم اعدام نشد همه افراد کشته شده هم بیگناه بودند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۲۰

اول قاتل گفت که جنازه رو انداخته تو اشغالی اما هرگز پیدا نشد اما الان هیچ مدرکی موجود نیست که اثبات کنه این شخص قاتل هست فقط به گفته خودش که گفته دعوامون شده هولش دادم پایین اونم مرده البته اگر همون لحظه میتونست به اورژانس خبر بده و طرف زنده بمونه اما الان جسد دختره هنوز پیدا نشده یکی میگه ما تو سیستان بلوچستان دیدمش خوب با این حساب معلوم نیست که جسد دختره کجاست و و هیچ کس هیچی نمی دونه خوب این طرف فقط بخواطر حرف خودش اعدام شده و هیچ مدرکی مبنی براینکه این دختر توسط این آدم کشته شده وجود ندارد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۳۲

حقش بود.چطور تونست اون دختر بکشه وسربه نیست کنه؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۶:۴۵

ای کاش رضایت میدادن😔

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۲

خدا بهتر میداند هرکسی را با کردار خودش می‌گذراند توی قبر

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۰۱

خداحافظ آرمان جان . برای بدرقه پشت در زندان بودم. با این که برای من من یک غریبه بودی ولی دلم برای نجات جانت تاب تاب می کرد ببخشید که کاری از دست ما برنیومد و نتوانستیم برای جانت کاری کنیم ولی دعای ما همیشه پشت سر ت بود ان شاالله در آرامش بخوابی می بوسمت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۰۲

قضاوت برای هردو طرف سخته... الهی برای هیچ خانواده ای تکرار نشه....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۷

ی عمر ب ماگفتن لذتی ک در بخششه در انتقام نیست ولی من میگم لذتی ک درانتقام هست در هیچ چیزی نیست هرکی بهت صدمه زد جوابشو عین کارخودش بده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۱۷

کاملا راضی هستم که اعدامش کردن زندگی در مقابل زندگی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۲۷

خدا جای حق نشسته

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۳۴

واقعا مرگ دختر خانواده خیل سخته دختر جوان یک نفر رو به قتل رساند و خودش هم به قتل رسیده شد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۳:۱۳

سلام

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۷

سارا خانم محترم یعنی چی که کاملا راضی هستم‌که اعدامش کردند؟؟! مگر برای اعدام منتظر رضایت شما بودند واقعا بعضی وقت‌ها از هیولا هم ترسناک‌تر می‌شویم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۲۸

از همون اول حکم‌رو اجرا میکردن پدر و مادر آرمان هزار بار مردن و زنده شدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۸

موافقم.روحشون شاد . خدا ب هر دو خانواده صبر بده. در انتقام ارامش نیست

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۲۲:۵۱

این دوتا رفتن یکی زود یکی دیر .حالا ب چ درد شماها میخوره این همه نظر میدین فک نمی‌کنین مامان باباشون که داغدارن این پیام ها و هم ببینن دق مرگ بشن جم کنید این بحثارو برید شبکه پویا الان تموم میشه ......

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۷:۳۲

اشتباه بزرگ گذشت وبخشش برای آدمای بزرگه و هر کسی بزرگ نیست بدترین کاری که اولیای دم انجام دادن، رحم به جوونی ارمان میکردی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۵۷

فقط باید اعدام شود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۵۰

خدا‌به‌خانواده‌اش‌صبر‌بدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۰۵

گناه پدر و مادر آرمان چی بوده که این سالها با اضطراب و پریشونی گذروندن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۴۱

خدا ی صبر بزرگ به خانواده‌ هر دو تاشون بده..غم بزرگی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۵:۵۳

باید اعدام میشد، بالاخره یه انسان رو ‌کشته و باید قصاص میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۰۰:۱۰

خیلی دمش گرم این گوساله روبه سزای عملش رسونه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۸:۵۵

وقتی علاوه بر قتل نابودی جسد هم در کار است جایی برای بخشش نمی ماند بهتر است خفه شوی و خودت را جای مادر ان دختر بیچاره بگداری که معلوم نیست چه بر سر دخترش آمد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۱۰

شما از انسانیت چه میدونید. با دیدن پرچم امام رضا وکوتاه نیومدن یعنی آخرقلب سنگ داشتن. این بدبخت یه اشتباه کرد وپشیمون شده بود. چندبار پای چوبه رفتن وبرگشتن براش کلی زجر کشیدن بود. این خانواده نه تنها آروم نمیشن تا آخر عمرشون این پسر جلوی چشمشون.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۲۵

سلام دوستان از قدیم گفتن هرکس خر بازه خورد باید پای لرزشم بشینه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۲۷

سلام کسایی ک میگن چرا آرمان جای جنازه رو نگفته تا آزاد بشه وقتی خودش میگه انداخته تو سطل زباله چجوری میتونه بگه کجاست؟ مگه قایمش کرده ک جاشو میخان میگه انداختمش سطل ینی با زباله‌ها رفته ایو اما کسانی ک گفتن بزاریم خودمون رو جای خانواده غزاله همینجور هم خودتون بزارید جای خانواده آرمان و آرمان من از کار آرمان دفاع نمیکنم ولی بنظرم حکم رو نباید اجزا میکردن خوندم ک توی یکی از جلسات دادگاه یکی از روانشناسان گفته ک وضعیت آرمان وضعیت درست نبوده پس چیشد ک نظرش رد شد؟؟؟؟گفتن غزاله رو دبی دیدن نمیتونستن تحقیق کنن و حکم رو ب تعویق بندازن و ببینن قضیه چیه؟ارمان برنمی‌گرده الان ولی حکم رو میتونستین مجددا اجرا کنین!از اون بدتر ک نداشتید آرمان برادرش رو ببینه برای وصیتش این آخر بی انصافی در حق یک آدم!من هیچ کدوم رو نمیخام قضاوت کنم ولی میخام بگم حکم میتونست درش شبه ایجاد بشه و تعویق بیفته همین!!!!اگر غزاله یک صدم درصد پیدا بشه باید چیکار کنن واقعا؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۳۳

پدر و مادران مقصر اصلی این قضايا هستن گر چه عمل خود فرد با اختیار بوده. چ خوب میشد دیگران درس عبرتی بگیرن و هوای نوجوانان و جوانان رو تو این روزگار پر فریب داشته باشند.😞

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۳۶

ادم مگه چند بار دنیا میاد که یکی دیگه بخوادجونشو بگیره اون ادمهایی که میگند نبایداعدام میشد بایدخودشونو جای پدرمادر اون دختر بزارند بعد قضاوت کنند به نظرمن اینجور ادمهاراباید سنگسار کنند تادرس عبرت بشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۳۷

درود فراوان ایا غزاله زنده شد؟ از لحاظ قانونی و شرعی تکلیف هشت سال زندا _ ارمان چی میشه؟ آیا هر کدام از دفعاتی که تا پای اعدام رفت یک_ بار طعم قصاص را نچشید؟ راستی داد ارمان را که باید از که بگیرد؟_ آیا شرع و قانون هزار و چهارصد ساله برای اینگونه پرسشها پاسخی دارد؟_ اگر دارد چرا چشم پوشی شد؟ اگر ندارد هر دو ناقص هستند!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۸:۴۵

عبرتی باشه برای سایرین!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۰۱

قانون بی توجهی کرد این ۴سال زود تر باید اعدام میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۰۳

رفته دختر مردم کشته، بعدم جاشو نمیگه توقع داشتین ببرنش هتل !!؟ اگه اینجور آدما اعدام نشه که روزی ۱۰۰۰ تا از این اتفاقا میفته.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۰۵

من کوچکتر و حقیر تر از اونی هستم که حتی بخوام در این مورد نظری بدم تنها ارزوم صبر برای هر دو طرفه یا حق

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۰۷

نباید اعدام میشد 😒

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۱۰

هیچکس نمیتونه خانواده ی غزالرو سرزنش کنه درهر صورت این حقشون بوده که نبخشن و این پسر حتی اگه ۱۷ ساله هم بوده نباید یه انسان دیگرو میکشته حالا به هر دلیلی که بوده هر اتفاقی هم که افتاده این پسر مقصر بوده ولی ای کاش کسی اعدام نمیشد حبس ابد میشد ولی اعدام نمیشد هیولا ترین ادما هم برای خانواده هاشون عزیزن این داغ میشه توی زندگی اونا وگرنه کسی که گناهی میکنه باید امادگی پذیرفتن عواقبشو داشته باشه هر چیزی که باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۱۷

ایا با اعدام جرم جنایت کم شده کلاه خودتان قاضی کنید درست است ا است خانواده مقتول حق دارند ولی تجربه نشان داده جرم قتل کم که نشده زیادتر هم شده باید ریشه نا هنجاری را پیدا کرد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۱۸

درست هست قتل کرده درست هست که دستور خداوند است اما یک آن این اشتباه و تقصیر را کرده در جوانی و بیعقلی هشت سال در اوج استرس و اضطراب بود. آیا با قصاص حال پدر و مادر غزاله خوب شد .شاد شدن. آرااگ

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۳۲

خدامیبخشه اوناکه بنده ی خدابودن.دخترشونو جمع میکردن توی اون سن خونه مردم نمیرفت.اونااگه گذشت میکردن شایدبه آرامش میرسیدن اما بااعدامش دل همه شکست.اگه میخواستن اعدام کنن چرا فیلم بازی کردن که آرمان بیادپای چوبه دار شایدببخشیمش.بااین کارشون ن تنها دخترشون زنده نشد عذاب وجدانم میگیرن.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۳۶

واقعا حقش بود بی پدر مادر

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۴

خداوند همه رفتگان رحمت کنه بخصوص هر دو نوجوان رو

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۶

دختره اگر رفته پیشش پسره رضایت می دادند بهتر بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۴۷

حقش بود باید زودتر اجرا میشد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۵۱

کاملا حقش اعدام بود احسنت به خانواده شکور👏

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۱۹:۵۸

برای آمرزش روح هر دو شون بخوانید سوره فاتحه بهمراه صلوات

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۰۴

سلام. به نظرمن آقاآرمان خدابیامرزقتل نکرده به خاطر یکی دیگه این کاروکرده چون ازجای جسدنگفت بی گناه بود باید بخشیده میشد اون توناد. ادمم زورش میاد ببخشه ولی شیرینی بخشیدن بهترازشیرینی انتقام.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۰۶

چی شده چیکار کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۱۸

من قضاوت نمی کنم ولی هیچکس حق نداره امنیت دخترای این مملکت رو به خطر بندازه این همه مدافع حرم میرن از ناموس مردم دفاع کنم بعد میان دخترای مردم و می کشند توقع بخشیده شدن هم دارند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۲۰

میشه همین

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۰:۵۲

خاک برسر شما که حاضر به اعدام یه جوان خوش قامت وبی گناه هستین واقعا نفستون می گیره که ببینین این جون اعدام بشه من وقتی شنیدم کلی اشک ریختم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۲۶

خوب بود ولی خیلی دوست داره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۲۸

خدا هر گناهی رو میبخشه غیر از حق الناس رو پس قضاوت نکنید جایی که خدا نمیبخشه و بخشش رو به بندش واگذار کرده بنده صاحب اختیاره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۳۶

چرا اصن دختررو کشته

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۴۳

یک عده بی عقل و بی احساس میان میگن خودت رو بزارین جای خانواده مقتول بازم این نظر رو میدادین؟!!اخه احمق تو خود رو بزار جای خانواده قاتل بچه شون از روی نفهمی یک کاری کرده،چه حسی داشتی بچه ت اعدام بشه؟چرا از روی ضعف و نفرت همیشه خودتون رو جای قربانی یا مقتول قرار میدین؟معلومه که هیچ انسان با شرفی کار این پسر رو توجیه و تایید نمیکنه،ولی چرا انقدر در سطح خیلی پایین و ار روی ضعف قضاوت میکنید؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۴۳

من نظر خاصی ندارم ولی شنیدم ارمان اعدام شده کلی حالم خراب شد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۱:۵۶

صد بار بایستی اعدام بشه...آقا جان مردم بایستی مطالبه گری کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۲:۰۰

اینکه جوانمردی و بزرگی به اینه که انسان گذشت داشته باشه درسته ولی آیا اگه خدای نکرده در این موقعیت قرار بگیریم و عزیزمون رو ازمون بگیرن بازم هم همین حرفو میزنیم.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۲:۰۸

خدا لعنت کنه ک زن ها و دخترای رو ک باظاهرشون جوان های مردم تحریک تحریک تحریک می کنن.چرا باید ی دختر می رفت تو خونه ای نفرسوم شیطانه خدا هر دوشون و بیامرزه ولی خودش و پدر مادرش هزاران بار مردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۲:۲۷

به خاطر یه زن یک جوان مملکت رفت چه خانواده ی بی منطق و بی انصافی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۲:۴۴

خداصبر بده انشاالله دیگه شاهد همچین اتفاقات تلخ نباشیم بایک اشتباه هردوخانواده زجر کشیدن خیلی دردناکه 😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔خدایاصبر بده صبر

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۲:۵۳

تقتضای رضایت برای چنین افرادی اشتباه محضه... زودترازاینهابایداعدام میشد. اقتدارقوه قضائیه.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۲۴

پیازم گرون شده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۳۴

من واقعا متوجه نمیشم چرا شما به آرمان حق میدید چرا مادر غزاله حق نمیدی که دختر یکی یک دونه از دست داد چرا شما مردم ایران انقدر در حق دخترا اجحاف میکنید و فرق میزارید مگه فرق بین دختر و پسر چقدر من خودم دختر و این تفاوت رو میبینم واقعا برای کسایی فکر میکنن پسر ها از دختر ها بهتر متاسفامم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۲

کار خوبی نکردین رضایت ندادید معلوم نیست دخترتان زنده هست یا مرده شاید. خارج از کشور رفته باشد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۳ ۲۳:۴۶

امیدوارم عبرت بشه واسه گمراهان

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۰:۲۸

به هر حال اقدام به قتل کرده و باید مجازات می شد غیر از این هم انتظاری نمی شد داشت. خانواده مقتول بسیار زجر کیدند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۰:۴۶

اینجاست که فقط باید گفت خدا عاقبت آدمو بخیر کنه ،دو خانواده نابود شدند ،روح هردوجوان شاد،شاید الان اون دنیا در حالیکه همدیگر رو بخشیدن کنار هم باشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۰:۵۳

باید دست پدر و مادر غزاله رو بوسید که نه تنها حق دختر خودشون بلکه حق همه دختران رو گرفتند. اگر این حکم اجرا نمیشد دیگه آقایون فکر می کردند میتونن بزنن و بکشند و بعدش دلسوزی و بخشش تمام! کسی که چنین جنایتی می‌کنه ولو اینکه سن کمی هم داشته باشه اگر بخشیده بقیه هم خیالشون راحت میشه که پس میشه هر کاری کرد! پدر و مادر غزاله! دستتون درد نکنه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۱:۱۴

من بااعدام کاملا مخالفم......آرمان کم سن وسال بوده که موجب این اشتباه شده ولی ای کاش پدر و مادر غزاله میبخشیدن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۱:۵۲

خواهشن قضاوت نکنید هیچ کاری بدون استدلال انجام نمیشه خداهردوشونو بیامرزه و به راه هیچکس نیاره همه عاقبت بخیر باشیم از دردو بلا به دور به هردو خانواده خداصبر بده بخاطر کار دوتا بچه خانواده بدبخت باید زجر بکشن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۲:۳۲

خدا هر دو رو بیامرزه ولی لذت بخشش خیلی بیشتره که یکی از القاب خدا بخشنده است.به نظر من میزاشتن تا اخر عمر زندان میموند از اعدام بهتر بود.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۷:۴۹

اگه زنده می ماند حقش پایمال میشد باید اعدام میکردند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۸:۰۳

نباید اعدام میشد حالا اتفاقیه که افتاده و عمد هم نبوده البته تقصیر خود اون دختره که خواسته رابطه رو تموم که و یه جور خیانت پس حقش بود میمرد

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۸:۰۴

حقش بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۸:۰۸

حقش بود هیچ کسی حق نداره جان یک انسان رو بگیره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۰۹:۱۷

واقعا هم برای هر دو طرف سخته خدا خودش کمکش کنه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۳:۰۱

الان با مردن ارمان چی حل شد؟غزال زنده شد؟؟۷سال تو زندان درس خوند 😥خون و با خون نمیشورن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۴:۳۵

سلام هردوخانواده آسیب دیدند سخت ترین کاربود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۴:۴۶

با سلام ما این همه شهید جانباز اسیر مفعود اثر وغیره دادیم که به این کارها دست نزیم چرا باید یک خانم که واقعان ضعیف و از خودش نمی داند دفاع کند انجام دهد اگر قوه قضایه واقعانه این کار را انجام دهد دیگه اینکارها انجام نمیشه چون ما کشوری اسلامی و چندین هزار شهید دادیم در پایان خوب کاری کردنین حکم قصاص کردن تا شود عبرد برای دیگران خانواده غزل هم آرزوی داشتن برای دختراشان

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۴

خدارو شکر که به سزای عملش رسید از قوه قضایئه کمال تشکر را خواستارم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۵

واقعا نارا حت شدم غزاله گناه داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۰۵

واقعا نارا حت شدم غزاله گناه داشت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۳۵

دختره زنده س و فرار کرده رفته خارج ؛ تمام اینها فریب بود

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۵۵

انشالله که دل رنج کشیده ی خانواده محترم غزاله بااین قصاص بجا و درست قدری ارامش پیدا کنه.از طرفی هم خوب شد که حکم اعدامش اینقدر طول کشید تا این گرگ صفت بیشتر عذاب بکشه. ولی ای کاش اینقد برای رضایت اولیای دم اصرار نمیکردن و قبه قتل عمد و تجاوز به عنف رو از بین نمیبردن. احسنت به استقامت خانواده غزاله

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۵

چقدر راحت از مرگ دیگران خوشحال می‌شویم؟ چقدر راحت دیگران را قضاوت می‌کنیم چقدر راحت به کسی که با نظرمان مخالف است توهین می‌کنیم و چقدر راحت نسبت به پرونده‌ای که به اندازه‌ی چند خطی که در رسانه‌ها منعکس شده، حکم می‌دهیم عجیب است که در مشکلات دست و پا می‌زنیم،‌‌ اما در مورد مسائل مختلف حقوقی،‌کیفری، بین‌المللی و ... به مانند یک‌کارشناس کارکشته نظر می‌دهیم و در عین ناباوری حکم هم صادر می‌کنیم؟؟! ای کاش قوه قضائیه همان‌قدر که در پرونده‌هایی که شاکی خصوصی دارند، با اقتدار عمل می‌کند، به همان اندازه هم در پرونده‌های اختلاس و فساد اداری که بارها با یک تماس و یک امضای طلایی بالا و پایین می‌شوند هم با اقتدار و قاطع عمل کند. دوستان هیچ وقت هیچ‌وقت از داغ کسی حتی دشمنتان هم خوشحال نشوید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۷:۰۹

حقش اون دنیا هم جواب گو باید باشه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۷:۴۰

100 بار میکشتنش کمش بود لعنت بر پدرش که برا آزادی این جانی تلاش می‌کرد. لعنت

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۷:۵۳

خوب کردن . ای کاش زودتر اعدام می شد . یه دختر بیگناه رو کشته میخواد اعدام نشه؟ سگ تو روحش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۰۳

اگه این اتفاق برای خودتون هم می افتاد همینجوری زود قضاوت میکردید ! مگه شما ها جای گازی نشستید یا تو اون لحظه اونجا بودید که هر کدومتون یه حکمی میدید 😑

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۳۳

قاتل اظهار کرده ک مقتول رو بعد از به قتل رشوندن در چمدان قرار داده و در سطل زباله مکانیزه قرار داده و بعدش هم ک معلومه... پس چطور میتونه جاش رو بگه؟!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۵۰

الهی بمیرم الان اعدامش کردن چون زمانی که دختره رو کشته بود به سن قانونی نرسیده بود و زیر هیجده سال رو نمی تونن اعدام کنن خانوادش چی کشیدن تو این سالا حالا هم که بچشون به سن قانونی رسید اعدامش کردن

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۲۰:۰۳

از اینکه چنين فردی باید قصاص بشه شکی نیست. ولی خطرناکتر از عمل ای قاتل خشمیست که تو جامعه شعله‌ور هست که از پیشنهادات کاملآ مشهود است. چه بسا علت اصلی قتل همين خشم نهفته است. اونایی که برای قصاص به قرآن کریم استناد میکنند بد نيست به والاترین الغیض والعافین عن الناس والله یحب المحسنین. نیم نگاهی داشته باشند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۲۳:۴۱

اون مادر ارمان پسرشم اعدام شد بلاخره قبری هست گریه کند اشک بریزد اروم بشد مادر غزاله بدبختی چی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۰۰:۵۰

اگر عدامی درکار نباشد هرروز قتلی صورت می گیرد واقعا برای هر دوخانواده سخت‌است وخانواده باید موظب جوانان باشند‌که اتقاق ها صورت نگیرد ودچار این مشکلات شوند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۲۰:۵۰

بالاخره این پرونده هم بسته شد. کاش مرحوم واقعیت می گفت و محل ج جنازه و دیگر ابهامات پرونده را می گفت شاید بخشیده می شد .

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۲۱:۵۰

قاتل با ضربات میله آهنی مقتول رو به قتل رسونده. بعد محل پنهان کردن جسد رو نگفته. توی این چند سال هم خودش تلاش کرده حکمش اجرا نشه. حالا کدوم کودک مجرم؟ کدوم زجر کشیدن؟ بعد الان که بیست و خورده ای سن شه کودک حساب میشه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۱:۲۱

نمیدونم وقتی مسجل شد که غزاله نمرده و پیدا شد ، از نظر قانونی چه اتفاقی میوفته ؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۱۰ ۰۹:۱۷

یک بار اعدام کم بودباید چندبار اعدام میشد