• یکشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۵۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 1400090704712
  • خبرنگار : 71451

یک خاطره، یک شهید

یک خاطره، یک شهید

آن زمان علیرضا در وزارت اطلاعات بود. برنامه ریزی کردیم که عبوالحسن را دستگیر کنیم، منبع خبر داد که امشب عبوالحسن آمده و ما برای دستگیری او رفتیم. منبع ما را تا بالای سر عبوالحسن که در پشه‌بند خواب بود برد.

به گزارش ایسنا، .علی شیرانی از پیشکسوتان اطلاعاتی و امنیت کشورمان در خاطره ای پیرامون شهامت و شجاعت یکی از سربازان گمنام امام زمان به نام «علیرضا خمری لف» روایت می کند: یکی از سرکردگان اشرار بنام فقیرمحمدآسکانی در منطقه پیشین بود که تمامی نا امنی‌ها توسط این فرد انجام میشد و نفر دوم گروه، شخصی بنام عبوالحسن آسکانی از اهالی ایرفشان بود که به دلیل اینکه خانواده‌اش در ایرفشان بودند، در رفت و آمد بود.

آن زمان علیرضا در وزارت اطلاعات بود. برنامه‌ریزی کردیم که عبوالحسن را دستگیر کنیم، منبع خبر داد که امشب عبوالحسن آمده و ما برای دستگیری او رفتیم. منبع ما را تا بالای سر عبوالحسن که در پشه‌بند خواب بود برد. ما چون نمی‌دانستیم که مسلح است یا نه در حال مشورت بودیم که متوجه شدیم علیرضا رفته و عبوالحسن آسکانی را دستگیر کرده و دیگر مشکلی هم از طرف این گروه ایجاد نشد.   

یک خاطره، یک شهید

انجمن پیشکسوتان سپاس بخشی از وصیت نامه شهید علیرضا خمری لف را منتشر کرده است. این نیروی اطلاعات و امنیت نوشته است:

«با درود بر امام خمینی و سلام بر شهیدان گلگون کفن انقلاب

به یاری حق در راهی قدم گذاشتم که شکست برای آن نیست. اگر لیاقت داشتم و شهید شدم خانواده ام نباید ناراحت شوند و باید افتخار کنند که فرزندشان در راه اسلام و خدمت شهید شده است و ادامه دهنده راه همه شهدای انقلاب باشند.

پدر و مادر عزیزم مبادا با شهید شدن من به انقلاب و اسلام بدبین شوید. من با کمال افتخار و سربلندی و آگاهانه در این راه قدم برداشتم و امیدوارم لیاقت شـهید شدن را داشته باشم. برادرم سعی کن ادامه دهنده راه شهدای انقلاب باشی و خواهرم با پیروی از حضرت فاطمه و زینب سلام الله علیها راه‌تان را ادامه دهید. بردباری و صبر پیشه کنید. الان عازم مأموریت هستم. خدانگهدارتان باشد.

به امید دیدار در بهشت.

علیرضا خمری».

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha