• شنبه / ۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400090604261
  • منبع : نمایندگی اردبیل

افتتاح پروژه برق‌رسانی به منطقه محروم عدالت‌آباد اردبیل

افتتاح پروژه برق‌رسانی به منطقه محروم عدالت‌آباد اردبیل

ایسنا/اردبیل با حضور جمعی از مسئولان این استانی پروژه برق‌رسانی به منطقه محروم عدالت‌آباد اردبیل افتتاح شد.

فرماندار اردبیل 6 آذر در این مراسم اظهار کرد: امروزه با همکاری دستگاه‌های اداری، قضائی، بسیج سازندگی و حمایت نمایندگان حوزه انتخابیه این شهرستان در مجلس شورای اسلامی شاهد بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی به عدالت‌آباد هستیم که از محله‌های حاشیه‌نشین اردبیل به‌شمار می‌رود.

مسعود امامی یگانه با بیان اینکه برای اجرای این پروژه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: حل مشکلات مربوط به زیرساخت‌های محله‌های سیزده‌گانه و حاشیه شهر اردبیل ضروری است به طوری که پیگیری‌های لازم از مجراهای قانونی و تامین اعتبارات مورد نیاز در این زمینه در دستور کار قرار دارد.

در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نیز به اجرای پروژه برق‌رسانی عدالت‌آباد در کمتر از یک‌ماه، اشاره کرد و گفت: یک دستگاه ترانسفورماتور ۳۱۵ کیلوولت آمپر، خط فشار ضعیف به طول  یک‌هزار و ۶۷۰ متر، ۴۸۰ متر خط فشار متوسط و ۴۵ اصله تیر برق در این طرح استفاده شده است.

به گفته حسین قدیمی عملیات برق‌رسانی این محله به صورت استاندارد و با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌ها مانند کنتور و کابل‌های خودنگهدار، چراغ‌های ال‌ای‌دی با عمر زیاد و کیفیت بالاتر صورت گرفته و ضعف برق بیش از ۲۰۰ خانوار ساکن این منطقه برطرف شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۱۵ روستای محروم که از نعمت برق بی‌بهره هستند، برق‌رسانی خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا ۲ سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هیچ روستای بدون برقی در استان اردبیل وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، احداث پروژه‌های جدید فوق توزیع و انتقال را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: طرح تبدیل کابل مسی به خودنگهدار در فاز اول به طول یک‌هزار و ۳۰۰ کیلومتر با اعتبار افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال نیز در حال اجرا است.

قدیمی با بیان اینکه در سال جاری برای ۳۰۰ خانوار صفحات خورشیدی نصب خواهد شد، اضافه کرد: برای جلوگیری از خاموشی‌های دوره اوج مصرف مولدهای مقیاس کوچک و نیروگاه‌های کوچک از سوی بخش خصوصی احداث می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha