• جمعه / ۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۵
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400090503355
  • خبرنگار : 50167

مروری بر اخبار حوادث زنجان در هفته گذشته

مروری بر اخبار حوادث زنجان در هفته گذشته

ایسنا/زنجان یک سارق سابقه‌دار با ۲۷ سرقت، یک سارق اماکن خصوصی با ۱۲ فقره سرقت دستگیر و یک تن و ۸۵۳ کیلوگرم مرغ گرم فاقد مجوز بهداشتی خارج از شبکه توزیع در استان زنجان طی هفته گذشته کشف شد.

سرهنگ ایرج خانی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با ماجرای دستگیری سارق حرفه‌ای در زنجان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ شهرستان زنجان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شدند، افزود: با هماهنگی مقام قضایی، متهم در یک عملیات منسجم، دستگیر و در بازجویی‌های فنی به ۲۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت اعتراف و با تشکیل پرونده و رد قسمتی از اموال مسروقه به مال‌باختگان از طریق مقام قضایی روانه زندان شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان‌های نیمه‌کاره و در حال ساخت، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و این وسایل را در جای امن و قابل اطمینان نگه‌داری کنند

دستگیری سارق اماکن خصوصی

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز در رابطه با دستگیری سارق اماکن خصوصی در شهرستان زنجان، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و خالی از سکنه در سطح شهرستان زنجان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ داوود مرسلی با بیان اینکه ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی یک سارق سابقه‌دار شدند، افزود: با هماهنگی قضایی، متهم در یک عملیات غافلگیرانه، دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهم  اموال مسروقه و وسایل لازم در سرقت شدند.

وی  با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به ۱۲ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره و و خالی از سکنه اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: توصیه می‌شود ضمن استفاده از نگهبان، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگه‌داری کنند.

کشف مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان در رابطه با کشف مرغ گوشتی خارج از شبکه توزیع در زنجان، اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را توقیف کردند و مأموران در بازرسی از این خودرو یک تن و ۸۵۳ کیلو گرم مرغ گرم فاقد مجوز بهداشتی و حمل کشف کردند.

سرهنگ یوسف اسماعیل‌زاده، ارزش محموله‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال عنوان و افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است. گفتنی است قاچاق و احتکار و فروش غیرقانونی اقلام مورد نیاز مردم جرم بوده و پلیس استان شبانه‌روزی محورها را کنترل و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha