• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۱۴:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090302413
  • خبرنگار : 30054

سفارش خرید کرکره برقی، جک پارکینگی و راهبند چگونه است ؟

سفارش خرید کرکره برقی، جک پارکینگی و راهبند چگونه است ؟

امنیت، زیبایی، راحتی عواملی است که باعث می شود که کرکره برقی را به گزینه قابل توجه ای تبدیل گردد. زیرا کرکره برقی برای عملکرد کارآمدتر در هر شرایط آب و هوایی طراحی شده است. با جلوگیری از نور شدید خورشید و گرمای بیش از حد به صرفه جویی در انرژی کمک می‌کند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سازه تک، با نصب انواع مدل کرکره برقی با انواع تیغه های آلومینیومی، گالوانیزه و پلی کربنات (شفاف) در طرح ها و اشکال مختلف و متنوعی نظیر تخت و قوس دار، می توان هارمونی زیبایی بین درب و نمای پارکینگ ساختمان ایجاد نمود. کرکره برقی های مدرن و پیشرفته  ویژگی‌های بسیاری را دارند و سیستم‌هایی به آنها می‌توان افزود که محافظت و ایمنی را بیشتر نماید مثل  سیستم های برقی، روشنایی، صدای آژیر. برق ضعیفی را از کرکره اتوماتیک عبور می‌دهند زمانی که سارق به کرکره نزدیک گردد و به آن دست بزند برق ضعیفی آن را می‌گیرد، یا به محض دست زدن به کرکره برقی ال ای دی های آن روشن می گردد که این هم باعث ایجاد ترس می شود. بهترین و مهمترین ویژگی این است که به محض دست زدن به کرکره برقی صدای آژیر بلند شود.

کرکره برقی در گروه فنی سازه تک با شماره 09126788378 قابل خرید می باشد که دارای یکسری لوازم جانبی از جمله اندکپ، کاور بالای کرکره، جاقفلی، قوطی، فلاشرها، لاستیک انتهای تیغه، چشمی ها، کیس تیغه ها، ریموت و رسیور، پایه ستاره ای شکل، بردها، آداپتور ابتدا و انتهای موتور و موئی داخل ریل، می باشد.

تیغه کرکره برقی دو مدل دارد: تیغه گالوانیزه کرکره برقی و تیغه پلی کربنات شیشه ای کرکره ریموت دار برقی. تیغه گالوانیزه تیغه ارزان تری نسبت به سایر به حساب می‌آید اما این به معنای خوب نبودن آنها نیست؛ تیغه های گالوانیزه به صورت محدب دو جداره هستند و برای تشخیص آن باید یک آهنربا را به سطح تیغه نزدیک کنید.

به بازوهایی که برای باز و بسته کردن درب ها به صورت اتوماتیک به کار گرفته می شوند جک پارکینگی گفته می شود. جک پارکینگی قابلیت نصب روی انواع درب ها، درب های تک لنگه، درب های دو لنگه، درب های سنگین و بزرگ دارد. با تعبیه ی جک پارکینگی روی انواع درب دیگر نیازی نیست برای هر بار ورود و خروج از ماشین پیاده شوید یا کسی دیگری این کار را برای شما انجام دهد، بلکه درب ها به صورت خودکار باز و بسته می شوند و در وقت و هزینه ی شما صرفه جویی می کنند.

نصب جک پارکینگ زمان زیادی نیاز دارد بنابراین منطقی نیست هزینه نصب رایگان باشد، زیرا  مانند  تلوزیون نیست که فقط سیم آن را داخل پریز بزنید. اگر فروشنده به شما گفت هزینه نصب رایگان است بدانید که هزینه نصب را روی جک برقی کشیده است. اگرتعداد ریموتهای مورد نیاز شما زیاد است بجای ریموت اصلی از ریموت های چینی و یا ایرانی استفاده کنید زیرا ریموتهای اصلی قیمت بالایی دارند.

با نصب یک رسیور رله به مدار فرمان جک در می توانید به تعداد دلخواه ریموت ارزان قیمت کد دهی کنید. برای مناطقی که قطع برق زیاد است از جکهای پارکینگ ۲۴ ولت که قابلیت نصب باتری بکاپ دارند استفاده کنید که شامل دو عدد باتری ۱۲ ولت می باشند که بهتر است هر کدام ۷ امپر باشد. نصب قفل برقی روی درب باعث امنیت بیشتری می شود تا در صوردت فشار درب از جهت بیرون لای دربها باز نشود. مخصوصا برای دربهای تک لنگه که طول درب زیاد است حتما باید از قفل برقی استفاده شود.

راهبندهای ریموت دار همانند یک مانع و سد در قسمت ورودی و خروجی پارکینگ واقع می شوند؛ در نتیجه موجب  محدودیت ترددها می گردند، راهبند خودرویی موجب می شود تا هر شخصی اجازه ورود به پارکینگ را نداشته باشد مگر اینکه از سوی نگهبان بتواند اجازه را کسب نماید پس، بدانید زمانی که شما برای اماکن مورد نظر از راه بند استفاده می کنید در حقیقت امنیت آن منطقه برایتان بسیار اهمیت داشته است.

راهبندهای پارکینگ عموما در دسته بندی های مختلفی نام گذاری شده اند. همانطور که در بالا محصولات راهبند را مشاهده می کنید، احتمالا تا بحال متوجه شده اید راجع به چه چیزی در حال توضیح دادن هستیم. همه ما در نزدیک به شهرهایی چون تهران یا قم یا مشهد با عوارضی های بین راهی مواجه شده ایم که پس از پرداخت عوارض میله یا بومی دراز از طریق یک دستگاه دستور گرفته، بلند می شود و اجازه تردد ما را می دهد.

این یکی از انواع راه بند بود که بیشتر با نام راهبند جاده ای معروف می باشد. اما گونه ای دیگر از این محصولات راهبند ورودی پارکینگ ها می باشد که توسط نگهبانی ساختمان مسکونی یا اداری مورد نظر اجازه ورود و یا خروج وسایل نقلیه را صادر می کند که با نام راهبند پارکینگ بین مردم شناخته شده است و ده ها مورد راهبند دیگر که در بخش انواع راهبند با ذکر نام، به شرح و مشخصات راهبند ها می پردازیم. در ادامه به کاربردهای آن نیز پرداخته ایم. و در اخر باید متذکر شویم که یک ویژگی مشترک بین ساخت تمامی راهبندها وجود دارد و آن هم اینکه تولید راهبند در هر دسته بندی به ۲ صورت دستی و اتوماتیک می باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha