• یکشنبه / ۷ آذر ۱۴۰۰ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400090705302
  • خبرنگار : 71613

حدادی: اجازه بدهند خودمان تصمیم بگیریم

حدادی: اجازه بدهند خودمان تصمیم بگیریم

یک عضو کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک گفت: دخالت‌هایی در چند روز گذشته شده اما نباید دوباره اتفاق بیفتد و اجازه بدهند خودمان تصمیم بگیرند.

به گزارش ایسنا، احسان حدادی ظهر یک‌شنبه در نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک بیان کرد: کار کمیته ملی المپیک بسیار زیاد است و مردم بسیار توقع دارند. بابت نتایج المپیک توکیو خدا قوت می‌گویم. آقای صالحی امیری ورزشکاران قطعا دوست دارند شما بمانید و اگر این اتفاق بیفتد امیدوارم با اقتدار چهار سال دیگر را سپری کنید.

او ادامه داد: ما این‌جا جمع شدیم تا شما به عنوان صاحب خانه و پدر خانواده ابلاغ خود را بگیریم و واقعا کار دشواری در پیش داریم. به نکته خوبی اشاره کردید باید انسجام و همدلی باشد. امروز شاهد هستیم با وجود شما آرامش خوبی در ورزش حاکم شده است. می‌خواهیم در کمیسیون هم همین آرامش باشد و حاشیه نباشد و طوری نشود پس از چهار سال بهداد سلیمی با احسان حدادی وارد جنگ شده باشد. من می‌خواهم ما ۲۰ نفر مثل دوست کنار هم باشیم.

حدادی در پایان صحبت‌هایش تاکید کرد: در این چند روز اخیر دخالت‌هایی شده و دوست نداریم دوباره اتفاق بیفتد. اجازه بدهند خود قهرمانان تصمیم بگیرند. همه ما المپیک و بازی‌های آسیایی رفتیم . کارمان سخت است چون انتخاب شدیم و هر اتفاقی بیفتد باید ما پاسخگو باشیم.

احسان حدادی هم‌چنین در حاشیه اولین جلسه کمیسیون ورزشکاران در پاسخ به این سوال که کنایه شما به بهداد سلیمی در مورد حضورش در هیات اجرایی به معنای آن است که همه چیز از قبل مشخص است؟ گفت: بهداد سلیمی قهرمان المپیک است و او را به اندازه چشمانم دوست دارم. همه دوستان عزیز هستند. بحث این بود که از بیرون این اتفاق مدیریت نشود که تا حدودی دیده شد اما باید به هر تصمیمی که کمیسیون بگیرد احترام بگذاریم. اصلا قرار نبود امروز انتخابات برگزار شود و گفتند بیاید احکام خود را به عنوان اعضا کمیسیون تقدیم کنیم اما وقتی آمدیم، گفتند رای بدهید.

او در پاسخ به این سوال که  شما به عنوان عضو کمیسیون چگونه از برگزاری انتخابات اطلاع نداشتید در صورتی که خبرنگاران هم این موضوع را می‌دانستند؟ گفت: شاید اطلاعات شما از من بیش‌تر است. قطعا زمانی که قرار بر برگزاری انتخابات است، از قبل در گروه اعلام می‌کنند. به ما هم گفتندروز یک‌شنبه برای دریافت حکم خود بیاید.

حدادی با بیان این که ما نماینده ورزشکارن در کمیسیون هستیم و ورزش کشور به ما ۱۵ نفر اعتماد کرده‌اند، ادامه داد: از اول هم گفته بودم، اگر موضوعی را در این کمیسیون  به هیات اجرایی ارجاع بدهیم و انجام نشود، اعلام می‌کنم که کمیسیون کارش را انجام نمی‌دهد. حرف نادرستی هم نمی‌زنم. برای من هم فرقی نمی‌کند که چه کسی رییس و دبیر می‌شود. امروز هم برای ثبت نام کردن قبل از ورود از همه رخصت گرفتم اما گویا از قبل صحبت‌هایی با دوستان شده بود. اشکالی ندارد، این سیاست انتخابات است. من هر کسی که انتخاب شود را تایید می‌کنم و وظیفه داریم دغدغه ورزشکاران را حل کنیم. امروز هم گفتم به احترام کشتی‌گیران که قهرمانان بزرگی هستند و خانم شهسواری و آقای ساعی که نبودند، انتخابات را برگزار نکنیم که دوستان خیلی اصرار داشتند. گفتم قبل از این که بچه را تنبیه کنند حداقل یک بار هم او را نصیحت می‌کنند. در نهایت با دوستان صحبت کردیم که رای ندهید چون اگر ما به خودمان احترام نگذاریم، دیگران هم به ما احترام نمی‌گذارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha