• دوشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۷:۲۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400090805594
  • خبرنگار : 90111

کاپیتان لبنان: رفتار مربی ایران، تمرکز را از ما گرفت!

کاپیتان لبنان: رفتار مربی ایران، تمرکز را از ما گرفت!

کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به خوشحالی جنجالی اسکوچیچ در دیدار برابر این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الاخبار، تیم ملی فوتبال لبنان در دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ با نتیجه دو بر یک شکست خورد. لبنان تا آخرین دقیقه وقت اصلی با یک گل از ایران جلو بود اما در چند دقیقه پیروزی را با شکست عوض کرد.

در دقایق پایانی بازی به جنجال کشیده شد. دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از زدن گل تساوی به طرف نیمکت لبنان خوشحالی کرد و این نیمکت نشینان حریف را خشمگین کرد و باعث شد تا داور این مربی کروات را اخراج کند.

حسن معتوق کاپیتان لبنان که این بازی حساس را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد در واکنش به اتفاقات جنجالی پایان بازی گفت: در دیدار حساس برابر ایران تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست دادیم. اگر در این بازی پیروز می‌شدیم کسی از اشتباهات سخن به میان نمی‌آورد. برابر ایران هجومی بازی نکردیم. بعد از آنکه به گل رسیدیم به کارهای دفاعی پرداختیم.

او ادامه داد: اگر ربیع عطایا به بازی می‌رفت و یا با یک هافبک دفاعی دیگر بازی می‌کردیم می توانستیم دروازه خود را بسته نگه داریم. به هر حال این جزئیات هم می تواند درست باشد و هم اشتباه. البته باید بگویم فضایی که ایرانی‌ها به وجود آوردند روی ما تاثیر گذاشت. رفتار سرمربی این تیم بعد از گل نخست باعث شد تا تیم تمرکز خود را از دست بدهیم، البته به نظرم نباید این سرمربی را سرزنش کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۰۸:۴۶

۱،زمین هم کج بود با ۲ به ما هم گل زن. ....

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۹ ۱۴:۲۲

خدا رو شکر که لبنان با دوگل قشنگ از ایران شکست خورد ولی حمید آقا عزیز اگر لبنان با همان یک گل پیروز میشد آیا شما هم همان طور که بازیکنان لبنان را دست انداختید ایران را هم به مسخره می گرفتید فکر کنید حریف ما تیم ملی عربستان بود به نظر شما ایران چقدر شانس داشت تا پیروز شود به نظرم سی تا چهل درصد پس لطفاً دیگر نمک به زخم این بازیکنان کشورهای عربی نزنید هرچند اکثر تیم های عربی به بازی ناجوانمردانه مشهورند اما ما فرزندان پوریای ولی هستیم

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۰:۱۵

بله قابل توجه منتقدین داخلی!! اگر این این حرکت کیروش انجام داده بود میگفتن ملیارد ها پول بی زبون که بهش دادیم حقش هست و نوش جانش!!! اما الان اسکوچیچ چون پول کمتری گرفته و دست دلالها قطع شده منتقدین میگن حرکت غیر حرفه ای و غیر اخلاقی بود!!! امان از این جماعت بی انصاف

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۰:۱۸

آخه

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۰:۵۹

اون گلتونه نمیگد که باد اوردش

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۴:۰۶

استاد وقت کشی دمش گرم اسکوچیچ تمرکز وقت کشی شما رابه هم زد.

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۶:۴۷

گدا چش به ادا

avatar
۱۴۰۰-۰۹-۰۸ ۱۸:۰۳

اره نباید سرزنش کرد چون خودتونم میدونید بعد ی گل باد اوردتون چه کولی بازی دراوردید .