• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090302727
  • خبرنگار : 90047

قهرمانی تیم کاراته و تکواندو ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان

قهرمانی تیم کاراته و تکواندو ناشنوایان در مسابقات قهرمانی جهان

در پایان مسابقات تکواندو و کاراته قهرمانی جهان ناشنوایان که به میزبانی کشورمان برگزار شد، تیم ایران قهرمان این رقابتها شد و اوکراین و روسیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابتهای قهرمانی جهان کاراته که در سالن هندبال برگزار شد، تیم ایران با کسب ۷ مدال طلا، دو نقره و ۹ برنز اول شد و تیم‌های اوکراین و روسیه در جایگاه دوم و سوم ایستادند.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

در بخش کاتای انفرادی، ترکیه و اوکراین در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند، تایلند سوم شد و مصطفی حسن‌پور به صورت مشترک سوم شد.

در کاتای تیمی نیز تیم ترکیه، اوکراین رتبه‌های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و روسیه در جایگاه سوم قرار گرفت و ایران هم عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

در بخش رقابت‌های کومیته، حسین تبرته فراهانی در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم اول شد، ورزشکار ترکیه در جایگاه دوم ایستاد و مصطفی پاپی‌زاده سوم شد و ورزشکار روسیه نیز عنوان سوم مشترک را کسب کرد.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، نماینده روسیه اول شد، نماینده اوکراین نایب قهرمان و محمد شایان و ورزشکاری از کشور روسیه عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، کاراته‌کا اوکراین بر سکوی نخست ایستاد و ترکیه دوم شد. میلاد صادق‌زاده و ورزشکار اوکراین نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، ورزشکاران اوکراین و روسیه عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی و کامران رضایی‌نژاد و ابراهیم عبدالغفور از ایران عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم نیز سیدیاسین حسینی قهرمان شد، ورزشکار روسیه در جایگاه دوم ایستاد و کاراتاکاهای مالزی و روسیه نیز عنوان سوم مشترک را کسب کردند.

در پایان رقابت‌های قهرمانی جهان کاراته در دو بخش زنان و مردان تیم ایران با کسب ۷ مدال طلا، دو نقره و ۹ برنز قهرمان شد، اوکراین و روسیه نیز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha