• پنجشنبه / ۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۳۶
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400090403086
  • خبرنگار : 71506

سرپرست تیم ارتش روسیه: ایرانیان را شادترین مردم جهان دیدم

سرپرست تیم ارتش روسیه: ایرانیان را شادترین مردم جهان دیدم

سرپرست تیم‌های کشتی ارتش روسیه از میزبانی بسیار خوب ایران از رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی نظامیان جهان قدردانی کرد.

ایوان کوویرزین در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حضور تیم های کشتی نظامیان روسیه در ایران، اظهار کرد: رقابت میان ایران و روسیه به عنوان ۲ قدرت کشتی جهان از حساسیت بالایی برخوردار بود تا جایی که تعیین قهرمان مسابقات کشتی فرنگی به مبارزه سنگین وزن میان کشتی گیران دو کشور کشیده شد، در این مبارزه کشتی گیر ایران نمایش بهتری داشت و موفق شد با کسب پیروزی، قهرمانی را برای ایران نیز به دست بیاورد.

وی با اشاره به سطح بالای رقابت ها، گفت: واقعا مسابقات از سطح کیفی بسیار خوبی برخوردار بود و شاهد یکی از بهترین دوره های رقابت های کشتی نظامیان جهان در ایران بودیم. روسیه نیز با تیم های قدرتمندی در کشتی آزاد و کشتی فرنگی به تهران آمد که این موضوع نشان دهنده اهمیت این رثابت ها برای روسیه است.

سرپرست تیم کشتی نظامیان روسیه، با قدردانی از برگزاری بسیار خوب مسابقات نظامیان جهان در تهران، گفت: تمام امکانات لازم برای تیم ها مهیا بود و از میزبانی بسیار خوب ایران قدردانی می کنم.

وی با اشاره به تماشاگران پرشور ایرانی در رقابت های کشتی و جایگاه این رشته نزد مردم ایران، خاطرنشان کرد: موضوع جالب برای ما شاد بودن مردم ایران بود. در خیابان های تهران وقتی مردم را می دیدیم همه لبخند بر لب داشتند به گونه ای در هیچ کجای دنیا ندیدم مردم تا این حد شاد باشند!

این چهره نظامی روس در پایان با تاکید بر اهمیت برگزاری رقابت های ورزشی برای نزدیکی هر چه بیشتر نظامیان کشورها گفت: ورزش می تواند باعث نزدیکی هر چه بیشتر کشورها در زمینه های مختلف از جمله نظامی شود که از اهداف سیزم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۳:۴۱

شوخی کرده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۶:۳۹

واقعا رقابت‌ها در تهران برگزار شده؟!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۸:۵۳

😄😄😄

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۹:۰۳

مشخصا ما شادترین مردم جهان هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۴ ۱۹:۱۱

روس ها اینارو نگن کی باید بگه؟

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۰۰:۲۸

روس های عبوث با چهره های یخی،اصلا نمی دونند لبخند چیه،چه برسه به خنده.در نتیجه،خنده عادی انسانهای سر زمین های دیگه براشون عجیبه!!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۰۸:۲۵

از زمانی کا کشوری بنام روسیه تشکیل شده و با ایران هم مرز بوده .این جنایتکاران هیچ وقت با ایران و ایرانی خوب نبوده اند چندین بار به کشور ما تجاوز کردن که آخرین آن در جریان جنگ دوم جهانی و حتی در پایان جنگ نقشه تجزیه ایران را داشتند که با سیاست های مدبرانه مرحوم قوام و البته پشتیبانی های آمریکا که نمی‌خواست کمونیست ها قدرت بگیرند از ایران رانده شدند و تو این چهل ساله چه با مسلح کردن صدام و چه با بد عهدی هاو خیانت در برهه های حساس با مردم ما دشمنی کردند ولی افسوس در کشوری که همه چیز بدست یکنفره و اون یکی هم با آمریکا مشکل داره مجبور شدیم بیشتر از پیش بدامن این دشمن متجاوز بغلتیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۲:۴۶

دروغ از این بزرگتر اصلا این حرف خودش نیست چیزی که ایان است چه حاجت به بیان است

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۷ ۰۹:۲۴

ای روزگار ما به کجا رسیدیم که بعضی از هموطنان بهر طریقی کاسبی می کنند و نون به نرخ روز می خورن.

avatar

چرا هی دروغ در حلق مردم می تپانید.ول کنید باکوه غم خودمان کنار آمده ایم.مرتب هم نزنید بدجور بوی گند میدهد