• جمعه / ۵ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۹
  • دسته‌بندی: رسانه دیگر
  • کد خبر: 1400090503358
  • منبع : مطبوعات

به الهلال بگویید...

به الهلال بگویید...

به الهلال بگویید خوش به سعادتش که با یک تیم ۶۰ میلیون یورویی اسباب آقایی در آسیا را دارد. مجموع ارزش بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال، ۲۵ میلیون یورو هم نمی‌شود. به الهلال بگویید خوش به حالش که ماره‌گا را از پورتو خرید تا آخرین گل فصل آسیایی آنها را به ثمر برساند. در ایران، پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تاریخش را به همین پورتو فروخته است!

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «پرونده این فصل لیگ قهرمانان آسیا با قهرمانی الهلال بسته شد. تیم عربستانی در دیدار فینال با دو گل ناصر الدوساری و موسی ماره‌گا موفق به شکست پوهانگ کره‌ جنوبی شد تا با چهار قهرمانی به‌تنهایی عنوان پرافتخارترین تیم آسیا را تصاحب کند. این بازی نبرد عنوان‌دارترین تیم‌های قاره کهن بود و اگر پوهانگ بازی را می‌برد، تعداد قهرمانی‌های آنها به عدد چهار می‌رسید. الهلال در سه سال اخیر دو بار قهرمان آسیا شده و یک بار هم به خاطر شیوع کرونا از مسابقات کنار گذاشته است؛ اگرنه شاید آنها امروز هت‌تریک قهرمانی‌های‌شان را جشن می‌گرفتند.

به الهلال بگویید خوش به حالت که عربستان با استفاده از نفوذش در کنفدراسیون و نیز با اتکا به امکانات چشمگیر سخت‌افزاری موفق شد از مرحله یک‌چهارم نهایی تا فینال آسیا را در ریاض برگزار کند و تیم شما در خانه همه رقبا را از پیش‌ رو بردارد. به الهلال بگویید پرسپولیس بیشتر از دو سال است حتی یک دقیقه هم در مسابقات آسیایی میزبان نبوده است.

به الهلال بگویید خوش به سعادتش که با یک تیم ۶۰ میلیون یورویی اسباب آقایی در آسیا را دارد. مجموع ارزش بازیکنان دو تیم پرسپولیس و استقلال، ۲۵ میلیون یورو هم نمی‌شود. به الهلال بگویید خوش به حالش که ماره‌گا را از پورتو خرید تا آخرین گل فصل آسیایی آنها را به ثمر برساند. در ایران، پرسپولیس یکی از بهترین بازیکنان تاریخش را به همین پورتو فروخته است!

به الهلال بگویید وقتی تیم شما در حال پیشروی نقطه به نقطه به سمت قهرمانی در آسیا بود، هواداران پرسپولیس و استقلال همدیگر را به خاطر چگونگی شکست برابر همین تیم عربستانی مسخره می‌کردند. اینها با افتخار می‌گفتند: «ما دو تا خوردیم و شما سه تا»، آنها هم جواب می‌دادند: «ما در عربستان باختیم و شما در زمین بی‌طرف.» به الهلال بگویید تا وقتی ذهن گروهی از هواداران ما درگیر این جزئیات سطحی است، شما راحت در آسیا پادشاهی می‌کنی. کاش گوشه‌ای از این انرژی صرف مطالبه مشترک و همه‌جانبه در بحث حق پخش تلویزیونی یا تبلیغات محیطی می‌شد.

به الهلال بگویید این یک جنگ نابرابر است؛ به خاطر این که شما متئوس پریرا را با ۱۷ میلیون یورو می‌خرید ... اما پرسپولیس هنوز حتی از دو بازیکن تاجیکستانی‌اش هم نتوانسته استفاده کند. به الهلال بگویید اگر راست می‌گوید یک فصل مدیرانش را با باشگاه‌های ایرانی عوض کند؛ آن وقت اگر باز این موفقیت‌ها ادامه داشت لقب «رئیس» برازنده آنهاست!»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۲:۲۴

حرف حق

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۲:۵۸

طارمی از پیروزی به پورتو منقل نشده ۲. یه طوری میگید پیروزی دوساله تو تهران میزیان نبوده انگار استقلال بوده

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۵:۳۵

باشه بهش میگیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۵:۵۱

به الهلال بگوید بازیکن ایران سالی ده تا پانزده میلیارد میگرد اما مرد ایران با حقوق چهار میلیونی زندگی میکنند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۱۷:۰۱

عالی بود 👍👍👍👏👏👏👏

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۵ ۲۰:۰۸

دلتون خوشه. ما به خاطر دو میلیون دلار پول ویلموتس به ورشکستگی رسیدیم و ساخنمون فدراسیون و پرسپولیس رو هم دادیم و باز نمیتونیم جور کنیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۰۹:۲۳

کاش به اونای که پشت پرده دارن پول حروم میخورن و دلال بازیهاشون تمومی نداره میگفتید این پولا خوردن نداره

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۰۹:۵۶

خوش به حال کسانی که این پول ها را می گیرند و بدبخت کسانی که گزارش تهیه می کنند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۱:۵۳

به الهلال بگویید که هر وقت قلم نویسان و قلم زنان ما هم یاد گرفتند از کم و کاستیهای تیم رقیب حتی در گله هایشان بی طرفانه بنویسند مثل مشکل فراری دادن و از هم پاشیدت شاکله تیم رقیب در مدت ده سال و انهم هرساله ، ان وقت حق با عربستانیهاست که رئیس باشند !!!

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۲:۳۹

ولله چی بگم الهلال حتی وقتی پرسپولیس واستقلال درآزادی میزبان بودن هردوی انهایک برصفرشکست داد---اینهاروبهانه قرارندید

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۳:۴۴

اولا پرسپولیس طارمی را به پورتو نفروخته... بلکه ریوآوه فروخته.... ثانیا تو اروپا هم هیچ وقت رئال مادرید از بارسلونا ، یا منچستر از لیورپول و بالعکس حمایت نمیکنند . همیشه در حال رقابت هستند... یادمه شب قبل از بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و لیورپول دیوید بکهام رفت پیش زیدان و گفت نذار لیورپول قهرمان بشه.... ثالثا تو ایران دیگه همه بیت المال داره برای استقلال و پرسپولیس خرج میشه ولی خب نمیتونند قهرمان بشند.... فقط بلدند الکی کری بخونند...

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۴:۳۸

جانا سخن از زبان ما می گویی ...بسیار عالی نوشته شده درود بر شما

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۶ ۱۸:۴۰

فقط یک نظر اگر همین تیم الهلال دریک زمین بی طرف و داور با وجدان با تیمی درجه یک از آسیا بازی کند ودلارهای نفتی عربستان هم نباشد محال است که پیروز شود حتی اگر یک دوجین ازبهترین های جهان هم درالهلال بازی کنند فقط پول وپول ودلار ودلار های نفتی پادشاه عربستان است که الهلال راقهرمان میکند

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۷ ۱۳:۲۸

آخه این بی عرضه ها هنو یه طلای المپیک ندارن تعریف تمجیدی میکنی الکی

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۷ ۱۳:۳۸

بله به فدراسیون فوتبال و مسئولین باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس بگید که مرحوم و اسطوره ناصر حجازی چطور استقلال رو با 56 میلیون توان که اون زمان هم مقدار بسیار کمی حساب میشد به فینال باشگاههای آسیا برد اون نمایش زیبا رو در فینال داشت و همین الهلال رو حذف کرد ، بله عزیزان فوتبالیهای باید در رأس امور باشند.