• دوشنبه / ۸ آذر ۱۴۰۰ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400090805686
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

عضو شورای شهر بندرعباس:

دوره حرکات عوام فریبانه برخی مدیران شهرداری بندرعباس به پایان رسیده است

دوره حرکات عوام فریبانه برخی مدیران شهرداری بندرعباس به پایان رسیده است

ایسنا/هرمزگان عضو شورای شهر بندرعباس گفت: برخی مدیران شهرداری هنوز باور نکرده اند که دوره حرکات نمایشی و عوام فریبانه به پایان رسیده است.

عیسی عباسی در نطق پیش از دستور چهاردهمین جلسه علنی شورا ضمن تبریک فرا رسیدن هفتم آذر روز نیروی دریایی اظهار کرد: داشتن اختلاف سلیقه ، نقد ساختاری و موضع بسیار جدی و قاطعانه نسبت به برخی رفتارها و تصمیمات، نه تنها باعث ایجاد وقفه در بررسی مشکلات و خدمت رسانی به مردم نخواهد شد، بلکه بر اساس تعهدی که شرعا و اخلاقا به واسطه اعتماد مردم بر گردن اعضای شورا گذاشته شده، با جدیت و اهتمام بیشتر نسبت به روزهای ابتدایی ، در هر کجا که اطمینان باشد گره ای از کار شهروندان باز خواهد شد، باید حضور میدانی داشته باشیم و فقط خشنودی خدا ‌و رضای مردم را در نظر بگیریم.

وی بیان کرد: در بازدیدهایی که از محلات شهر بندرعباس و دیدار با مردم داشتیم بسیاری از شهروندان از رسیدگی به تماس های گرفته شده با تلفن ۱۳۷ گلایه مند بودند و ابراز می کردند در خیلی از موارد پس از بارها تماس ، هیچ  پیگیری انجام نمی شود که این شیوه فعالیت حوزه بازرسی شهرداری بندرعباس را بسیار قدیمی و ناکارآمد می دانم.

عباسی اضافه کرد: جهت ایجاد بستر مناسب و به روز ، طرح  گزارش مشکلات ، انتقادات و شکایات از سوی مردم ، *سامانه هوشمند با قابلیت رهگیری موضوعات مطرح شده تا حصول نتیجه و کسب نظر نهایی از  فرد مراجعه کننده به این سامانه راه اندازی شود.

این عضو شورا بیان کرد: پیرو صحبت های هفته گذشته جهت تسریع در مشخص شدن تکلیف خانه های بدون سند محلات بافت فرسوده و حاشیه شهر بندرعباس، پیشنهاد می‌کنم با حضور اعضای کمیسیون حقوقی شورای شهر، دادستان و دستگاه‌های دست اندرکار کمیته ای تشکیل و با سرعت و دقت بیشتر به این مشکل قدیمی و عمومی رسیدگی شود.

عباسی عنوان کرد: مسئولین حوزه حمل و نقل صادقانه و شفاف به مردم بگویند مشکل پروژه بزرگ پایانه جدید مسافربری بندرعباس چیست که بعد از هزینه کردن میلیاردها ریال بودجه و اعتبار ، با توجه به نیاز مبرم به اتمام این طرح به دلیل فرسودگی پایانه فعلی که در شان شهری مثل بندرعباس نیست، همچنان پاسخگو نیستند و موضوع در صورت ایجاد حساسیت توسط اصحاب رسانه و اعضای شورای شهر به فراموشی سپرده نخواهد شد.

عضو شورای ششم شهر بندرعباس در پایان تصریح کرد: برخی مدیران شهرداری هنوز باور نکرده اند که دوره حرکات نمایشی و عوام فریبانه به پایان رسیده و متاسفانه برخی به دلیل داشتن باورهای غلط و تهی بودن از  هرگونه طرح و ایده، با آسایش طلبی و مشغولیت مسائل  شخصی، بجای تغییر رفتار ، همچنان بر اجرای این شیوه منسوخ شده، که مردم دیگر حوصله دیدن و شنیدن اخبار آن را ندارند  اصرار می ورزند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha