• شنبه / ۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090604047
  • خبرنگار : 71552

حضور مانوئل مونتایا در اردوی تیم ملی هندبال زنان

حضور مانوئل مونتایا در اردوی تیم ملی هندبال زنان

سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان در مرحله آخر اردوهای تیم ملی زنان حاضر شده است.

به گزارش ایسنا، دومین و آخرین اردوی تیم ملی هندبال زنان در حال برگزاری است و ۱۹ ملی‌پوش در حال آماده‌سازی خود برای مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا هستند.

در سومین روز از این مرحله از اردو مانوئل مونتایا سرمربی اسپانیایی تیم ملی هندبال مردان  روی نیمکت نظاره‌گر تمرین ملی‌پوشان است. این مرحله از اردو از چهارم آذر شروع شده و تا ۱۰ ادامه دارد. تیم ملی دهم آذر راهی اسپانیا خواهد شد.

تیم ملی ایران در این مسابقات با نروژ، رومانی و قزاقستان همگروه است. اولین دیدار تیم ملی ایران ۱۲ آذر با رومانی خواهد بود.

مانوئل مونتایا فرناندز سرمربی تیم ملی هندبال زنان ایران در حاشیه تمرینات تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی خدیدار تدارکاتی در خصوص شرایط تیم ملی زنان و شناختش از بازیکنان و مربیان این تیم افزود: حس انگیزه، تلاش و مبارزه را در آن‌ها می‌بینم. آن‌ها برای ما نمونه و الگو هستند. آن‌ها گروه سختی در مسابقات قهرمانی جهان دارند. نروژ و رومانی دو تیم بزرگی هستند و قزاقستان هم عملکرد خوبی داشت. یک تیم ملی برای رشد باید قدم به قدم پیش رود و امکانات و تجربه بین المللی داشته باشد.

وی گفت: برای حضور در این تورنمنت برگزاری چند دیدار تدارکاتی هم مهم است اما تیم ملی ایران در حالی راهی مسابقات می‌شود که چنین بازی‌هایی را نداشته باشد. یک تیم در اولین حضور روی سکو نمی‌رود. کسب سهمیه خودش موفقیت بزرگی است. تیم ما مقابل نروژ و رومانی شانس خیلی کمی دارد. همه باید از حضور لذت ببریم و اصلا عجله نکنیم. این تیم نشان داد که شخصیت و انگیزه لازم را دارد که در آن شرایط سخت که مربی در بیمارستان بود مقابل اردن میزبان بردند و سهمیه کسب شد.

بیست و پنجمین دوره از مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۱۰ تا ۲۸ آذر به میزبانی اسپانیا انجام می‌شود. تیم ملی هندبال زنان ایران با چهارمی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد و برای اولین بار در تاریخ عازم این مسابقات خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha