• شنبه / ۶ آذر ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400090604491
  • خبرنگار : 30054

نحوه کارکرد دزدگیر و گیت فروشگاهی کوشا الکترونیک اکباتان

نحوه کارکرد دزدگیر و گیت فروشگاهی کوشا الکترونیک اکباتان

یکی از مهمترین موضوعاتی که در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، مغازه های مختلف و... مطرح می‌شود بحث امنیت است. از گذشته تاکنون برای اینکه امنیت را در فروشگاه های مختلف برقرار کنند از وسایل مختلفی استفاده شده است که امروزه گیت فروشگاهی و دزدگیر ها به عنوان یکی از رایج ترین وسایل امنیتی به شمار می روند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کوشا الکترونیک اکباتان، در ادامه با توضیحات شرکت کوشا الکترونیک اکباتان همراه باشید.

به صورت کلی می توان در خصوص عملکرد دزدگیر و گیت فروشگاهی اینگونه گفت که موجب می‌شوند تا سرقت و دزدی در فروشگاه ها رخ ندهد و بر روی اجناس مختلف و کالاهای موجود در فروشگاه لیبل یا تگ های مخصوصی چسبانده خواهد شد که پس از پرداخت وجه آن ها توسط مشتری به واسطه دستگاه جداکننده تگ یا خنثی کننده ، نسبت به جداسازی و خنثی کردن آن ها توسط فروشنده اقدام می شود .

انواع مختلف گیت های فروشگاهی

به صورت کلی گیت های فروشگاهی در دو گروه تقسیم بندی می شوند که می‌توان به گیت فروشگاهی همراه لیبل و گیت فروشگاهی سخت اشاره نمود.

دزدگیر و گیت فروشگاهی همراه لیبل نمونه ای است که لیبل یا برچسب های مخصوصی روی جنس های مختلف و کالاها چسبانده می شوند و قبل از اینکه کالا و محصول از درب فروشگاه‌ها خارج شود به واسطه دستگاه خنثی کننده این لیبل ها توسط فروشنده غیر فعال خواهند شد تا به آسانی از آنتن گیت رد شوند و در غیر این صورت آلارم ها هشدار می دهند.

گیت فروشگاهی سخت نمونه دیگری از گیت فروشگاهی به شمار می رود که شامل تگ هایی هستند که با مواد فشرده و پلاستیکی تشکیل شده‌اند و معمولاً به رنگ صدف بوده و این تگ ها روی اجناس و پوشاک منگنه می‌شوند و تنها جدا شدن آنها به واسطه دستگاه های مخصوص جدا کننده انجام می شود.

اگر پوشاکی همراه با تگ بدون واریز وجه توسط فردی از گیت فروشگاهی عبور کند آلارم ها به صدا در می آیند و با مطلع شدن فروشنده از سرقت جلوگیری خواهد شد. این نمونه گیت های فروشگاهی کاملا مستحکم هستند.

تکنولوژی ساخت گیت فروشگاهی

پیشرفت های بسیار زیادی در حوزه ساخت گیت فروشگاهی و دزدگیر لباس صورت گرفته و سه نمونه تکنولوژی برتر برای طراحی و ساخت گیت فروشگاهی مطرح است که می‌توان به گیت فروشگاهیAm و گیت فروشگاهی rf و گیت فروشگاهی Em اشاره نمود.

گیت فروشگاهی rf دارای محدوده فرکانسی ۲ تا ۱۰ مگاهرتز بوده است؛ ولی عموماً برای این سیستم فرکانس ۸.۲ مگاهرتز مطرح است که در سیستم‌های گیت فروشگاهی rf دو حالت تک آنتن و دو آنتن خواهیم داشت.

اگر از مدل دو آنتن استفاده شود به این صورت است که در هر بدنه از آنتن ها یک برد داشته است که یک برد فرستنده و برد دیگر گیرنده خواهد بود. در گیت های RF تک آنتن به این صورت است که در یک برد گیرنده و فرستنده با یکدیگر ادغام شده اند و به یک آنتن تبدیل گردیده اند و به صورت همزمان وظیفه ارسال و دریافت را یک برد بر عهده دارند.

دقت داشته باشید که کاربرد تمامی گیت های فروشگاهی مشابه است ولی فرکانس کاری و ارتباطی آنها با هم تفاوت هایی داشته است؛ مثلاً گیت فروشگاهیAm بر روی فرکانس ۵۸ کیلوهرتز عمل میکند که شناسایی تگ های نصب شده بر روی کالاهای فلزی و غیر فلزی به واسطه آن انجام می شود. گیت های فروشگاهی Em در فرکانس کاری کم از ۱۰ کیلوهرتز کار می کنند و در جواهر فروشی ها از این نوع گیت فروشگاهی می توان استفاده نمود. زمانی که تگ گیت فروشگاهی بر روی آنها نصب گردد به راحتی شناسایی خواهند شد.

گیت فروشگاهی گاندو

این برند نو ظهور گیت فروشگاهی با نام گاندو اخیرا توسط محققین کشور عزیزمان در شرکت کوشا الکترونیک اکباتان به تولید انبوه رسیده است . گیت گاندو در دو فناوری AM و RF ساخته می شود. دارای برگ گارانتی شرکتی از شرکت تولید کننده بوده و به صورت رایگان توسط کارشناسان فنی شرکت کوشا الکترونیک اکباتان نصب می گردد.

آشنایی شرکت کوشا الکترونیک اکباتان

گروه فنی مهندسی مرکز امنیت کوشا (شرکت کوشا الکترونیک اکباتان) به عنوان یکی از گروه های برتر در حوزه ارائه سیستم های حفاظتی و امنیتی بوده و اقدام به تولید و واردات انواع گیت های فروشگاهی و ملزومات آن ها می نماید و این افتخار را داشته است تا بتوانند بهترین محصولات و با کیفیت ترین تجهیزات را به مشتریان عزیز ارائه بدهد.

کارشناسان شرکت کوشا الکترونیک اکباتان پس از مشاوره با مشتریان و شناسایی نیازهای آنها بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و حفاظتی را به آن ها ارائه می دهند تا بتوانند بهترین بازخورد را دریافت کنند.

شما با خرید از شرکت کوشا الکترونیک اکباتان می توانید از ۶ سال خدمات پس از فروش بهرمند شوید و همچنین فروش نصب و راه اندازی با ۳ سال گارانتی خواهد بود. از همه مهم تر در هر ساعت از شبانه روز به صورت رایگان می توانید با مراجعه به وب سایت http://kousha-co.ir  از مشاوره های مفید در حوزه خرید سیستم های حفاظتی و امنتی بهره مند شوید و به بهترین شکل ممکن امنیت را در فروشگاه یا محیط مورد نظرتان برقرار نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha