• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400090302032
  • خبرنگار : 50037

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان اعلام کرد:

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده ورود سرمایه گذار

اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده ورود سرمایه گذار

ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان گفت: اجرای خط انتقال پساب به منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی است.

منصور ستوده گفت: مجوز تخصیص پساب به میزان سه میلیون متر مکعب در سال برای منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد از وزارت نیرو دریافت شده و مطالعات مربوط به این موضوع در سال ۱۳۹۹ به اتمام رسیده است.

وی با بیان این  اینکه این طرح آماده برای سرمایه گذاری بخشی خصوصی در اجرای خط انتقال به طول حدود ۲۱ کیلومتر از محل نیروگاه خواهد بود، تصریح کرد: از دیگر پروژه‌های شرکت آب منطقه‌ای همدان در شهرستان فامنین می‌توان به مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی در این شهرستان اشاره کرد که در همین رابطه در این شهرستان در نیمه نخست سال جاری تعداد پنج حلقه چاه غیرمجاز مسدود و تعداد ۲۶ دستگاه کنتور هوشمند نصب و ۲۵ چاه فاقد پروانه نیز در این بازه زمانی تعیین تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان همچنین با اشاره به وضعیت پیش روی طرح آبرسانی به ملایر از سدکلان افزود: در همین رابطه برای تکمیل خط بین مخازن شهر بطول سه کیلومتر، اقداماتی مانند خرید لوله و اتصالات، اجرای خط برق، اجرای خط لوله و غیره در پیش گرفته شده است.

ستوده اعتبار مصوب سال جاری برای اتمام این پروژه را افزون بر ۲۶ میلیارد تومان برشمرد و  اظهار کرد: با اجرای خطوط بین مخازن پشت سپاه و پیرویلان و تکمیل طرح انتقال آب ۳۸ کیلومتری از سد کلان به شهر ملایر به میزان ۱۲ میلیون مترمکعب در سال، علاوه بر رفع مشکلات موجود، بخشی از نیاز آب شرب دراز مدت شهروندان مرتفع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فاز اول از اواخر تابستان سال جاری حدود ۲۵۰لیتر در ثانیه از آب شرب تصفیه شده سد کلان، جایگزین چاه‌های ملایر شده و در حال استفاده است.

ستوده در ادامه به با اشاره به پیشرفت خوب طرح مطالعه و اجرای پروژه‌های تعادل بخشی منابع زیرزمینی در این شهرستان گفت: تعداد ۲۷ حلقه چاه غیرمجاز در ۶ ماهه نخست امسال در شهرستان ملایر مسدود شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شرکت آب و منطقه ای همدان، ستوده  در پایان خاطرنشان کرد:  تعداد ۳۷ دستگاه کنتور هوشمند در این شهرستان نصب و تعداد ۴۴ چاه فاقد پروانه نیز تعیین تکلیف شد که تا پایان سال، پیش بینی می‌شود این تعداد به ۸۸ حلقه  برسد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha