• چهارشنبه / ۳ آذر ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090302738
  • خبرنگار : 90047

تیشه‌گران: سال آینده میزبان دو مسابقه آسیایی هستیم / فدراسیون جهانی برای میزبانی تشکر کرد

تیشه‌گران: سال آینده میزبان دو مسابقه آسیایی هستیم / فدراسیون جهانی برای میزبانی تشکر کرد

رییس فدراسیون ناشنوایان از میزبانی مسابقات قهرمانی جهان تکواندو و کاراته ناشنوایان ابراز رضایت کرد و گفت که میزبانی کار سختی بود.

به گزارش ایسنا، مهران تیشه‌گران در پایان مسابقات ناشنوایان قهرمانی جهان در تهران اظهار کرد: امروز، روز خوبی برای من بود زیرا ناشنوایان خوشحال هستند. من به دلیل برگزاری مرتب و منظم مسابقات به خود و همکاران و کسانی که ما را حمایت کردند، می‌بالم.

وی گفت: زمانی که درخواست میزبانی را پذیرفتم، در شک بودم که بتوانیم برگزار کنیم یا نه. خدا را شکر تیم‌های زیادی شرکت کردند و مسابقات هم با موفقیت بچه‌های ما تمام شد. ما در تکواندو و کاراته مقام اول تیمی جهان را در حضور تیم‌های قدرتمند دنیا گرفتیم و این نشان می‌دهد که تیم‌های کشورمان خیلی زحمت کشیدند.

تیشه‌گران خاطرنشان کرد: امیدوارم در المپیک هم با آمادگی کامل شرکت کنیم. ما اردوها را تعطیل نمی‌کنیم و همه رشته‌ها خیلی زود اردوها را خواهند داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان افزود: از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم. امیدوارم بعد از این نیز ما را حمایت کنند. سجادی به ما انگیزه می‌دهد و حمایت می‌کند. امید دارم با حضور یک شخص ورزشی، ترقی و پیشرفت را در ورزش شاهد باشیم.

وی همچنین درباره میزبانی این مسابقات اظهار کرد: میزبانی بد نبود و واقعاً سخت بود، چون مسابقات در دو رشته برگزار شد، ما راضی هستیم. همه حمایت کردند و مشکلی در برگزاری نداشتیم.

تیشه گران گفت: ما در فدراسیون ناشنوایان ۱۷ رشته داریم که این خودش یک وزارت است. ما به احتمال ۹۰ درصد دو میزبانی دیگر در سطح آسیا داریم؛ یکی شطرنج است و دیگری فوتسال.

تیشه گران تصریح کرد: روز گذشته با فدراسیون جهانی تلفنی صحبت کردم و آنها به خاطر میزبانی خوب تشکر کردند. خوشبختانه هیچ مشکلی پیش نیامد، هم از لحاظ پروتکل‌ها و هم به لحاظ مالی همه چیز به خوبی پیش رفت.

وی در پایان درباره هزینه‌های این میزبانی افزود: اینکه ۴۰۰ نفر به مدت ۷ روز میهمان باشند، هزینه‌هایش خیلی بالاست. از این به بعد طلبکاران به سراغ‌مان خواهند آمد. درباره هزینه‌ها نیز باید بگویم که ۴، ۵ میلیارد بوده است. البته سجادی قول داد کمک کند. ضمن اینکه ۴۰ تا ۴۵ درصد از اعتبارات خودمان را گرفته‌ایم و اگر ۱۰۰ درصد را بدهند، مشکلی نخواهیم داشت. ما تفاهم‌نامه داریم که هنوز هم امضا نشده و بر اساس آن، بودجه‌مان  ۷ میلیارد است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha